De tant en tant fa happyhour

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
Avatar de l’usuari
PepitaGrilla
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. març 15, 2013 3:31 pm
Ubicació: Barcelona

De tant en tant fa happyhour

EntradaAutor: PepitaGrilla » dt. set. 30, 2014 9:25 pm

Hola! La setmana que ve ( o quan monti el llit gran) la B passara a dormir a la seva habitacio en un llit normal.
No passa sovint pero de tant en tant es desperta a les 2 de la matinada i no torna a dormir fins les 4h!!
Tenintla a lhabitacio i al bressol li pots anar fent una mica d cas amb la ma mentre mitgdorms pero al llit gran: sortira disparada a correr pel pis.
Maconselleu mantenir el bressol pels dies q passi aixo?
Una altre pregunta: ella quan es desperta saixeca i baixa del llit (quan hem estat fora i no hi havia bressol). Els hi tanqueu la porta pq no "sescapin" de lhabitacio i es fiquin a la cuina o algo perillos? O confieu que vindran a buscaros? (Te 18 mesos)
"Dame un silvidito" - Pepito Grillo
jambina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dt. maig 10, 2011 12:32 pm

Re: De tant en tant fa happyhour

EntradaAutor: jambina » dt. set. 30, 2014 11:32 pm

Jo tancaria les habitacions perilloses (si es pot) i deixaria que pogués venir lliurement cap a la vostra habitació. Al meu fill, si alguna vegada (per evitar sorolls) li hem tancat la porta de l'habitació s'angoixa perquè no pot sortir. Quan es desperta a mitja nit el vaig a acotxar i si no n'hi ha prou m'estiro amb ell al llit, si és un llit gran ja hi cabràs... A vegades m'hi adormo i quan em torno a despertar torno al meu llit...
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: De tant en tant fa happyhour

EntradaAutor: charito » dc. oct. 01, 2014 8:13 am

I la voleu passar ja al llit gran? A mi em feia por i el quim va dormir fins gaire be els 3 anys al bressol, ell hi estava be i uns mesos abans li haviem tret un lateral pero com estava acostumat no sortia sino que em cridava.
Avatar de l’usuari
PepitaGrilla
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. març 15, 2013 3:31 pm
Ubicació: Barcelona

Re: De tant en tant fa happyhour

EntradaAutor: PepitaGrilla » dj. oct. 02, 2014 8:23 pm

Si, magradaria provarho perque el bressol se li fa petit i sempre acaba amb les cames per fora o plorant perque le hi ha quedat el genoll encallat. Al ppi dormia amb mi al llit de matrimoni pero va arribar un moment q es va agobiar i li vaig muntar un bressol i alla dormia molt millor. Vui probarho a veure que tal, i si haig danar a dormir jo cap alla cap problema :)
Lo ideal seria tancar totes les portes menys la seva i la meva aixi tindra el cami marcat i moblido de perills si no la sento. La cuina es porta batent pero ja posarem un sistema de fre o alguna cosa adaptable.
Ho probarem a veure que passa!!
"Dame un silvidito" - Pepito Grillo

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::