De bressol a futon????

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
Avatar de l’usuari
Memer
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dl. març 26, 2012 11:58 am

De bressol a futon????

EntradaAutor: Memer » dl. des. 01, 2014 9:46 am

Hola noies!
En Guillem té ja 25 mesos i dorm al seu bressol de 60 X120 a la seva habitació. És un nen molt alt i jo pateixo de l'esquena.
Em costa molt ficar-lo al bressol. A més, últimament li costa adormir-se sol i primer l'haig d'agafar una estona. Fins que no està ja molt relaxat no vol ficar-se al bressol. Això fa que m'estigui destrossant l'esquena!!!

Total, que la meva neboda de la mateixa edat, des de fa dues setmanes dorm en un llitet de nena! i jo m'he mort d'enveja :-P
Clar, ara ma germana s'estira amb ella al llitet per llegir-li contes i si està malaltona s'hi pot ficar ella també per tranquilitzar-la. I tot això sense mal d'esquena! Val a dir que la neboda es meu molt poc i no li ha calgut ni barana….

A més, em neguiteja molt això que quan es desperta per la nit no pugui sortit i plori tant. A les vacances dormia amb nosaltres al llit gran, i un dia que nosaltres encara sopàvem, va venir ell solet al menjador.

Penso que amb un futon podria venir amb nosaltres si vol, i segur que no es fa mal. I es poden enrotllar no?? per deixar espai per jugar i tal…. No sé, que se m'ha ficat al cap i no paro!!!

Què en penseu? Cap experiència similar??? ho provo amb el matalàs el bressol a terra sobre un foam??!!!
Avatar de l’usuari
Cayena
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

Re: De bressol a futon????

EntradaAutor: Cayena » dl. des. 01, 2014 12:03 pm

Hola
El meu nen encara dorm amb nosaltres (encara no té 17 mesos i fem collit) però és una opció que no descarto, ja que em sembla molt segura i que dóna al nen molta autonomia de moviments.
Tinc una amiga que va ferun llit estil futon amb tatami per encàrrec i n'està encantada. Però si busques per Internet habitacions Montessori en trobaràs molts exemples. Mira't aquesta:
http://prooofeee.blogspot.com.es/2013/0 ... ssori.html

N'hi ha opcions xules, em tira enrere una mica el fet de posar el matalàs directament al terra, per això l'opció que va triar la meva amiga de posar l tatami a sota m'agrada més, ja que aïllaria el matalàs del fred del terra... Però clar, si s'ha de fer a mida puja més el preu
Una altra opció seria posar-li un llit baixet d'aquells que aixequen un pam i mig del terra, tipus els d'Ikea. L'inconvenient que li veig és que són petits de llargada i per estirar-te al llit amb el nen també acabaries feta un 4...

A veure si alguna noia té experiència perquè a mi també m'interessa el tema :ok:
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: De bressol a futon????

EntradaAutor: charito » dl. des. 01, 2014 12:14 pm

Al bressol no li pots treure el lateral? Nosaltres tenim el d'ikea que es treu un costat i quan li vam treure el bolquer als dos anys i algo perque no notes tants canvis li vam treure perque pogues entrar i sortir sense perill pq queda molt baixet potser 10-20 cm.

Als 3 ja el vam passar al llit petit d'ikea que tampoc es gaire alt i porta la baraneta.
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: De bressol a futon????

EntradaAutor: charito » dl. des. 01, 2014 12:16 pm

Ah per estirarse el llitet aquest d'ikea home no es mooolt comode pero es pot fer... fa 1,70 com jo no soc gaire alta 1,65 encara hi tinc lloc.

Val a dir q ho hem fet aixi pq ara tenim el bressol muntat de nou per la nena i si fos un llit gran no cabrien els dos.
Avatar de l’usuari
Memer
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dl. març 26, 2012 11:58 am

Re: De bressol a futon????

EntradaAutor: Memer » dj. gen. 29, 2015 8:12 am

Doncs ja fa més d'1 mes que en Guillem dorm en futon!
S'ha sortit del futon unes quantes vegades, però es poden comptar amb els dits de la mà. Aleshores es queda assegudet a la catifa de foam que li hem posat al costat del futon i crida pq el tornem a ficar a dins!! i mira que ho podria fer tot sol. Però això ja és un altre tema, tema "està tot fosc i no hi veig".
Es posa molt content per anar a dormir, val a dir que sempre m'hi estiro jo amb ell al costat, i moltes vegades ens hi quedem fregits els dos jeejjeje. I és que li he posat el meu nòrdic que guardava ma mare! i s'hi està taan bé amb ell allà al costat calentó... =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

De dia, quan va a l'escola bressol o no hem de ser a casa, el plego i hi poso el nòrdic i coixins varis a sobre. El Guillem si el veu plegat li fa molta gràcia i hi puja al damunt. De fet, quan no està plegat també li fa molta gràcia i hi acumula joguines o roba a sobre i després i puja saltant ;-))) ;-))) ;-)))

En les migdiades si que s'aixeca ell solet i apareix al menjador obrint la porta. Fa molta gràcia quan estàs allà fent la sobretaula amb els avis i veus que apareix una maneta obrint la porta jejejej no plora ni res, ens busca i es posa content. Això és el que vull que faci per la nit, li he posat un llum d'aquests que si el tens a la base només té un led molt petit i si l'aixeques s'ilumina i te'l pots endur. La gràcia és que l'agafi i vingui al nostre llit :-) Com deia això encara no ho hem aconseguit.

Però bé, la conclusió és que ha estat un gran canvi, ara ja no em deixo l'esquena ficant-lo i traient-lo de la gàbia (ai, volia dir bressol jejeje) I ell ja no es posa nerviós com abans quan es despertava i no podia sortir-ne. I això de que s'aixequi solet de la migdiada és moooolt xulo.
M'encanta posar-me a dormir amb ell, trobava a faltar el collit, i ara l'hem recuperat, però només quan jo vull, després m'aixeco i vaig a dormir amb meu llit amb el Memerman.

A veure si us animeu!

La única pega és que no veig clar si vingués un germanet/a com els posariem a la mateixa habitació si no hi posem lliteres per conservar el futón. Però de moment, no cal patir-hi!
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: De bressol a futon????

EntradaAutor: garota » dt. març 10, 2015 7:24 pm

Uala! Prenc nota memer! Q xulo! Nosaltres estem plantejant com fer la seva habitació còmoda ( dorm amb nosaltres encara) i ho veig una molt bona opció. On el vau comprar?
Merci i felicitats pel pas! És una molt bona idea!

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::