Es desperta varies vegades per beure aigua

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
SiriLaia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dt. març 03, 2015 12:10 pm

Es desperta varies vegades per beure aigua

EntradaAutor: SiriLaia » dt. març 03, 2015 12:41 pm

Bones!
Veureu, la meva filla de 20 mesos es desperta varies vegades per la nit per beure aigua. Fins que no li dono no para de plorar. Això fa que el bolquer s'empleni i s'empleni, i normalment li canvio un parell de vegades cada nit (abans d'anar a dormir cap a les 22:30h, després cap a les 2h-3h, i després cap a les 5h-6h) si vull evitar que mulli el llit. Això comporta, com és evident, que jo no descansi gaire bé.
La nena menja super bé, té salut i té pes, per això la infermera no en va fer gaire cas quan li vaig comentar. Crec que podria ser perquè a casa la calefacció és d'aire, i això resseca molt l'ambient. Estic pensant en comprar un vaporitzador o humificador, però no sé si és la solució. Algú li ha passat?
Avatar de l’usuari
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

Re: Es desperta varies vegades per beure aigua

EntradaAutor: princesa_ballarina » dt. març 03, 2015 1:25 pm

Hola SiriLaia!

Penso que l'humidificador és una bona opció. Jo mateixa em noto la gola més seca aquests dies i l'humidificador ajuda.

D'altra banda, si no vols haver d'aixecar-te tu a donar-li l'aigua, et recomano aquest
bibi/cantimplora: http://www.tommeetippee.es/product/active-sipper/
Han de xuclar, sino, no cau aigua, per tant, encara que s'ho deixi tirat pel llit, no es mullarà. Jo li poso a la tauleta (abans a un racó del bressol) i també ho fem servir quan viatgem en cotxe perquè així m'asseguro que no es mulla :ok:
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/


Imatge
Imatge
SiriLaia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dt. març 03, 2015 12:10 pm

Re: Es desperta varies vegades per beure aigua

EntradaAutor: SiriLaia » dc. març 04, 2015 12:19 pm

Gràcies princesa_ballarina!
La cantimplora del tommy tipee ja m'ho pensaré, és una bona idea. Si més no, que la comenci a fer servir a diari i després posar-li al costat quan dorm, a veure si s'acostuma a ella.

He comprat un humidificador, a veure si em soluciona part del problema. Últimament es desperta més sovint demanant aigua, i aquesta matinada he tingut que canviar-li tot el pijama i els llençols perquè es podria dir que "ha rebentat" el dodotis.
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Es desperta varies vegades per beure aigua

EntradaAutor: garota » dc. març 04, 2015 12:26 pm

Ara he vist que el post de la sopa tb és teu. Jiji que no tingui tanta set per la sopa,....has mirat que no sigui això?
SiriLaia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dt. març 03, 2015 12:10 pm

Re: Es desperta varies vegades per beure aigua

EntradaAutor: SiriLaia » dc. març 04, 2015 1:16 pm

garota ha escrit:Ara he vist que el post de la sopa tb és teu. Jiji que no tingui tanta set per la sopa,....has mirat que no sigui això?


Jeje doncs si Garota, ja ho relaciono. Veig que últimament em demana encara més, però es que abans ja em demanava molt sovint. Des de la setmana passada que sopem sopa, li feia de sobre, que té molta sal, i al incrementar-se la set ja vaig deduir que era per això. Però això de demanar varies vegades per la nit, mullar-se el pijama i el llit dia si dia no (canviant-la dos vegades a la matinada!) fa molts mesos que m'ho fa.
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Es desperta varies vegades per beure aigua

EntradaAutor: garota » dc. març 04, 2015 3:37 pm

Jeje! Ostres doncs quin rotllete que es mulli tant....a veure si algú més té algún consell....!
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Es desperta varies vegades per beure aigua

EntradaAutor: martina13 » dc. març 04, 2015 9:56 pm

Les calefaccions vam fatal provoquen molta sequedat i sed tambe.
Aixo em va dir la pediatre fa 1 setmana i es logic.
Hiha 1 aparells k pots penjar al radiador x mitigar aquesta sequedat.es compren a les ferreteries i son baratos.
SiriLaia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dt. març 03, 2015 12:10 pm

Re: Es desperta varies vegades per beure aigua

EntradaAutor: SiriLaia » dj. març 05, 2015 12:11 pm

martina13 ha escrit:Les calefaccions vam fatal provoquen molta sequedat i sed tambe.
Aixo em va dir la pediatre fa 1 setmana i es logic.
Hiha 1 aparells k pots penjar al radiador x mitigar aquesta sequedat.es compren a les ferreteries i son baratos.


Gràcies Martina, però no tinc radiadors, sinó bomba d'aire. Anteriorment havia estat en un altra pis de lloguer que tenia radiadors i es nota el canvi de sequedat en l'ambient, amb la bomba d'aire es força pitjor. En canvi, quan la meva filla es queda a dormir a casa els avis, que tenen radiadors, com a molt demana aigua un cop en tota la nit. També ho notem els grans, eh? Jo moltes vegades també aprofito per beure aigua quan beu ella. I també de tant en tant haig d'anar a buidar el dipòsit :-D :-D Resumint: que em passo la nit en dansa!

Avui m'arriba l'humidificador. Tant de bo sigui la solució!
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Es desperta varies vegades per beure aigua

EntradaAutor: kabbisa » dj. març 05, 2015 2:31 pm

Nosaltres també tenim bomba de calor al pis i és un rotllo. No ens agrada dormir amb la calefacció encesa, per lo que resseca la gola. Aprofitem l'hora de sopar i posem l'aire a les habitacions, i quan anem a dormir, l'apaguem i tanquem la porta del passadís pq no s'escapi el calor per tot el pis.

Com que l'habitació del nen és la més freda, vaig comprar un radiador d'aquests de rodetes i el tinc posat a la seva habitació. Així ell està calentó tota la nit sense abusar de la bomba de calor (que a mí a més, em fa venir mal de cap!).

Valora-ho, potser et serveix per la teva.

......

Un altre cosa, pq el meu també és dels que beu molt durant la nit.
A mi em demana un bibi de llet, i abans li posava plenet per tal que prengués el que necessités. Solia acabar-los i adormir-se just després.
Un dia vaig omplir un quart de bibi, i el nen se'l va acabar i adormir tot seguit sense històries.
Així que ara, quan demana un bibi de matinada, li poso un ditet de llet, pq és més un tema de remullar llavis que set-set.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
SiriLaia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dt. març 03, 2015 12:10 pm

Re: Es desperta varies vegades per beure aigua

EntradaAutor: SiriLaia » dv. març 06, 2015 11:54 am

Aquesta nit hem provat per primer cop l'humidificador i...

QUINA PASSADA!!!

Només s'ha despertat a les 7h per demanar aigua!! Jo m'anava despertant (la costum) i li anava tocant el bolquer, la mirava que estigués bé... i perfecte. Ha remugat un parell de vegades, però res, no s'ha despertat. Ostres, només pensar les nits que m'esperen d'ara endavant, m'emociono :-D :-D :-D :-D

No tenia gaire fe perquè tot i que tenim bomba de calor, vivim a la costa, i no sé, no confiava gaire en que la humitat en l'ambient fos la raó. Tot i que amb el vent que ha fet aquests últims dies, fins i tot es nota l'estàtica en l'ambient

kabbisa ha escrit:Nosaltres també tenim bomba de calor al pis i és un rotllo. No ens agrada dormir amb la calefacció encesa, per lo que resseca la gola. Aprofitem l'hora de sopar i posem l'aire a les habitacions, i quan anem a dormir, l'apaguem i tanquem la porta del passadís pq no s'escapi el calor per tot el pis.

Com que l'habitació del nen és la més freda, vaig comprar un radiador d'aquests de rodetes i el tinc posat a la seva habitació. Així ell està calentó tota la nit sense abusar de la bomba de calor (que a mí a més, em fa venir mal de cap!).

Valora-ho, potser et serveix per la teva.


Gràcies Kabbisa, però al final com veus no ha fet falta!


kabbisa ha escrit:Un altre cosa, pq el meu també és dels que beu molt durant la nit.
A mi em demana un bibi de llet, i abans li posava plenet per tal que prengués el que necessités. Solia acabar-los i adormir-se just després.
Un dia vaig omplir un quart de bibi, i el nen se'l va acabar i adormir tot seguit sense històries.
Així que ara, quan demana un bibi de matinada, li poso un ditet de llet, pq és més un tema de remullar llavis que set-set.


Es que el problema no era aquest, perquè apart dels primers mesos, ella mai es despertava de nit per demanar-me el bibi, no era una costum. Igualment ja ho vaig provar varies vegades de donar-li menys aigua, però em plorava que en volia més, i en bevia molt. Tot i així, gràcies per la recomanació!

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::