Quasi 2 anys i encara s'adorm en braços

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Quasi 2 anys i encara s'adorm en braços

EntradaAutor: nivalis » dl. març 16, 2015 10:35 am

Estic una mica amoïnada. El meu nen aquesta setmana fa els 23 mesos i encara l'hem d'adormir en braços, de peu, movent-lo i cantant-li. A més, no serveix estar sentada al sofà amb ell en braços, ha de ser de peu. I és clar, ja pesa 13 kilos i l'esquena comença a ressentir-se.
El cas és que no sabem com tallar-ho.
He llegit per aquí que moltes us estireu al seu costat al llit i tal, però a mi això no m'ha funcionat. Ho he intentat i no hi ha manera. S'estira i al cap d'un moment ja es posa de peu i surt del llit per anar a jugar.
També he intentat posar-lo sentadet amb mi al sofà i esperar que s'adormi, però res, també s'aixeca i es posa a jugar...
No se... Alguna ha passat pel mateix? Com i quan ho han solucionat?
Jo penso que arribarà un dia que podré parlar amb ell i explicar-li que ja és gran, que ha d'aprendre a dormir solet, etc.. Però no se quan arribarà...
Avatar de l’usuari
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

Re: Quasi 2 anys i encara s'adorm en braços

EntradaAutor: Airin » dl. març 16, 2015 11:55 am

Hola,

No he passat pel mateix que tu, però jo et diria que tornis a intentar estirar-te al seu costat i que li ofereixis contacte, ja sigui agafar-te la mà, posar el cap al teu pit mentre li cantes una cançó... que es pugui relaxar. Si s'aixeca per anar a jugar li dius que tu l'esperaràs aquí estirada, que ell vegi que ara el que toca és això. Crec que amb 23 mesos ja pot entendre bastant les coses. Sort!
Imatge

Imatge

Imatge
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Quasi 2 anys i encara s'adorm en braços

EntradaAutor: Rossinyola » dl. març 16, 2015 2:01 pm

Hola, la meva filla tb era com el teu a aquesta edat. Ara té 34 mesos i ha canviat bastant. Necessita molt de contacte pero ja no vol braços, un bon dia va dir q ja no! Jo tb estava molt amoinada, i tipa pq embarassada del petit feia igual! Però mica en mica ha anat canviant, tot i q encara necessita posar el cap a sobre o tocar-te. fins i tot ha arribat a adormir-se tota sola mentre jo bressolo el petit, per mi al.lucinant. et diria que paciència, anar provant d'estirar-te pot anar bé, contes carícies, pero sobretot paciència.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Re: Quasi 2 anys i encara s'adorm en braços

EntradaAutor: nivalis » dt. març 17, 2015 8:17 am

Moltes gràcies Rossinyola! Necessitava que algú que hagués passat pel mateix em digués el que m'has dit tu, que un bon dia s'acaba. És que he sentit de tot. Molta gent, inclosa l'infermera del CAP, em recomana que el deixi plorar, altres que ho he de tallar ja (cosa que no se com fer) però si tu em dius que un bon dia ells mateixos decideixen que ja no volen dormir en braços i comencen a dormir-se solets, no tinc problema en seguir així un temps més.
Una pregunteta... Aquest "bon dia" que dius, cap a quin mes va ser? :love:
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: Quasi 2 anys i encara s'adorm en braços

EntradaAutor: Aly84 » dt. març 17, 2015 11:24 am

Paciència Nivalis,

Ells van canviant i madurant a poc a poc al seu temps... amb molta paciència i afecte intenta anar introduint una nova rutina, però sense forçar, i no és immediat però s'aconsegueix, i no fa falta fer-los patir.

I tu no et preocupis pel que digui la gent, fes el que us sigui més còmode per a tu i al teu fill.

La meva filla amb el Papa s'adormia en braços, fins que un dia el Papa, quan ella tenia uns 30 mesos, va tenir una lumbalgia, i llavors li explicavem amb molta paciència, però no li negavem el contacte amb ell... el meu marit amb molta paciència mentre la tenia en braços assegut en el sofà li explicava infinitat de contes.... A dia d'avui si l'adorm el papa ja ho fa en el sofà mentre ell és assegut sense contes.

Amb mi s'adorm al pit, té gairebé 36 mesos, i jo feliç de la vida!! Hi ha gent que s'escandalitza... Ja em deien que ho havia de tallar poc abans de que ella complís l'any... però jo ni cas! les dues estem a gust així.

Arribarà un dia, i no massa llunyà, que dirà que no vol ni braços del papa, ni pit de la mama per dormir... tot de manera natural... des de fa cosa d'un parell de mesos ja hi ha algún dia esporàdic que et diu, "tinc son" i se'n va al seu llit, t'agafa la mà i s'adorm.... sense nosaltres haver forçat res... doncs, quan ella decideixi serà així cada dia.

Molta paciència, afecte i poc a poc van canviant.
inger_0
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

Re: Quasi 2 anys i encara s'adorm en braços

EntradaAutor: inger_0 » dc. març 18, 2015 11:44 am

Hola,
Doncs una mica com t'han dit: és un procés maduratiu això del dormir. El meu sempre necessitava la teta, però ara que té poc més de 2 anys ja fa un temps que a vegades s'adorm sol, això sí sempre buscant contacte o si m'm'estiro al seu costat.
Per altra banda pot ser que no li encertis el moment de dormir, vull dir que potser no està prou cansat o potser ho està massa, i llavors només es relaxa en braços i si no hi ha braços es posa a jugar.

Ah i jo no el deixaria plorar! Només molta paciència...

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::