Dormir i "espasmes"

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
Avatar de l’usuari
shibi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

Dormir i "espasmes"

EntradaAutor: shibi » dg. març 22, 2015 11:54 am

Hola!!!
La meva peque ja té quasi els 18 mesos i ja porta uns quants mesos que dorm a la seva habitació quasi tota la nit (potser algun dia té 1-2 despertars pel xumet. Excepte els dies que no es troba bé i ja té tants despertars que al final la posem amb nosaltres). Amb això vull dir que no ens queixem pel tema dormir.
El problema és que ja fa dos nits que quan la deixo dormideta a la seva cuna, de cop comença a bellugar-se de forma molt brusca. Fa com si canviés de posició però molt bruscament. Plora una mica i es torna a quedar dormida. I 10 segons després torna a fer el mateix. Ahir va estar quasi 15 minuts fent això. I crec que quan ho fa ella segueix dormida perquè veig que no obre els ulls. Nosé si ben bé són espasmes... Són com canvis de posició però molt brusc. A vegades queda tota tensa i tot, i fa alguna patada... Aish..costa molt descriure-ho... z2:-) Però és que mai ho havia fet i per això em deixa una mica preocupada...
Com us he dit ho ha fet les dos nits passades. Cal dir que porta uns dies amb dècimes de febre i encostipat...i que està amb sortida de dents...
Jo crec que és tot tipus nerviós (és una nena molt nerviosa)...però nosé! A veure si alguna de vosaltres té alguna idea més...

Moltes gràciess! :ok:
Imatge

Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Dormir i "espasmes"

EntradaAutor: martina13 » dg. març 22, 2015 1:23 pm

Podria ser terrors nocturns??
abart
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 11:39 am

Re: Dormir i "espasmes"

EntradaAutor: abart » dg. març 22, 2015 10:20 pm

Jo més aviat diria que està somiant... I si dius que ha estat amb febre, li surten dentetes... estarà més inquieta! El meu gran va tenir terrors nocturns (no recordo l'edat, suposoque sobre l'any o l'any i mig) i estava molta estona plorant però amb els ulls tancats, sense despertar-se, no de la manera que tu expliques... Jo de tu no patiria, són etapes que passen...
Avatar de l’usuari
shibi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

Re: Dormir i "espasmes"

EntradaAutor: shibi » dl. març 23, 2015 9:04 am

Moltes gràcies guapes!
He estat llegint tot això dels terrors nocturn i si que coincideix bastant amb lo que li passa a la meva filla.
Jo pensava que això dels terrors apareixia quan ja eren més grandets. Però veig que no.

Moltes gràciesss! :ok:
Imatge

Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Dormir i "espasmes"

EntradaAutor: martina13 » dl. març 23, 2015 10:49 am

La meva nha tingut am 14 mesos
Avatar de l’usuari
shibi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

Re: Dormir i "espasmes"

EntradaAutor: shibi » dl. març 23, 2015 4:13 pm

Vaja martina13! No sabia que tan peques tinguéssin terrors nocturns...
Què feia la teva nena quan en tenia? Pot ser que en tinguin un dia si i un dia no? Pot ser que en tinguin depenent de com hagin passat el dia?
Quantes preguntes ;)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Dormir i "espasmes"

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. març 23, 2015 10:06 pm

La meva a vegades també ho fa, crec que acostuma a fer-ho els dies que potser va més nerviosa a dormir (cansada, sobreexcitada... )
Sobre el tema terrors nocturns, amb la meva n'hem tingut fa uns mesos... Estava fora de si, cridant i bramant, no em reconeixia, no volia pit... Un dia fins i tot em va fotre una bufetada de com estava esverada.. I de sobte, para i continua dormint... Això ens ha passat de matinada, sobre la 1 les 2... Uns 10 minuts fins a mitja hora un dia.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Dormir i "espasmes"

EntradaAutor: martina13 » dt. març 24, 2015 7:19 am

La meva la posavem a dormir i be i al cap de 2 hores es posava a bramar durava re 30minuts i seguia dormint.
I ho feia amb els ulls tancats dormida
Avatar de l’usuari
shibi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

Re: Dormir i "espasmes"

EntradaAutor: shibi » dc. març 25, 2015 11:03 am

PetitPrincep, jo també em vaig fixar que ho va fer els dies que havia estat més nerviosa... Suposu que és més això. Perquè no va arribar a plorar i cridar tan com per ser un terror nocturn... Bé, de moment no ens ho ha fet més!

Gràcies guapes! :ok:
Imatge

Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::