Coneixeu algun conte que el motivi a anar a dormir?

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
Simone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dt. març 06, 2012 10:18 am

Coneixeu algun conte que el motivi a anar a dormir?

EntradaAutor: Simone » dc. maig 13, 2015 11:15 am

Hola!

Coneixeu algun conte que motivi al nen a anar a dormir? Que expliqui alguna historieta que ajudi i motivi a anar a dormir a l'hora que li diu la mare...??? és que estic desesperada, ja no sé què fer! ens estem els dos al llit amb contes varis i demés, i quan ja arriba l'hora d'apagar el llum, em diu que NO TINC SON, m'encén el llum altra vegada, tira el coixí per terra... cada dia igual...

I com que li agraden molt els contes, estava pensant en això, que si en trobo algun que connecti amb ell i li faci gràcia, si la història va de això, d'anar a dormir d'hora i tal i tal... doncs potser ho aconseguiria...

Gràcies
inger_0
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

Re: Coneixeu algun conte que el motivi a anar a dormir?

EntradaAutor: inger_0 » dc. maig 13, 2015 12:16 pm

No en conec, però m'he trobat en la mateixa situació. A mi em funcionava (no sempre) explicar contes amb el llum tancat. Me'ls invento jo, pensant en coses que li poden agradar, per ex. una època que es fixava molt en la lluna i en les estrelles, m'inventava un que la lluna volava pel cel a sobre d'un núvol, etc. i l'anava adaptant, afegint coses. Li explicava a poc a poc i parlant molt fluixet, fins que s'adormia.
Quan té el teu? Jo he anat inventant i modificant històries segons va creixent.
Molta sort! I paciència...
Simone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dt. març 06, 2012 10:18 am

Re: Coneixeu algun conte que el motivi a anar a dormir?

EntradaAutor: Simone » dc. maig 13, 2015 4:18 pm

El meu té 3 anys... Inventar contes? Buf a aquelles hores la meva imaginació ja no dóna per més! Gràcies pel consell però!
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Coneixeu algun conte que el motivi a anar a dormir?

EntradaAutor: Mara17 » dc. maig 13, 2015 4:27 pm

Jo tinc una bossa amb imatges i en treuen una cada un, i faig el conte amb el que surt. Llum tancat. Estructura simple i ja està, no cal inventar-se un 'Crim i càstig', i hi ha dies que et queda més reeixit que d'altres però si hi poses salsa la història pot ser un bunyol que els agrada igual.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
inger_0
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

Re: Coneixeu algun conte que el motivi a anar a dormir?

EntradaAutor: inger_0 » dc. maig 13, 2015 5:51 pm

Jo no sóc gaire creativa, però és que és fàcil trobar algo que els engantxi, coneixent els seus gustos. A més utilitzo molt la descripció de les coses, perquè com que no hi ha imatges d'un llibre, s'ho ha d'imaginar. P.ex.una lluna blanca i rodona que estava contenta per tal cosa... Hi ha un conte que triomfa molt i de fet no és una història ben bé : aquest comença amb un nen que li agraden molts les fulles i surt amb la seva mare a buscar fulles i les van posant en una bossa i llavors descric les fulles que troben, que si en forma d'estrella, colors, tamanys, etc. Al final aacaben fent un mural, tot explicat ben amanit. Altres vegades cullen flors, altres fan fotos de coses que els hi agraden (en aquest anem tota la família i cadascú tria una cosa per fer la foto, o dibuixen i pinten els aliments que més els agraden, etc. No és tan difícil ni cal molta imaginació : a partir d'un element que li agradi, anar explicant coses, jo crec que si els engantxa massa en voldrà més i no voldrà dormir, en canvi així, sentint la teva veu i amb històries molt lineals, es van relaxant .
inger_0
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

Re: Coneixeu algun conte que el motivi a anar a dormir?

EntradaAutor: inger_0 » dc. maig 13, 2015 5:54 pm

Ah, una altra cosa que em funciona és explicar històries de quan la mama era petita, o l'avi o la tieta. Intento que siguin certes, però el seu pare sí que se les inventa
Simone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dt. març 06, 2012 10:18 am

Re: Coneixeu algun conte que el motivi a anar a dormir?

EntradaAutor: Simone » dc. maig 13, 2015 9:56 pm

Moltes gràcies noies!!! Ho intentaré posar en pràctica! De moment avui l'ha portat a dormir son pare i ni de bon tros l'ha "matxacat" tant com em fa a mi !!!
inger_0
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

Re: Coneixeu algun conte que el motivi a anar a dormir?

EntradaAutor: inger_0 » dc. maig 13, 2015 10:13 pm

Jeje, potser perquè li agrada més que li expliqui els contes la mama.
Això del pla pare també sembla una bona opció.
aloma_biel
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dj. gen. 15, 2015 7:12 am

Re: Coneixeu algun conte que el motivi a anar a dormir?

EntradaAutor: aloma_biel » dt. ago. 25, 2015 11:58 am

Hola!

He llegit que hi ha un llibre que aconsegueix que els nens quedin ben adormits. És un dels llibres més venuts a Amazon: "El conejo que quería dormir"
En aquest enllaç ho explica:

http://www.quo.es/ciencia/el-best-selle ... den-fritos

A veure si algú ho prova i ho explica!!

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::