Un xou diari per adormir-lo

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Un xou diari per adormir-lo

EntradaAutor: nivalis » dt. jul. 21, 2015 10:24 am

Hola! Tinc un nen de 27 mesos i n'estic encantada. Però tenim un petit "problema" a l'hora d'adormir-lo.
Resulta que, des que és un bebè, sempre l'hem adormit en braços. El sistema és una mica complicat, ja que ha de ser en braços, però de peu, ja que si m'assec protesta. També ha de ser amb l'extractor de la cuina engegat, ja que de petit era un soroll que el calmava molt i li posàvem, i ara s'hi ha acostumat i ja t'ho demana. Quan acaba de prendre el biberó de la nit ja diu "extractor" i apa! Agafa'l en braços, ves a la cuina, engega l'extractor i posa't a cantar mentre s'adorm. I així cada nit! Sempre que hem intentat canviar aquesta rutina (agafar-lo en braços asseguts, posar-lo directament al llit amb nosaltres al costat, al sofà...) no hi ha hagut manera que s'adormís.
Fins ara hem anat fent, però es que ara ja pesa 14,500 kg. i jo ja no puc. Em fa molt mal l'esquena, perquè a vegades és fins a mitja hora que hem d'estar així. A més, ell sempre vol la mama.
El cas és que a l'escola bressol em diuen que allà s'adorm ell sol sense massa problema. Li posen el matalàs a terra, li donen un nino i ell s'estira i s'adorm. En canvi a casa res de res. Inclús he provat de posar-li el matalàs a terra, però s'ho pren com un joc.
He decidit que això s'ha d'acabar, que a mi no m'importa que s'adormi en braços, si jo puc estar asseguda, o no m'importa haver-me d'estirar amb ell al llit, però no puc continuar agafant-lo de peu tanta estona. He pensat que aquesta nit li diré que l'extractor s'ha espatllat i suposo que em muntarà un pollo, com sempre que ho he intentat. Però hauré d'insistir, i quedar-me amb ell fins que s'adormi, cosa que no se quan serà, però intueixo que moooolt tard.
Algú s'ha trobat amb una situació semblant?
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Un xou diari per adormir-lo

EntradaAutor: charito » dt. jul. 21, 2015 11:15 am

M'heu recordat un capitol de la peppa pig que intenten adormir el bebe alexander amb tota mena de sorolls jajaaj busca'l si mes no riureu una estona.

Jo et diria que ho tractis de la mateixa manera que quan et demana una galeta i es hora de dinar o quan aneu a una botiga i vol alguna cosa que tu creus no has de comprar. Si tu creus que s'ha de fer de una altra manera li expliques i ho fas perque ja es grandet per entendre que la mama te mal d'esquena i el lloc per dormir es el llit. I a partir d'aqui aguantar la rabieta si en fa que segur q sera un dia o dos. Sigues valenta per canviar les coses en la direccio que tu que ets la mare consideres que es la correcta.

a l'escola bressol ja t'ho han dit es un tema de costums i les costums es poden canviar!
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Re: Un xou diari per adormir-lo

EntradaAutor: nivalis » dt. jul. 21, 2015 12:20 pm

Si, Charito, es que realment fa riure la cosa. Cada dia allà a la cuina, amb l'extractor, cantant amb el nen amb braços!
És clar, ell s'ha acostumat al que nosaltres l'hem acostumat de petit i no hem sabut tallar, i ara suposo que a ell li sembla el més normal del món. En fi...
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Un xou diari per adormir-lo

EntradaAutor: charito » dt. jul. 21, 2015 12:35 pm

Tots ens hem trobat fent coses ridicules i no sabem com hi hem arribat :-)

El meu hi va haver temporada q s'adormia menjant galetes al llit imaginat el merder... i les caries! Vam haver de dir prou. Si marxeu de vacances pot ser bon moment per trencar el cercle no?
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Un xou diari per adormir-lo

EntradaAutor: Rossinyola » dt. jul. 21, 2015 1:29 pm

Nivalis, jo crec que amb l'edat que té ja li pots explicar també que ha de adormir-se com a la llar, o el que tu creguis, però vull dir que ho pot anar comprenent. A mi em passava algo similar amb la meva, també em semblava impossible que s'adormís estirada i vaig claudicar fins i tot embarassada del segon, amb la panxota i vinga a carregar la nena mentre feia pit. Quan ja tenia el petit i vaig començar a estar sola amb tots dos, estava realment cagada per com m'ho faria a les migdiades. El primer dia va ser desastrós, més de 2h per aconseguir que s'adormís, amb els dos plorant i jo gairebé també jeje. Però li vaig deixar clar que ja no podia agafar-la més, perquè havia d'agafar el petit. I al final vam instaurar la nova rutina:ella s'estira amb un nino mentre jo m'assec a la punta del llit i bressolo el petit, i canto una cançó. Jo crec que quan no veuen altra sortida ho acaben fent, perquè està clar que sí són capaços d'adormir-se estirats (la meva ho feia tb a casa els avis). El que la meva segueix necessitant és la presència d'algú, avi tiet o pares, per adormir-se, així que jo li dic que quan el nen estigui adormit m'estiraré al seu costat. A vegades rondina, diu que no li agrada que segui a la punta del llit, però ho accepta i sovint a'adorm abans que el petit :love:
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Re: Un xou diari per adormir-lo

EntradaAutor: nivalis » dc. jul. 22, 2015 8:30 am

Hola!
Doncs primera nit superada!
Ahir quan va demanar l'extractor li vam dir que està espatllat. En un primer moment va rondinar, però se li va passar prou ràpid.
I res, ens vam quedar asseguts al sofà, i després d'una bona estona resistint-se a caure, es va recolzar al meu braç i es va quedar dormit. Eren les 12 de la nit. Son pare i jo vam considerar que havia anat prou bé la cosa.
A veure aquesta nit, quan li tornem a dir que avui també està l'extractor espatllat, jejeje!
Però ja no hi ha volta enrere. Està clar que si vol, pot!
Gràcies noies pel vostre suport!
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Un xou diari per adormir-lo

EntradaAutor: glorieta » dc. jul. 22, 2015 11:24 am

Nivalis, i si en comptes del sofa seieu al llit? Ho dic pq llavors hauras de fer una altre vegada tot el proces per a que s'adormi a l'habitacio. Li pots explicar un conte i llavors ja us quedeu alla.
Jo tambe crec que amb l'edat que te ja pot entendre que et fa mal l'esquena i que per a tu es mes comode i tal.
Jo ultilitzo força el "ara que ja ets mes gran doncs farem aquest canvi".....
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Un xou diari per adormir-lo

EntradaAutor: charito » dc. jul. 22, 2015 2:18 pm

Ei doncs si heu d'incorporar un bon costum al llit no??? Perque sino ho haureu de tornar a fer pq s'acostumara a dormir al sofa!!! Ja posats a fer...
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Un xou diari per adormir-lo

EntradaAutor: charito » dc. jul. 22, 2015 2:19 pm

Bona idea glorieta incorporar un avantatge com pot ser un conte!
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Re: Un xou diari per adormir-lo

EntradaAutor: nivalis » dj. jul. 23, 2015 8:36 am

Si, estaria bé això del llit, però ahir ho vaig intentar i no volia de cap manera. Sortia (i això que és un llit de baranes perquè dorm a la nostra habitació en un bressol al costat del nostre llit) i començava a saltar d'un llit a l'altre. Després vaig intentar estirar-lo al llit gran amb mi i em deia "nooo mama, anem allà" (assenyalant la porta que dona al menjador). Total, que cap al sofà. És que és moooolt tossut.
Avatar de l’usuari
neus10
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 308
Membre des de: dg. nov. 21, 2010 7:50 am
Ubicació: Alt Maresme

Re: Un xou diari per adormir-lo

EntradaAutor: neus10 » dt. ago. 11, 2015 3:40 pm

Nivalis, estic com tu!!! Cada dia el petit s'adorm a les 11 de la nit com a mínim! No vol anar al seu llit, ni al sofà,…. Res de res!! No vol dormir! Li posem dibuixos o una peli i crec que encara l’excita més…. Al final acabo jo sola al menjador amb el nen i tot tancat: llums i tele i d’aquesta manera es va calmant fins que s’adorm… Ja no sabem com fer-ho… és desesparant… :-o00m . Fa que estem així un mes!! La nena algun dia li costa dormir perquè veu que el seu germà està de "juerga". I això comporta discusions amb la parella... :ufs: Alguna ideia? Amb la nena no ens va passar mai però amb el nen… buf!
Imatge

Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Un xou diari per adormir-lo

EntradaAutor: martina13 » dt. ago. 11, 2015 4:01 pm

Heu provat la passiflora? A mi no em va anar be pero hiha gent k diu k si.
Jo vaig estar aixi 4 mesos i apart k costava de 2 a 3hores k sadormis despres es despertava cada 30min.
I tambe provocava problemes amb el company
Avatar de l’usuari
neus10
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 308
Membre des de: dg. nov. 21, 2010 7:50 am
Ubicació: Alt Maresme

Re: Un xou diari per adormir-lo

EntradaAutor: neus10 » dt. ago. 11, 2015 4:05 pm

Què és la passiflora?
Imatge

Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Un xou diari per adormir-lo

EntradaAutor: martina13 » dj. ago. 13, 2015 7:53 am

Es una planta tipus "valeriana"
Ala farmacia demanaho i te la donaran ara pregunta la dosi pk ara no recordo quan li donava jo a ma filla

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::