Pijama manta

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Pijama manta

EntradaAutor: nivalis » dl. nov. 23, 2015 10:24 am

Hola,

Ara que ha vingut el fred li he comprat al meu nen uns pijames-manta. M'han dit que es posa amb un pijama finet a sota i un body. El meu dubte es si li poso un body, un pijama normal (d'aquells de vellut) i el pijama manta a sobre, a quina temperatura ha d'estar l'habitació?

Moltes gràcies!
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Pijama manta

EntradaAutor: garota » dl. nov. 23, 2015 1:41 pm

Boness!

Ostres, no sé si a la nit pareu la calefacció o no a casa vostra,....però body, pijama de vellut i pijama manta,...jo crec que suarà. Vaja el meu suaria molt,... I si li poses body i un de cotó i el pijama manta? Perquè a mensy de 18-19 graus estareu?
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Pijama manta

EntradaAutor: ada_bcn » dl. nov. 23, 2015 1:52 pm

Jo normalment li poso pijama llarg però prim de cotó... de vellut a sota només si fa molt molt frad... i no tenim la cale engegada de nit. Es destapa molt? També depen una mica del manta que hagis agafat suposo... ¿polar? jo n'he tingut de polar, de cotó afelpat gruixut i com acolchats... amb els polars que es acrílic jo crec uqe amb prijama llarg de cotó pots fer...

Has mirat sacs? Jo tinc alguns sacs, no m'han anat massa bé fins ara pq es moviai es despertava pq no podía girar però aquest hivern pensaba tornar-ho a probar...
petitoneta
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dl. set. 17, 2012 8:33 pm

Re: Pijama manta

EntradaAutor: petitoneta » dl. nov. 23, 2015 7:55 pm

Hola!!

Jo els hi poso samarreta de màniga curta, pijama (prim o gruixut depen del temps) i pijama manta a sobre. A la nit solem tenir la calefacció a 18 graus. A mi, també em feia cosa de posar-les sense samarreta, perquè el pijama manta que tenim és una mica més prim que una manta i ho he solventat amb les samarretes (o bodies) de màniga curta. Espero haver-te ajudat!!
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Re: Pijama manta

EntradaAutor: nivalis » dt. nov. 24, 2015 10:25 am

Gràcies per les respostes.
La calefacció la tinc que no baixi de 18,5

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::