"Anem a dormir... MAMAAA!"

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

"Anem a dormir... MAMAAA!"

EntradaAutor: tineta14 » dg. gen. 31, 2016 3:09 pm

Necessito el vostre consell.. La nostra filla de 20 mesos fa uns mesos que només vol que la posi a dormir jo, la mama. Crec que coincideix des de que va a l'escola bressol, aquest setembre.. sigui com sigui, s'ha acostumat tant que plora i plora fins que no hi vaig jo. Sí que és veritat que la majoria de vegades he estat jo la qui l'ha acostumat a portar-la a dormir, perquè m'agradava, perquè coincidia amb una presa de pit, o biberó, etc.. El cas és que ara s'ha convertit en una dependència molt gran! Inclús quan es desperta per la nit, si ho fa tres vegades, les tres hi haig d'anar jo, sinó no es consola. Hem provat de deixar-la plorar una mica, pensant que s'acabaria calmant, tenint en compte que qui la porta és son pare i no pas un desconegut... Doncs no hi ha manera, plora i plora..al final, per comodidat de tots hi acabo anant i es calma. Ara, a més, també fa dies que vol adormir-se al nostre llit amb mi al seu costat. No li costa gens adormir-se, però perquè hi sóc jo, clar.. Al final s'ha convertit en una esclavitut, tant que ja puc estar malalta que hi haig d'anar jo igualment. Alguns em diuen que la porti a dormir el pare cada dia fins que s'acostumi, encara que plori, perquè precisament ella sap que si plora sempre hi acabo anant jo... Però a mi em sap greu deixar-la plorar!
Què podem fer??
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: "Anem a dormir... MAMAAA!"

EntradaAutor: Clara13 » dg. gen. 31, 2016 8:33 pm

Hola! No sé si podré ajudar-te massa. Nosaltres tenim un nen de 17 mesos i mig amb el que fem collit des de que va nèixer i també té molta mamitis. Hem pensat que quan el passem al seu llit (bastant més endavant), el que farem és adormir-lo allà i quan es desperti anar-hi i tombar-se amb ell fins que es torni a adormir. Un cop adormit, es tracta de tornar al teu llit i així fins que amb el temps aprenen a relaxar-se perque veuen que els atens de seguida. És una etapa durilla, però nosaltres ja ho vem tenir clar des de un principi, per això en comptes de comprar un llit de nen ja li vem comprar la seva habitació amb un llit de 90cm per quan fem el pas.
iole
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dj. set. 11, 2014 1:47 pm

Re: "Anem a dormir... MAMAAA!"

EntradaAutor: iole » dg. gen. 31, 2016 10:19 pm

Dificil... Tres anys i mig i vol mama, nomes es conforma si no soc a casa, si estic es mama a tothora!
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Re: "Anem a dormir... MAMAAA!"

EntradaAutor: nivalis » dl. feb. 01, 2016 8:10 am

El meu te quasi 3 anys i també només vol mama.
És normal. Quan són tan petits sempre prefereixen a un dels dos, normalment la mare. Són dependents, si, és el que toca... Però no se... per mi no és una esclavitud. Penso que ja arribarà el dia que no voldrà saber res de mi i llavors ho trobaré a faltar...
Avatar de l’usuari
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: "Anem a dormir... MAMAAA!"

EntradaAutor: MiMi_M_T » dl. feb. 01, 2016 8:49 am

Aqui una altre que pateix de mamitis
El que faig es com t'han dit, anar jo a la seva habitacio
No m'estiro ni res, hi poso una cadira al costat del llit i quan s'adorm marxo
Ara comença a acceptar que hi vagi el papa de tant en tant pero vamos, la majoria de cops es la mama
Anims !!
Imatge


Imatge

Imatge
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: "Anem a dormir... MAMAAA!"

EntradaAutor: tineta14 » dl. feb. 01, 2016 12:47 pm

Si jo entenc que per dormir pugui necessitar companyia, però el problema és que si no hi vaig jo no dorm!! I es resisteix molt al canvi, no hi ha manera.. Per mi sí que és una esclavitut el fet de no tenir cap excepció.. L'altre dia jo estava a 38° de febre i vaig haver de consolar-la a les 3h de la matinada... Tenint al seu pare allí, però res...la MAMA. Veig que no és una preferència, sinó una exigència! I evidentment que si un dia quedo per sopar (moooolt excepcionalment), fins que jo no l'he adormida doncs no puc marxar.. En fi..
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: "Anem a dormir... MAMAAA!"

EntradaAutor: martina13 » dl. feb. 01, 2016 3:11 pm

I si proves el pla pare? La meva filla de 27 mesos te mamitis tambe pero si es desperta ala nit hi anem els dos.ella ens te com a referents als dos sino x mi es un pal
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: "Anem a dormir... MAMAAA!"

EntradaAutor: jaruma » dl. feb. 01, 2016 9:43 pm

El meu també vol només mama, però a mi m'agrada. En part és pesat, però ho tinc assumidíssim, i és temporal. Tal com et diuen, abans no ens adonem ja no ens voldran per res i ho trobarem a faltar!

De tota manera entenc que és difícil, i més si estàs malalta, però em sembla que pot s'hi pot fer... Ànims!
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: "Anem a dormir... MAMAAA!"

EntradaAutor: tineta14 » dt. feb. 02, 2016 8:52 am

Sí Martina, ja ho estem fent això d'anar-hi els dos, o posar-la a dormir els dos, ... En fi, paciència. Però jo ara em poso malalta més sovint que abans de ser mama, i no faig net!! Com que no puc estar al llit perquè amb la nena és impossible, vaig acumulant refredats i al final tinc sinustis :(. Aiii quin sacrifici ser mamaaaa! Però tot i estar pessimista haig de dir que no ho canviaria per res del món!! Jaja!
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: "Anem a dormir... MAMAAA!"

EntradaAutor: Marta_1986 » ds. abr. 09, 2016 10:49 pm

Tineta14 com va el tema?
El meu peque dorm al seu llit fins que es desperta i aleshores ve caminant al nostre ( te 2 anys i tres mesos i dorm en un llit a terra) cada nit l'al'adormo jo estirada al seu llit. Sempre el mateix ritual : conte, el papi ens tapa i fa un bibi.
quan es lleva ve solet caminant, el pujo al llit i s' adorm molts cops a sobre meu o super enganxat a mi... pocs cops s' emganxa al papi...

Aiahh jo sempre penso que ja arribarà el dia en q s' adormi solet i no ens demani... ell va fer in canvi cap a millor als 18 mesos, xo abans era deapertar cada dos per tres i estava una hora o dues per tornarse a dormir!
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: "Anem a dormir... MAMAAA!"

EntradaAutor: numa1982 » dg. abr. 24, 2016 11:56 am

El nostre gran té dos anys i set mesos i, tot i que si pot triar prefereix la mama, ja fa un temps que normalment s'adorm amb el papa. Jo adormo la petita 1 anyet) i ell en Pau. De fet, si jo no hi sóc, no tenen cap problema per adormir-se amb ell. Quan es desperta a la nit, en canvi, fa com el de na Marta o bé em crida. En aquests casos, quan em crida, sí que el papa ho té magre si hi va ell.
Imatge

ImatgeImatge
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: "Anem a dormir... MAMAAA!"

EntradaAutor: tineta14 » dl. abr. 25, 2016 10:37 pm

Doncs segueix cridant-me per anar a dormir...ja la pot portar el meu marit o la meva mare, que quan és hora de tancar el llum em crida sense parar.. Què puc fer?? Aviat tindrem un casament i la idea és deixar-la a casa els meus pares, i ma mare ja tremola..diu que no voldrà que la posi a dormir i que plorarà!

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::