Només em vol a mi per dormir

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Només em vol a mi per dormir

EntradaAutor: tineta14 » dv. abr. 28, 2017 9:57 am

Hola mares, la veritat és que és la primera vegada que haig d'escriure un post aquí, a "La nit", i mira que ja fa 4 anys que volto pel Socpetit..! I és que fins ara la nostra filla no havia tingut problemes per a dormir, sí que ha passat etapes pitjors, sobretot quan va començar l'escola bressol, però no es va agreujar tant com ara. Ara té 34 mesos, i deu fer uns 4 mesos aprox que només em vol a mi per a dormir, NOMËS a mi! Fins ara es podia quedar amb els meus pares, tot i que rondinava una mica, però s'acabava adormint, i amb el meu marit cap problema. Fins ara la deixavem al seu llit i s'adormia sola; bé, ens quedavem una estoneta curta, 10 min, al seu costat, però de seguida es relaxava i s'adormia. Ens podíem quedar tant el meu marit com jo, tot i que reconec que sempre preferia la mama... però podíem repartir-nos-ho. El cas és que fa uns mesos que és un infern, perquè ja no vol anar al seu llit de cap de les maneres (només a l'hora de la migdiada, cosa estranya, perquè aleshores no em crida i s'adorm de seguida!), i em demana que estigui allí al seu costat. En aquest sentit, ho trobo normal, deu tenir les pors típiques de l'edat, però el cas és que ara està mínim 1/2 hora per adormir-se! està molt pendent de si marxo o no, i li costa molt. El handicap és que tinc una feina que em requereix treballar a casa unes 2h de mitja, i és per la nit quan necessito treballar, ja que la resta de dia estic a la feina i per les tardes amb la nena i el meu marit. Quan la posem a les 21:15h, li expliquem conte, i tanco el llum. Aleshores s'està molta estona per adormir-se, i quan penso que ja ho està, marxo a fer feina, i ella em crida i plora desconsolada. El meu marit hi va per quedar-s'hi, però ella xiscla desesperada perquè em vol a mi. Ahir mateix es van fer les 23h!! des de les 21:30h que vam tancar el llum. Horrible. Jo vaig acabar rendint-me i anant a dormir amb ella, sense poder fer la feina. Dins meu penso que ella em necessita, pel que sigui, okey, però a la vegada em frustro molt perquè jo també necessito el meu temps i espai, i no poder fer la feina que tinc m'estressa, i penso que també és important cuidar-nos els pares, mentalment, sabeu? Per a mi lo ideal seria poder adormir-la en menys temps, i que a les 22h jo pogués marxar a fer les meves coses, però no hi ha manera, cada nit és un drama. Ella dorm unes 2h de migdiada, fins les 16h, i hem provat de despertar-la abans, i inclús dies que ha dormit molt poc al migdia,no hem notat canvi per la nit... Què m'aconselleu? Li vam dir si volia que deixessim un llum obert, però diu que no.
La meva mare em diu que ni jo ni el meu germà vam necessitar taaaanta companyia per dormir, i que la deixi un dia plorar, que ja ho entendrà. Però jo no ho veig clar... avui m'he llevat amb una contractura al coll, i sé que és degut a l'estrès de la situació. ?-) , tinc feina atrassada i això m'angoixa molt! Potser hauria de sacrificar temps de les tardes per poder-la fer, però aleshores tampoc estic amb la nena...
Avatar de l’usuari
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

Re: Només em vol a mi per dormir

EntradaAutor: jllt » dv. abr. 28, 2017 10:07 am

Aprofita-ho. Dorm amb ella tot el que et demani. De veritat. No te'n penediràs mai. Després fins i tot pot passar que ho trobis a faltar. A mi m'ha passat també amb la meva filla, que està a punt de fer 7 anys i encara alguna nit es desperta i me n'hi vaig gairebé sense acabar d'obrir els ulls. Va durar un parell d'anys, dels 4 als 6, que gairebé cada nit es despertava i només em volia a mi per tornar-se a adormir. I com que a la nit tots hem de dormir perquè si no l'endemà ni rendim ni estem contents, vaig decidir que quan em cridés, amb ella em quedaria a passar la nit. Tot són etapes i totes s'acaben més tard o més d'hora, però mentre duren, estiguem al seu costat tot el que puguem.
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Només em vol a mi per dormir

EntradaAutor: ner » dv. abr. 28, 2017 11:54 am

Bon dia,

Tineta14 jo et diria que paciència i que adaptis horaris. Si al vespre no pots treballar perquè has d'estar per ella i portar-la a dormir, treballes al matí llevant-te d'hora. Jo també haig de treballar a casa i ho faig quan puc: si puc al vespre al vespre, sinó em llevo a les 06:00 i treballo llavors. I quan vaig molt a tope de feina treballo a la tarda i de la nena se n'ocupa el meu marit o els avis.

La meva filla té 31 mesos i no sé què és deixar-la a la seva habitació i que s'adormi sola. Com que dilluns i dimarts arribo molt tard a casa i se n'ocupa el seu pare, la resta de dies em vol a mi. Mira què hi farem hem adaptat l'horari. Així que l'acompanyo a dormir. Hi ha dies que és suficient amb sentar-se al costat i agafar-li a la mà i esperar que s'adormi (ben adormida, que sinó ho està del tot al mínim moviment es torna a despertar i encara li costa més d'estona a adormir-se). Els dies que tardem 10 minuts és tot un èxit. Altres dies en què no hi ha manera, m'acabo estirant amb ella i fins que s'adorm o ens adormim les dues. Hi ha dies que són les 23:00! Ja ho sé que és molt tard però no hi ha forma.

Així que ànims.
Imatge
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Només em vol a mi per dormir

EntradaAutor: tineta14 » dv. abr. 28, 2017 12:32 pm

Gràcies noies, el meu cor em diu que m'hi haig de quedar fins al final, fins que s'adormi del tot sigui l'hora que sigui... però el meu cap està a la feina que haig de fer, i que prefereixo fer mentre ella dorm perquè així no sacrifico estones amb ella.. però sembla ser que no aconsegueixo ni una cosa ni l'altre.. ni estar amb ella quan realment em necessita (nit), ni avançar la feina (sóc professora i, com tots, hem de fer feina a casa :-:) ).

Estic d'acord amb que segurament d'aquí a un temps em puc empenedir de no haver estat més flexible i pacient amb aquest tema... Així que us faré cas :-()-)
turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: Només em vol a mi per dormir

EntradaAutor: turuleta » dv. abr. 28, 2017 9:24 pm

De que treballes?,pq potser la nena pot entendre ja q tu has dwe treballar. Q lacompanyaras 10 min estant per ella i q despres al seu costat passat aqiests 10 minuts treballaras. Potser esta tranquila pq estas alla i pots avançar feina
Imatge
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::