Càmpings de Girona

Càmpings i caravàning
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Càmpings de Girona

EntradaAutor: nini8852 » dt. abr. 21, 2015 3:05 pm

curculla ha escrit:Noies, estic mirant càmpings, algú coneix el càmping Illa Mateua? quina opinió en teniu? Només he vist la web i m´ha agradat molt però voldria saber l'opinió de qui hi hagi estat. Moltes gràcies!
Estic mirant per setmana sta, ja anem tard!!1 hehe



Hola Curculla, nosaltres hi anem una setmana aquest estiu. No tenim caravan, agafem un bungalow. La meva companya de feina i la seva familia hi han fet temporada i molt bé. Ambient molt familiar i fora del mes d'agost, molta gent d'aquí. Quan vaig trucar al càmping, els hi vaig preguntar per la gent a l'agost i em van dir que un terç és català, un terç francès i un terç holandès, crec. Però que tot son families i que a les 12 de la nit s'ha acabat el xivarri, vaja, que no et deixen ni entrar amb el cotxe.
Imatge
YolandaParadis
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dj. des. 01, 2016 11:02 am

Re: Càmpings de Girona

EntradaAutor: YolandaParadis » dj. jul. 27, 2017 9:00 am

Hola a tots. Moltes gràcies Nordeu pel llistat de càmpings. Vaig estar mirant amb el meu marit per fer una escapada amb les meves petites aquest estiu. L'any passat vam visitar el Càmping Valldaro i ens ho vam passar molt bé. Va ser la primera vegada que anàvem de càmping en família i va ser meravellós. Hem reservat per a setembre al Càmping Bellaterra de Blanes (http://www.campingbellaterra.com/), algú ha estat en família? ¿Alguna recomanació, consell? Gràcies!
Yolanda Paradís,
Auxiliar d'Infermeria y, sobre tot, mare.
Lluis
Entrades: 1
Membre des de: dj. oct. 26, 2017 10:45 pm

Tendals a Girona

EntradaAutor: Lluis » dj. oct. 26, 2017 10:49 pm

Rere el negoci familiar de Tendals Gircat trobem trenta anys d’experiència en el sector de la protecció solar i la decoració d’interiors, oferint sempre el millor servei i les millors marques dels seus productes (tendals, pèrgoles, cortines enrotllables, correders tècnics, protectors de piscina, motors i automatismes). L’empresa s’ha convertit en una de les millors oficines tècniques i d’instal·lació de tendals a Girona, des d’on gestiona tots els serveis i atén els clients, tant particulars com empreses (ajuntaments, pavellons esportius, escoles, centres cívics, càmpings i hoteleria, entre d’altres), per oferir solucions i una atenció 100% personalitzada.

Més informació: https://www.tendalsgirona.cat/CA/316/te ... solar.html

Torna a “Càmpings”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::