Remolc-tenda: quines marques hi ha?

Càmpings i caravàning
Avatar de l’usuari
Toia
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: ds. març 06, 2010 9:13 pm

Remolc-tenda: quines marques hi ha?

EntradaAutor: Toia » dc. maig 28, 2014 10:47 pm

Hola campistes! Ens estem plantejant comprar un remolc-tenda, però som nous en el tema i no en tenim ni idea (fins ara hem anat amb tenda). Només em sonen les marques comanche i wolder, no sé si són les més famoses, o les més bones, o les més antigues... Quines altres marques hi ha? N'hi ha alguna que em recomaneu més (o menys) que les altres? Quines consideracions hauria de tenir en compte? Agraïré qualsevol consell!!!

Gràcies!!!
ll*ll
sugar
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 12:00 pm

Re: Remolc-tenda: quines marques hi ha?

EntradaAutor: sugar » dj. maig 29, 2014 8:28 am

Hola, jo tinc un comanche compact que és dels més grans que hi han.

El vols nou o de segona ma? Per fer ruta o per quedar-te fixe 10 díes (per exemple)?
sugar
Avatar de l’usuari
Toia
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: ds. març 06, 2010 9:13 pm

Re: Remolc-tenda: quines marques hi ha?

EntradaAutor: Toia » dj. maig 29, 2014 11:18 am

Si ens acabem decidint per comprar-nos un remolc-tenda, haurà de ser de segona mà segur... La intenció seria anar uns quants dies de càmping de tant en tant, en principi no tenim previst fer ruta... Mirant per internet m'ha agradar molt el wolder chaman, i n'hi ha de segona mà que estan prou bé. El que no sé és si és bona marca, si és de les famoses i pagues la marca, si n'hi ha de més senzilles però es nota molt en la qualitat... De moment, tot el que fem és anar unes dues setmanetes a l'any de càmping. Però ara amb dues nenes petites, veiem que amb la tenda ens falta espai... Ahir vam tornar de 4 dies de càmping i ens ha plogut cada dia, i s'ha fet molt pesat estar tancats a dins la tenda. Amb un avancé normalet haguéssim estat molt més bé, i per això estem meditant la idea d'un remolc-tenda.
ll*ll
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: Remolc-tenda: quines marques hi ha?

EntradaAutor: nurdeu » dj. maig 29, 2014 3:54 pm

Toia, heu mirat la tenda més gran que tenen al decathlon?? Nosaltres la vem comprar l'any passat i és enoooooorme!!!
És com si tinguessis un avancé de remolc però amb tenda, i suposo que molt més bé de preu, a nosaltresens va costar 400 euros.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Toia
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: ds. març 06, 2010 9:13 pm

Re: Remolc-tenda: quines marques hi ha?

EntradaAutor: Toia » dj. maig 29, 2014 4:34 pm

Ah sí? Ja miraré per internet si la veig! Saps quin model és? Al decathlon de Girona segur que no la tenien muntada, perquè ja m'hi hagués fixat... el problema que tenim, a part de la falta d'espai quan som al càmping, és la falta d'espai al cotxe, que entre tenda, matalassos inflables, cuineta, taules, cadires, etc, se'ns fa petit de seguida... però gràcies pel suggeriment, ho tindré en compte!
ll*ll
lupitafriend
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

Re: Remolc-tenda: quines marques hi ha?

EntradaAutor: lupitafriend » dj. maig 29, 2014 7:48 pm

Hola, jo tinc un trigano, un de dues habitacions, i la veritat es que molt be, l'avance es gran, en tenen de dos mides diferents, i tb hi ha l'opcio de tenir un moble cuina incorporat. Mira't la web de trigano, es de molt bona qualitat
Imatge

Imatge



Imatge
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: Remolc-tenda: quines marques hi ha?

EntradaAutor: nurdeu » dj. maig 29, 2014 9:12 pm

És la T6.2 XL AIR C. Això que dius del cotxe és ben cert!! Nosaltres quan anem de càmping fem canvi de cotxe amb una amics, nosaltres els hi deixem el nostre petit C3 i ells ens deixen la furgoneta, jejejeje
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
lupitafriend
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

Re: Remolc-tenda: quines marques hi ha?

EntradaAutor: lupitafriend » dv. maig 30, 2014 6:48 am

Nurdeu nosaltres vam estar a punt de comprar.la porque la vam provar 10 dies i ens va agradar molt aquesta tenda, pero al final tb pensavem en com ho portariem tot... I al final vam decantar.nos pel remolc.

Toia, tb tindries l'opcio de si voleu anar en tenda, comprar un remolc de carrega per portar.ho tot, ho he vist fer a varia gent. I a mes una baca al cotxe
Imatge

Imatge



Imatge
Avatar de l’usuari
Toia
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: ds. març 06, 2010 9:13 pm

Re: Remolc-tenda: quines marques hi ha?

EntradaAutor: Toia » dv. maig 30, 2014 11:51 am

Nurdeu, ja he mirat la tenda i és maquíssima! És enooorme! M'ha agradat molt. Quan està plegada ocupa molt? Seria una bona opció...
Lupitafriend, ja xafardejaré aquesta marca que m'has dit, no la coneixia!
Gràcies a totes!
ll*ll
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: Remolc-tenda: quines marques hi ha?

EntradaAutor: nurdeu » dv. maig 30, 2014 3:13 pm

Fa de mal dir el que ocupa, jejejeje. A veure... vindria a ser com una maleta familiar, però no ben bé... Al decathlon la podeu veure!! Si vols li demano mides al meu marit i et dic.

Jo n'estic molt i molt contenta, m'encanta!! I encara que plogui tenim lloc a dins pels nens!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Toia
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: ds. març 06, 2010 9:13 pm

Re: Remolc-tenda: quines marques hi ha?

EntradaAutor: Toia » dv. maig 30, 2014 4:29 pm

Tranquil.la, ja ho mirarem al decathlon, si ens acabem decidint! Per cert, avui anava mirant al mercadillo, per veure si trobava alguna cosa interessant, i he vist que l'any passat vas vendre una tenda. Doncs és ben igual que la que tenim nosaltres!!! Quan anàvem els dos sols anava de conya, ara que som 4 ens falta espai per totes bandes...

Lupitafriend, la marca que m'has dit és molt maca, però molt cara...

Seguirem meditant!
ll*ll
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: Remolc-tenda: quines marques hi ha?

EntradaAutor: nurdeu » dv. maig 30, 2014 6:50 pm

Si, aquella sent 4 ens va quedar petita, jejejeje. I mira que li tenia molta estima, jejejeje, era la nostra tenda de "nòvios"!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

Re: Remolc-tenda: quines marques hi ha?

EntradaAutor: tona » ds. maig 31, 2014 2:30 pm

Hola nosaltres tenim una inesca. Ens va costar 350 euros i la vam aconseguir per un forum de camping, al final al costat de casa. Evidentment es de 3-4 mà o potser més pr estava prou bé. Dues habitacions i dos avances enormes.remolc amb cofre i a sobre ens van regalar un moble cuina!! N estem encantats
Avatar de l’usuari
Toia
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: ds. març 06, 2010 9:13 pm

Re: Remolc-tenda: quines marques hi ha?

EntradaAutor: Toia » dg. juny 01, 2014 7:39 am

Gràcies, Tona! També miraré Inesca! Ostres, que us va sortir barat... De segona mà es troben moltes gangues, eh?

Moltes gràcies!
ll*ll
Avatar de l’usuari
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

Re: Remolc-tenda: quines marques hi ha?

EntradaAutor: tona » dg. juny 01, 2014 9:47 pm

La millor epoca per trobar gangues ( tot i q nos la vam trobar al juliol) es passat l estiu... mira alla a on et vai dir. I ja ens vas dient. Salut
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Remolc-tenda: quines marques hi ha?

EntradaAutor: noviachuky » dl. gen. 12, 2015 12:45 pm

Jo me'n venc un de la marca cherokee rápido, es vellet però està bé per començar

Salut!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
itzel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1782
Membre des de: dj. juny 07, 2007 12:06 pm

Re: Remolc-tenda: quines marques hi ha?

EntradaAutor: itzel » dl. març 16, 2015 12:10 pm

lupitafriend ha escrit:Hola, jo tinc un trigano, un de dues habitacions, i la veritat es que molt be, l'avance es gran, en tenen de dos mides diferents, i tb hi ha l'opcio de tenir un moble cuina incorporat. Mira't la web de trigano, es de molt bona qualitat

Hola Lupitafriend. Nosaltres ens hem comprat aquesta tenda remolc però encara no l'hem provat. Esperarem al bon temps. El que ens fa por es muntar l'avancé. Trigueu molt a muntar-lo? Gràcies
Imatge

Imatge
Montserrat Merino
Entrades: 1
Membre des de: dl. març 23, 2015 9:20 am

Re: Remolc-tenda: quines marques hi ha?

EntradaAutor: Montserrat Merino » dl. març 23, 2015 9:51 am

Nosaltres tenim un "wolder" en concret el Ruta i va molt bé, ja fa gairebé 8 anys que el fem servir.
Avatar de l’usuari
Toia
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: ds. març 06, 2010 9:13 pm

Re: Remolc-tenda: quines marques hi ha?

EntradaAutor: Toia » dv. abr. 03, 2015 1:42 pm

Gràcies noies per tots els comentaris! Ara que arriba el bon temps tornem a donar voltes als remolcs-tenda... De moment el model que m'agrada més és el Wolder Chaman. Montserrat, vosaltres esteu contents amb la marca Wolder? No em sona gens el model Ruta, ja el miraré... Ja us informaré si al final en comprem algun!
ll*ll
Avatar de l’usuari
Toia
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: ds. març 06, 2010 9:13 pm

Re: Remolc-tenda: quines marques hi ha?

EntradaAutor: Toia » dg. abr. 19, 2015 5:30 pm

Ja està!!! Al final ens hem comprat un remolc-tenda de segona mà, i també ens han donat els terres, la tenda-cuina, el moble de la cuina... Estem molt contents! Ara falta agafar pràctica a muntar i desmuntar i començar a anar de càmping! Ara em surten molts dubtes, però ja obriré algun altre post...
ll*ll

Torna a “Càmpings”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::