Càmera compacta amb transferència sense fil a iPhone

oceankebro9
Entrades: 1
Membre des de: dj. ago. 20, 2020 6:43 pm

Càmera compacta amb transferència sense fil a iPhone

EntradaAutor: oceankebro9 » dj. ago. 20, 2020 6:53 pm

Estic buscant una càmera compacta que faci fotos de qualitat comparable al meu iPhone 11 i les transferirà sense fils al telèfon per editar-les a Snapseed o només compartir-les directament a Instagram.

Principalment es tracta de fotografies de paisatges quan faig excursions a la muntanya, quan no vull continuar em traient el telèfon en cas que el deixi fora d’un penya-segat o alguna cosa, tot i que també faré fotos dels meus fills. Vaig tenir DSLRs durant anys, així que tenir modes M / A / S / P seria bo però no essencial.

Vaig aconseguir molt en un Sony WX500 a eBay, que pensava que seria perfecte, però l’exposició (sobretot en escenes d’alt contrast) i la nitidesa de les imatges és significativament pitjor que l’iPhone, fins i tot només veient a la pantalla del telèfon, així que jo Probablement ho vendré.

No necessito un zoom òptic massiu ni campanes i xiulets, només ha de ser petit i poder transferir fotos al telèfon sense passar per un ordinador, prendre bones imatges nítides i costar idealment no més de 250 £.

Torna a “Càmeres i accessoris”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::