Càmara Reflex

Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Càmara Reflex

EntradaAutor: eternitat » dv. oct. 12, 2012 2:00 pm

Girasol, la diferència basicament és la mida, i que una simula ser una reflex (però no pots canviar l'objectiu, es clar) i l'altre no. En quan a avantatges d'una bridge enfront a una bona compacta no n'hi veig cap.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
gira_sol
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dt. maig 29, 2012 4:06 pm

Re: Càmara Reflex

EntradaAutor: gira_sol » dv. oct. 12, 2012 4:17 pm

llavors per comoditat val la pena una bona compacta davant una bridget.. a veure amb que em quedo, pq busco una camra que faci cbones fotos, pero que no sigui complicat fer servir.
Avatar de l’usuari
foseta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dc. set. 12, 2012 11:18 am

Re: Càmara Reflex

EntradaAutor: foseta » dt. oct. 23, 2012 11:25 am

una càmera que fagi bones fotos...

Avui dia amb gairebé totes les càmeres amb un sensor mínim fan bones fotos. Molts cops no és la càmera sinó saber-la fer servir i tenir un bon ull i saber fer bones fotos i composicions.
Jo us recomano que si finalment us compreu una reflex, sigui quina sigui, feu un minicurs per a què us ensenyin les funcions bàsiques i així li perdeu la "por". Jo quan em vaig comprar la meva primera réflex ho vaig fer. Un curs particular amb un noi que ens va explicar els diferents modes. A partir, d'aquí ja vaig anar fent jo cursos online o seguint tutorials i pràcticant.
Mirar fotos sempre va bé per tenir idees.
Us deixo les que li he fet a la meva petita: http://www.flickr.com/photos/retallsdev ... hotostream
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Càmara Reflex

EntradaAutor: eternitat » dg. oct. 28, 2012 9:56 am

Foseta, fins avui no he pogut dedicar una estoneta a mirar algunes fotos teves. La teva nena preciosa, i les fotos que he vist (no he tingut temps de veure-les totes), molt boniques!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
foseta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dc. set. 12, 2012 11:18 am

Re: Càmara Reflex

EntradaAutor: foseta » dg. oct. 28, 2012 10:06 am

Gràcies! :)
Avatar de l’usuari
Kamala
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1769
Membre des de: dl. oct. 15, 2012 11:38 am

Re: Càmara Reflex

EntradaAutor: Kamala » dv. nov. 02, 2012 9:37 am

Hola noies, m'incorporo a aquest post i voldria fer una petita aclaració amb les compactes-bridge-reflex....

Compacta, si som aficionats i comprem una bona compacta, son petites i còmodes. I si voleu avançar una mica en el ambit fotogràfic, convé que tingui opcions manuals per treballar-les en un futur. N'he tingut cannon, olympus i fuji, totes m'han donat bons resultats però hem quedaría amb Cannon.

Brigde, van sortir al mercat en un moment en que la majoria de compactes no en tenien funcions manuals. Personalment, no se si es que m'he acostumat a la reflex, pero jo en tinc una de Sony i no em sembla tan gran.... Clar que no t'entre cap en una butxaca. La meva és Sony i m'ha donat resultats espectaculars... tot i que ara ja està desafasada.

Reflex, tenim reflex asequibles €€ amb bones prestacions de les quals s'han anomenat algunes al forum. Personalment, si no se li ha de donar un ús manual a llarg termini... no crec que sigui necessari comprar una reflex per fer bones fotos. D'altra banda, la gran pega d'aquest tipus de càmera es la forta i continua inversió en accesoris. Tinc la Nikon D3000, ja té un temps, la vaig comprar en un pack a Mediamarket que em va sortir molt bé de preu i estic molt contenta amb els resultats.

I com a reflexió i sense ànims de polemitzar ... "les fotos les fan els fotògrafs", jo he vist fotos xulísimes fetes amb un movil i fotos penoses fetes amb reflèx....

Torna a “Càmeres i accessoris”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::