Programes per editar vídeos

programes de retoc, muntatges...
Avatar de l’usuari
ERV
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1263
Membre des de: dj. jul. 17, 2008 10:10 am

Programes per editar vídeos

EntradaAutor: ERV » dj. jul. 19, 2012 12:31 pm

Bon dia noies !!!

No se si es el millor lloc per aquest post, pero com per aquí algunes debeu ser expertes en fotografia ... a veure si tinc sort !!!!!

L'Ervo quant estava embarassada em va regalar una videocamara, doncs des de llavors que tinc mil vídeos dins, el problema es per fer una peli, quin programa m'aconselleu?? he de buidar la videocamara, perquè en quasi ben be 4 anys m'he arriscat massa en perdre-ho tot i ara ja son massa records !!!

El problema es que no se ni per on començar !!!


Moltes gràcies guapes !!
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 19, 2012 2:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules
Imatge
Avatar de l’usuari
alfonsoicecilia
:: granota
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm

Re: PROGRAMES PER EDITAR VIDEOS

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. jul. 19, 2012 1:45 pm

Jo de tu començaria per fer còpia de seguretat... per si de cas. Jo t'aconsello que et donis d'alta a algun servei tipus Dropbox, que és una web on pots emmagatzemar tot el que vulguis (fotos, videos, documents) i ho tens sempre disponible a través de qualsevol ordinador. Si un dia el que tens morís, la teva carpeta dropbox seria la còpia de seguretat.

I després per editar... hi ha programes súper senzills que et poden servir. Depenent del nivell que tinguis en aquest camp... per experts jo recomano el dobe Premiere, però si tot just comences et pot anar súper bé un programa que ja tens instal·lat al PC, perquè ve amb el Windows de sèrie. Es diu Windows Movie Maker i el trobaràs al llistat de programes del teu ordinador.
És molt fàcil de fer anar, afegeixes vídeos, o fotos, la música i els efectes o les transicions que vulguis. Et permet tallar les imatges per on vulguis i ajuntar diferents vídeos, escriure-hi textos damunt o co a títols de crèdit.

Ja ens diràs si te'n surts... i si necessites res, ja saps!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

Els meus blogs:
http://www.cecilialopezmartinez.com
http://www.ceciemperatriz.blogspot.com - pastissets, cupcakes i altres postres en miniatura
Avatar de l’usuari
ERV
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1263
Membre des de: dj. jul. 17, 2008 10:10 am

Re: PROGRAMES PER EDITAR VIDEOS

EntradaAutor: ERV » dj. jul. 19, 2012 2:42 pm

ohh gracies alfonsocecilia !!

ostras això del dropbox, no sabia ni que existia :-D

nosaltres fem copies de les fotos a un disc dur extern, pero la videocamara mai l'hem buidat i hi tenim un fotimer d'hores grabades ... imagina't desde el 2009 !!! siiii soc un desastre !!!!

El Windows movie maker tambie està al notebook ??? quan arribi a casa ho miraré !!!!

segur que em sortiran mil dubtes :-:)

pero moltes moltes gràcies :ok:

petons
Imatge
Avatar de l’usuari
mamamimos
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 6:05 pm
Contacta:

Re: Programes per editar vídeos

EntradaAutor: mamamimos » dj. jul. 19, 2012 9:17 pm

Jo faig servir el Pinacle Studio, però és una mica caret... ara, és genial! Intuïtiu, ràpid d'editar, amb molts efectes... jo el recomano! :)
Mireia.

--- el meu blog --> http://www.mamamimos.blogspot.com

Imatge
Avatar de l’usuari
ERV
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1263
Membre des de: dj. jul. 17, 2008 10:10 am

Re: Programes per editar vídeos

EntradaAutor: ERV » dv. jul. 20, 2012 8:02 am

Gràcies Mamamimos ... ho tindré en compte :ok: si a vegades val la pena gastar-se dinerets i donar-li bona utilitat, si es facil com t'ho dius no donarà tanta peresa treballar amb ell i s'amortitzarà mes... si es que l'altre dia estava al media markt i no sabia que fer ... m'ho miraré !!!!
Imatge

Torna a “Edició”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::