Autorevelat de fotografies

revelat, àlbums digitals...
Avatar de l’usuari
Antonia78
:: tigre
:: tigre
Entrades: 724
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 9:57 am

Autorevelat de fotografies

EntradaAutor: Antonia78 » dj. gen. 19, 2012 9:00 am

Hola gent!

M'agradaria saber si hi ha per Barcelona ciutat algun lloc on jo mateixa pugui anar amb la targeta de la càmera a revelar fotos al moment. Gràcies!!
Imatge
TàniaBCN
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dj. abr. 14, 2011 2:12 pm

Re: Autorevelat de fotografies

EntradaAutor: TàniaBCN » dj. gen. 19, 2012 10:32 am

Mira en qualsevol copisteria una mica gran. Tenen unes màquines on tu poses la tarja i vas imprimint en paper de foto. Suposo que és el que busques.
També n'hi ha al Fotoprix i en algunes altres botigues de fotos. A quina zona de Bcn ho vols? És que em sap greu dir-te'n alguna que sigui a l'altra punta d'on vius, perquè n'hi ha a molts llocs! :)
TàniaBCN
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dj. abr. 14, 2011 2:12 pm

Re: Autorevelat de fotografies

EntradaAutor: TàniaBCN » dj. gen. 19, 2012 10:33 am

Per cert, de totes maneres si és que les vols al moment però t'és igual si fer-ho tu o no jo ho vaig fer en un Fotoprix petit que t'ho feien ells i m'ho van fer al moment i em van tallar algunes que no eren de la mida estàndard amb la guillotina.
Avatar de l’usuari
Antonia78
:: tigre
:: tigre
Entrades: 724
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 9:57 am

Re: Autorevelat de fotografies

EntradaAutor: Antonia78 » dv. gen. 20, 2012 12:43 pm

Gràcies! Jo visc a Gràcia i tinc un Fotoprix a prop, però juraria que no les fan al moment... ja ho preguntaré. Jo havia sentit a parlar d'unes màquines en les que hi posaves la targeta i podies imprimir les fotos que vulguéssis, però no sé a on paren!
Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Autorevelat de fotografies

EntradaAutor: Ponioleta » dv. gen. 20, 2012 1:24 pm

Antonia78 ha escrit:Gràcies! Jo visc a Gràcia i tinc un Fotoprix a prop, però juraria que no les fan al moment... ja ho preguntaré. Jo havia sentit a parlar d'unes màquines en les que hi posaves la targeta i podies imprimir les fotos que vulguéssis, però no sé a on paren!


En moltes botigues de fotos ara tenen aquestes màquines.
A prop de casa meva n'hi ha unes quantes, però visc a la zona de sagrada família.
Si vius a Gràcia mira a les botigues de fotos que hi ha al carrer Gran o a Travessea, per exemple, que segur que en tenen.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Autorevelat de fotografies

EntradaAutor: Takita » dv. gen. 20, 2012 11:08 pm

No sé si a tots els Fotoprix en tenen, però els meus pares tenen un a prop de casa, que per cert és molt petitet, i vaig veure que sí que tenen aquesta màquina. També la vaig veure a un Schlecker, però tampoc sé si la tenen a totes les botigues.
gege
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1105
Membre des de: dl. maig 25, 2009 8:38 am

Re: Autorevelat de fotografies

EntradaAutor: gege » ds. gen. 21, 2012 7:23 am

A girona en tenen a l'hipercor, i és a l'instant pk te les imprimeix la màquina mateix.. als altres llocs et fan esperar un quart o així..

Torna a “Impressió”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::