REPORTATGE FOTOGRAFIC MATERNAL I NADÒ

Avatar de l’usuari
petita83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

Re: REPORTATGE FOTOGRAFIC MATERNAL I NADÒ

EntradaAutor: petita83 » dc. oct. 19, 2011 12:05 am

tacai ha escrit:Hola,

Jo ja ho he mirat al Gup Estudi, i m'han dit que la sessió val 50 euros, i després les fotos que vulguis,

us passo el que m'escriu la fotògrafa ' la sessió de fotos són 50€. Estem una o dues hores i fem varios canvis de roba i fons. Un cop disparat al cap d’una setmana us ensenyo les fotos triades i retocades. D’aquí podeu triar el que volgueu, el preu de les fotos varia en funció de la mida de les còpies. Un 15x20 són 5€, 18x24-9€ , 20x30-12€…'

Jo ho trobo super bé de preu! i em sembla que dp et regala unes fotos amb el nadó

a mi me la va recomenar una amiga, bé, jo ja he quedat per finals de novembre o així, quan tingui més panxeta!!! em diu que millor fer-ho sobre el 7è mes, què és quan deuen quedar millor, suposo que depèn de l'embarassada.

Ja us explicaré. :b-))) :b-)))



Bones tacai!!!
El nostre reportatge de la boda el va fer la Georgina!!! GUP Estudi!!! I la veritat és que em quedat encantats!!! ^^ Et puc dir que el preu és dels millors que vam trobar i és súperprofessional!
Ja explicaràs què tal!
Un petó :-()-)
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
montserratt
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 27, 2009 11:03 am

Re: REPORTATGE FOTOGRAFIC MATERNAL I NADÒ

EntradaAutor: montserratt » dc. oct. 19, 2011 6:40 am

nosaltres vam fer primer una sessio amb la panxa i despres abans de nadal fem una sessio amb les nenes perque aixi ja tenim la felicitacio de nadal
ho vam fer amb KIPTE (que corren per aqui)
i sempre en quedem suepr encantats!
Avatar de l’usuari
NXE2011
:: poltre
:: poltre
Entrades: 676
Membre des de: dc. maig 18, 2011 10:44 am

Re: REPORTATGE FOTOGRAFIC MATERNAL I NADÒ

EntradaAutor: NXE2011 » dc. oct. 19, 2011 8:00 am

tacai ha escrit:Nxe, si, crec que dp pagues les fotos que vols, però suposo que tothom ho deu fer així, que si vols més fotos més pagues, i depèn del tamany.

A mi encara em falta una mica de panxa, estic de 22, jo calculo que cap a la 30-34, que no estigui molt pesada... amb retenció de líquids i feta un nyap ;))) potser abans de Nadal i dels turrons no???



Naltros ens donen un cd amb totes les fotos en alta resolució i aixi en podem fer el que vulguem!! Quan ens vam casar ens va quedar l'espineta clavada de no tenir els "negatius" i així, solventat!

Jo estic de 30+6 ara i crec que ha sigut un bon moment però depés de cada dóna!

Ja ens ensenyaràs resultats!
Imatge
19/04/11: TE+
12/05: 1ª visita, t'hem vist i escoltat!! medeixes 16mm
10/06: 2ª eco -- Tot perfecte!!
13/07: 3a eco -- Esperem un Enric
10/08: eco morfologica -- Tot normal
09/09: 4ª eco -- és un vergonyòs!
03/10: Visita 28 set. pesa 1,5kg!
04/11: Visita 32 set. pesa 2,2kg!
18/11: Visita 35 set. pesa 2,5kg!

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Nur79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1170
Membre des de: dl. juny 06, 2011 3:51 pm

Re: REPORTATGE FOTOGRAFIC MATERNAL I NADÒ

EntradaAutor: Nur79 » dc. oct. 19, 2011 10:23 am

Jo me les vaig fer dilluns i estic de 29 setmanes més 4.

He llegit a vàries pàgines especialitzades, que el millor moment per fer-se aquestes fotos es entre la setmana 28 y la setmana 30, ja que diuen que és el moment més maco de les panxulines i de les mamis... Pero per gustos els colors!

A mi les fotos me les va fer una " contacte" i em va fer un preu base, on no hi havia ni límit d'hores, ni límit de fotos.

Petons!!
Imatge
tacai
:: tigre
:: tigre
Entrades: 744
Membre des de: dg. jul. 31, 2011 11:50 pm

Re: REPORTATGE FOTOGRAFIC MATERNAL I NADÒ

EntradaAutor: tacai » dc. oct. 19, 2011 3:06 pm

Bones tacai!!!
El nostre reportatge de la boda el va fer la Georgina!!! GUP Estudi!!! I la veritat és que em quedat encantats!!! ^^ Et puc dir que el preu és dels millors que vam trobar i és súperprofessional!
Ja explicaràs què tal!
Un petó :-()-)[/quote]

Petita83, quina casualitat! jo he vist coses d'ella i m'ha agradat molt i a més me l'havia recomenat una amiga!

Merci
Avatar de l’usuari
ochrassy
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dt. abr. 19, 2011 1:46 pm

Re: REPORTATGE FOTOGRAFIC MATERNAL I NADÒ

EntradaAutor: ochrassy » dc. oct. 19, 2011 3:57 pm

jo conec un fotògraf que fa molt bones fotos i com està començant segur que fa un preu raonable... si voleu, enviue-me un privat i us n'informo...
Avatar de l’usuari
elektrica
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: dl. oct. 17, 2011 9:35 am

Re: REPORTATGE FOTOGRAFIC MATERNAL I NADÒ

EntradaAutor: elektrica » dt. abr. 24, 2012 11:47 am

Hola a totes,

Jo conec una fotògrafa que és la que va fer les fotos a la boda de la meva germana, i que ara es dedica a fer fotografies a famílies i a bebés... jo tinc molt clar que si em quedés (3a FIV negativa) la trucaria a ella directament!!

La pàgina web la està acabant de fer, però hi ha dues fotos de bebés molt xules!! És aquesta: http://www.artvisual.cat/

Espero haver ajudat!! I que tingueu molta sort!
Sempre endavant!!
Avatar de l’usuari
sweetbb
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dv. oct. 11, 2013 8:21 am

Re: REPORTATGE FOTOGRAFIC MATERNAL I NADÒ

EntradaAutor: sweetbb » ds. oct. 12, 2013 5:30 pm

A mi m'han aconsellat entre familiars, amigues: lullaby, natalia alfonso, cristina casas fotografia, baloo studio, visual fotografia i també ho preguntarem al fotograf que ens va fer el casament... el que ens faci millor preu és el que agafarem.
Imatge
Avatar de l’usuari
retalls
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dt. set. 03, 2013 8:32 pm
Contacta:

Re: REPORTATGE FOTOGRAFIC MATERNAL I NADÒ

EntradaAutor: retalls » ds. oct. 12, 2013 7:48 pm

A vegades no és el preu el més important.
Hauríeu de mirar quines fotos han fet (hi ha diferents estils: amb més attrezzo, amb menys, en estudis, en exteriors, etc.) i quanta estona dediquen per sessió.
Jo per exemple, no poso horari per la de nounats. Normalment dues hores no les treu ningú, ja que quan veniu i li treieu la roba s'acostumen a despertar, si li heu de donar menjar,entre foto i foto molts cops es tornen a desvetllar, i ells necessiten el seu temps, sense presses ni estres. Avui per exemple he començat la sessió a les 11.45h i marxaven vora les 15h.
Hi ha fotògrafs que són molt barats però sembla que vagin amb cronòmetre. Si has pagat una hora, una hora o poc més i llestos.
No ho sé. Crec que és un record per a tota la vida com per basar-te només en el preu, evidentment amb tot això sempre pots trobar qui t'ho fa més o menys barat. Però crec que és important buscar el que realment vols i t'agrada.
Només és un consell.
Avatar de l’usuari
sweetbb
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dv. oct. 11, 2013 8:21 am

Re: REPORTATGE FOTOGRAFIC MATERNAL I NADÒ

EntradaAutor: sweetbb » dg. oct. 13, 2013 10:47 pm

Home clar que mirarem calitat - preu pero aquests ja mels han aconsellat amigues o familia.
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: REPORTATGE FOTOGRAFIC MATERNAL I NADÒ

EntradaAutor: Arigalma » dg. oct. 27, 2013 4:11 pm

Retalls, veig que fas fotografia... em pots donar info per una sessió d'embarssada?
Gràcies!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
retalls
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dt. set. 03, 2013 8:32 pm
Contacta:

Re: REPORTATGE FOTOGRAFIC MATERNAL I NADÒ

EntradaAutor: retalls » dg. oct. 27, 2013 8:14 pm

Arigalma ha escrit:Retalls, veig que fas fotografia... em pots donar info per una sessió d'embarssada?
Gràcies!

I tant! et passo info per privat o mail.
gràcies
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: REPORTATGE FOTOGRAFIC MATERNAL I NADÒ

EntradaAutor: Busy_Bee » dj. nov. 21, 2013 4:52 pm

Hola Retalls!!

Que em pots passar info sobre les sessions de fotos a embarassades a mi també?? No sabem res segur de si en volem fer una o no, però estem mirant opcions per si de cas. Moltíssimes gràcies!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
retalls
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dt. set. 03, 2013 8:32 pm
Contacta:

Re: REPORTATGE FOTOGRAFIC MATERNAL I NADÒ

EntradaAutor: retalls » dj. nov. 21, 2013 5:25 pm

Busy_Bee ha escrit:Hola Retalls!!

Que em pots passar info sobre les sessions de fotos a embarassades a mi també?? No sabem res segur de si en volem fer una o no, però estem mirant opcions per si de cas. Moltíssimes gràcies!!

Si i tan!! Ara no estic a casa però quan arribi t'escric un privat.
Gràcies!!
Avatar de l’usuari
marsai
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. feb. 27, 2013 8:58 pm

Re: REPORTATGE FOTOGRAFIC MATERNAL I NADÒ

EntradaAutor: marsai » dl. des. 09, 2013 9:49 pm

Bona nit!
Jo tb estic mirant fotograf per fer reportatge quan neixi el petit que serà finals de Gener.. havia pensat millor quan tingui 2 mesos o aixi!
Retalls em pases info i preus? ets de Bcn?
Merci
PANXUPACTE DEURES: Abmo :-()), Paparra :-()), Xinxa :-()), Marsai :-()), Tiri :-()), Annieee :-()), Llentieta :-()) , Anatolia, Wendell, Araneta, Arcdesantmarti, i crisgf1980

http://www.fertilityfriend.com/home/4354e8
Avatar de l’usuari
retalls
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dt. set. 03, 2013 8:32 pm
Contacta:

Re: REPORTATGE FOTOGRAFIC MATERNAL I NADÒ

EntradaAutor: retalls » dl. des. 09, 2013 10:09 pm

marsai ha escrit:Bona nit!
Jo tb estic mirant fotograf per fer reportatge quan neixi el petit que serà finals de Gener.. havia pensat millor quan tingui 2 mesos o aixi!
Retalls em pases info i preus? ets de Bcn?
Merci

Et passo info, ara.
Et comento, es recomana fer fotos abans dels 15 dies o sinó ja quan aguanten el cap 6-7 mesos aprox. La raó per fer les fotos abans dels 15 dies és perquè mantenen la posició fetal i no es desperten tan fàcilment... a part, que aviat canvien i és una etapa que ràpid passa ;)
Com tot, és una recomanació, evidentment, es poden fer les fotos als 2 mesos, però acostumen a estar més irritables i la pell els canvia.
De totes maneres, et passaré la web i hi dones un cop d'ull.
gràcies per preguntar!
Bona nit ;)
Victorialars
Entrades: 3
Membre des de: dj. abr. 07, 2016 10:46 am

Re: REPORTATGE FOTOGRAFIC MATERNAL I NADÒ

EntradaAutor: Victorialars » dj. abr. 07, 2016 10:54 am

hola!
Jo ho vaig fer aqui i estic super contenta , tot va anar molt bé i les fotos són precioses, la recomano totalment !
www.pequenosrelatos.com
rakebcn
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 311
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 8:20 pm

Re: REPORTATGE FOTOGRAFIC MATERNAL I NADÒ

EntradaAutor: rakebcn » dc. set. 06, 2017 8:35 am

pensat-ho bé, es molt mes important el naixement del vostre nen que la boda, i sempre penseu en invertir menys diners, i es el millor record que tindreu
Avatar de l’usuari
roxer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dc. gen. 23, 2013 11:35 pm
Ubicació: baix llobregat
Contacta:

Re: REPORTATGE FOTOGRAFIC MATERNAL I NADÒ

EntradaAutor: roxer » dg. abr. 24, 2022 9:58 pm

Home.. si has de pagar l'ordinador, la càmara i tot aixó.. mes els cursos , el temps darrere amb l'edició.. jo crec que es paga mes per tot aixó i no nomes per fer las fotos, que n'hi ha gent que fa las fotos i es quedan així i ja, pero n'hi ha gent que posa molt temps trobant els llocs, fent publicidad i estudiant.
Jo soc de les que creuen que si t'agrada l'estil i penses que hi val la pena pagar una miqueta més, doncs endevant..
Cada fotograf té el seu propi estil, i sap treballar al seu camp, despres n'hi ha gent que fa fotos :globus:
Mamá que captura momentos...

https://junefotografia.mypixieset.com/

Torna a “Sessions fotogràfiques”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::