Quan heu començat a dormir més?

Els hàbits de dormir.
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 314
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Re: Quan heu començat a dormir més?

EntradaAutor: Marga33 » dc. jul. 08, 2015 5:03 pm

Hola!!
Torno a pujar el fil per dir que: amb 7 mesos i mig ja dormim més!!! Yupiiiii!!!! Entre les 20:30 22:30 fem sopar, bany, pit i dormir. Ara amb la calor més cap a les 10, suposo q a l'hivern sera més cap a les 9.. Desperta sobre les 12 i mitja o 1 de la matinada, i despres fa seguit fins les 6 o 7, depen, però fa una tirada llarga de 5, 6 de vegades 7!! En total dorm unes 9 hores, i nosaltres menys, per suposat, pero entre 7 i 8.
Ara la meva pregunta és....
Quan us han començat a dormir el que diuen que dormen 10-12 hores, sense despertar-se? A l'any?
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dc. jul. 08, 2015 10:34 pm

Jo als 10 mesos.pero vai fer ME.12hores seguides
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

EntradaAutor: Marta_1986 » dj. oct. 13, 2016 11:03 pm

A parti'r dels18 mesos vam notar una millora.. ara té 2 anys i 9 mesos i ja dorm a egaees inclús la nit sencera!!!! O fa només un despertar...de veritat que em diuen això al principi no m'ho crec hahaha ho vam passar bastant malament amb el tema dormir
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
carmecirera
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 12:46 pm

EntradaAutor: carmecirera » dv. ago. 25, 2017 7:50 pm

També cal dir que és relatiu... El meu el posem a dormir a les 21h i a les 4 del matí comença el xou d'anar-se despertant cada mitja hora, cada hora i creuant molt els dits cada dues.

Però clar!! De 21 a 4 hores han passat 7 hores...

Per tant, potser l'error està en voler que dormi. Per ell a les 4 del matí potser ja ha dormit suficient, i per mi les 4 del matí no són res.

Carme.
Ganga
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

EntradaAutor: Ganga » dl. set. 25, 2017 1:46 pm

Bones!
ufff aquesta és la pregunta del millón i "per desgràcia" sense resposta exacta...

El meu gran s'adormia sol des de ben petit però tenia una 6-8 despertars fins l'any..horrible..Passat l'any i fins els 3 i mig es van anar reduïnt. Als 3 anys i mig va fer la primera nit del tirón. :-:) . El vam passar del sidecar a l'habitació amb dos anys. Era molt matiner.

El mitjà també s'ha adormit sol des de ben petit. Ell va tenir entre 3-4 despertars diaris fins als 2 anys i mig passats quan va fer la primera nit del tirón. :-:) . Als dos anys va anar a dormir a l'habitació amb el seu germà. >.-<: Era mega matiner!

Com van ser tant seguits ens aixecàvem un per cada nen. <:-< <:-<

La petita de la casa no va dormir-se sola fins passats els tres mesos. Era amb mi, agafades amb abraçada i sense mourem ja que sinó es despertava. Tenia els músculs fets pols. Cap als 4 mesos vaig provar tenir-la igual amb mi però sense l'abraçada i així progressivament fins on és ara. Amb sidecar al nostre costat.
Les nits de tirada les fa assíduament des dels 4 mesets. hi ha nits que fa 12-13 hores i n'hi ha que es desperta tres cops..dents, set, calor..vés a saber. S'adorm sola sense plorar mai des de abans del mig any.
És més dormilega ja que quan es lleva aviat és a les 8, 8.30... els caps de setmana potser a les 10...11...

Amb això veig que un nen és un món i que la son és una "loteria"...que amb els mesos i anys...van madurant i canviant patrons.Ara els dos grans (4 i mig i 6) dormen a les 9 i es lleven entre 7.30- 8,30 normalment i es poses dibus una estona fins que ens aixequem amb la nena.
Nosaltres en aquest cas dormim ara amb tres fills que quan en teníem un..tot i que a vegades hi ha excepcions: malalties, dents, males nits... El pitjor de tots va ser el gran! ?-)

Ànims! :ok:
El rei de la casa 6 anys!
El nostre príncep 4 anys i mig
La patufa 16 mesos!
Aly84
Entrades: 390
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

EntradaAutor: Aly84 » dl. set. 25, 2017 2:46 pm

Hola!

Com ja s'ha comentat cada nen és un món.

La meva gran va dormir del tirón a partir dels 3 anys Mig. Abans es despertava entre 4 o 8 vegades... segons época.... Molte cansat..... i també molt Matinera.... fins 3 anys s'dormía al pit... des de llavors amb un conte...

Quan va començar a dormir seguít alas pocs mesos va neixer el petit .... altra cop despertars. .. també s'adorm al pit.... es mes dormilega... ara te 1 any i Mig.... es desperta entre 1 o 4 vegades i no es tan Matiner....

Maduren i un día començaran a dormir la nit sencera .

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: