Les MIGDIADES també són "a demanda"??

Els hàbits de dormir.
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

Les MIGDIADES també són "a demanda"??

EntradaAutor: crissie » dl. jul. 26, 2010 4:42 pm

Hola!!
No sé si m'he pres massa al peu de la lletra això de "a demanda";
El Xavi tot ho fa a demanda... :-D i clar...mai m'he fixat amb el rellotge...però llegint per aquí i altre llocs (llbres, revistes...) veig que lo normal és que la majoria segueixen un horari de tomes i "migdiades"...
El Xavi un dia fa una migdiada de 20 min i l'altre dia de 2 hores...un dia la fa a les 11h i a les 15h...i l'altre dia a les 13h i a les 19h...
Un dia fa 4 migdiades i l'altre només en fa 2...L'unic que sempre respecto és l'hora d'anar a dormir a la nit, que és a les 22.00h...i amb això no tinc problemes(encara que està molt lluny d'aguantar tota la nit o mitja nit sense despertar-se...minim ho fa 4 cops, i estic dient molt poc...)
Què en penseu??? seria millor per ell posar-li un pèl d'horari amb lo que es refereix al tema son, o segueixo com fins ara?
GRACIES NOIES :love:
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Les MIGDIADES també són "a demanda"??

EntradaAutor: angelina » dl. jul. 26, 2010 5:00 pm

Hola!!!
Jo quan el nen tenia 2 mesos i mes i tot (fins que no vam establir àpats "sòlids") no mirava les hores ja que sempre feiem pit i a vegades tenia mes gana a vegades menys... Penso que és el més normal :content:
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dl. jul. 26, 2010 6:33 pm

Ui, jo penso q amb 2 mesets això d'establir horaris és massa aviat...
Jo amb la nena sempre ho feia tot a demanda, q volia pit cada hora doncs cada hora, no vaig mirar mai el rellotge!
Va ser a partir d'introduir la fruita i q més o menys va coincidir en què jo vaig començar a treballar, q mica a mica vem anar modificant horaris pq cada dia anés més o menys igual... però abans, ella feia els horaris q volia.
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
neuetes
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dl. jul. 26, 2010 7:22 pm

Quan la Neus tenia l'edat del teu nen, ho feia tot a demanda: el biberó, la son,... Quan són tant petits val més respectar el seu ritme i ja tindràs temps quan sigui més gran de fomentar-li unes rutines.
Per exemple, la meva filla no va fer migdiada (s'entén migdiada, com una sola dormida diürna de dues hores després de dinar) fins que no va tenir 18 mesos i aquest canvi el va fer ella soleta. Abans feia dues dormides: una al matí de mitja hora o tres quarts i una altra a la tarda, també de la mateixa duració.
mamavi
:: poltre
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

EntradaAutor: mamavi » dl. jul. 26, 2010 8:18 pm

si, ja veuras com poc a poc ell mateix va marcant la seva rutina. Deixa'l fer i gaudireu mes d'aquesta etapa. >.-<:
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: juliet » dl. jul. 26, 2010 8:25 pm

amb 2 mesos crec que TOT és a demanda, bé jo ho vaig fer així, més endavant, amb la introducció de l'AC vaig començar a posar unes rutines de menjar i dormir, bé de fet no vaig haver de fer massa, perquè ells ja es regulaven.
Imatge
Imatge
sandrajuli
:: pantera
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

EntradaAutor: sandrajuli » dl. jul. 26, 2010 9:26 pm

nosaltres hem anat sempre a demanda... perquè hem pogut, i encara podem, de fet... pq no anirà a la guarde, però tsmbé entenc a la gent que marca alguns horaris per necessitat. Tot i que amb 2 mesets crec que tot ha de ser a demanda!
Imatge
eli75
Entrades: 685
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: eli75 » dl. jul. 26, 2010 10:09 pm

La meva nena va estar amb lactància materna exclusivament molt poc temps,així que de seguida vaig poder tenir una mica de control sobre els seus horaris. A la tarda feia bones migdiades, per sort va sortir dormilega!
Però quan són tan menuts és difícil establir un horari fix, ja que depèn de la nit i de com es troba el <:-<
quan veia que allargava massa el son durant el dia mirava d'espabiliarla per evitar que després donés la nit..
Takita
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dc. jul. 28, 2010 8:25 pm

crissienoa, opino com les noies, amb dos mesets és molt petit per establir horaris. L'Arnau es va anar regulant sol i ell mateix ha anat establint la rutina.

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::