AYUDA MAMIS!!!!!

Els hàbits de dormir.
sirfit
:: pantera
Entrades: 810
Membre des de: dg. des. 18, 2005 4:02 pm

AYUDA MAMIS!!!!!

dj. feb. 09, 2006 9:35 am

HOLA CREO QUE YA SABEIS TODAS QUE TENGO UN NIÑO, SAMUEL, BUENO TIENE 21 MESES, Y SE DESPIERTA TODAS LAS NOCHES 1 O 2 VESCES, NORMALMENTE PIDE UN BIBE Y SE DUERME DESEGUIDA, PERO NO SE PORQUE SE DESPIERTA CADA NOCHE, DUERME EN SU CUNA PERO EN NUESTRA HABITACION, Y NO ME ACUERDO CUENDO FUE LA ULTIMA NOCHE QUE DORMI DE TIRON... zz:-)
ALGUIEN SE LE OCURRE ALGO?
Sibil·la
:: dofí
Entrades: 3875
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

dv. feb. 17, 2006 5:48 pm

Hola sirfit! No m'havia fixat amb el missatge fins ara!
Jo no sóc mami ni experta però he sentit a parlar del llibre del Doctor Estivill. Sé que és per anar a dormir però no sé si també tracta el despertar-se durant la nit.
A veure si alguna més et dóna una ajudeta. zz:-)
sirfit

dl. feb. 20, 2006 9:47 am

BUENO LA VERDAD QUE DEL METODO ESTIVILL NO HE ESCUCHADO MUCHAS COSAS BUENAS, HAY QUIEN LE VA BIEN PERO CREO QUE ES UNA MANERA UN POCO CRUEL DE ENSEÑARLE A DORMIR AL POBRE NIÑO, YO NO LO HARE AUNQUE SIGA COMO SIGO, TENDREMOS UN POCO MAS DE PACIENCIA...
AHORA LLEVA DOS NOCHES UN POCO MEJOR zz:-)
sharey
:: zebra
Entrades: 1338
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 11:07 am

dt. feb. 21, 2006 9:32 am

el metode estibill funciona lo e vivido en mis karnes mi sobrino no keria dormir solo kon sus padres i ellos ya no podian mas
i se kompraron el libro i funciona a las mil marabillas se va a la kama kontento i duerme de un tiron. kruel ? hombre solo tienes que dejar llorar un poko al niño i kon 21 meses no kres que tendria que estar en su habitacion? pk el pediatra les dijo que a los 12 meses ya tendrian que dormir en su kuarto pk si no luego es mas doloroso para ellos no se es lo que yo e vivido en kasa e ahora kada uno ace lo que kiere o lo que puede
Sibil·la

dt. feb. 21, 2006 9:46 am

sí, jo també conec dos casos en què ha funcionat

jo, el que vull fer és llegir-me'l per de bon començament actuar amb sentit comú, i saber quines accions meves poden conduir a que més tard tingui problemes
Lod
Entrades: 1506
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 11:37 am

dt. feb. 21, 2006 10:08 am

:--/)

Un dels meus jefes (el més enrotllat!) va tenir una nena preciosa al mes de setembre i ell fa servir els mètodes del llibre, i diu que li va tant bé!! al principi diu que és dur pq la nena plora i plora però un cop la tens acostumada... com una seda!! li dorm desde les 9-10 vespre fins les 8 del matí.. una joia! I això que la nena... se la sap llarga eh? és més viua la punyetera!!
I sempre em diu.. quan et quedis prenyada vull saber-ho ràpid i et regalaré aquest llibre!! je je.. és un sol!

Suposo que és depen dels pares oi? de la seva manera de pensar.. això és molt particular de cadascú...

un petó per totes!
sirfit

dt. feb. 21, 2006 10:56 am

BUENO BUENO, QUE ME COMEIS!!!
TAMPOCO ES QUE SEPA DEL TEMA AL DEDILLO, PERO LO POCO QUE HE LEIDO, NO ME GUSTA, SI MIRAS EN INTERNET HABLAN HASTA DE TRAUMAS CUANDO SON MAS MAYORES, SI LLORAN TE NECESITAN A SU LADO NO? NO SE SUPONGO QUE LO ESTOY MALCRIANDO PORQUE ES EL PRIMERO. ME QUEJO Y A LA VEZ SE QUE NO LO HAGO BIEN...
BUENO HAGO LO QUE PUEDO...
BESITOS.
sharey
Entrades: 1338
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 11:07 am

dt. feb. 21, 2006 11:08 am

itanto que se ace lo que se puede yo por mi parte solo te kuento la experiencia que e tenido en mi kasa pero es que kada kasa es un mundo
xiara
:: girafa
Entrades: 2625
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:42 pm

dt. feb. 21, 2006 11:10 am

Jo crec que els nens se'ls a d'acostumar des de petitets. Si tot ho portes correctament des de que son nadons, al fer-se gran no thas de trobar amb cap tema d'aquest de tant difícil solució.
Des de que veig la "supernanny" n'estic més convençuda. Si veus que estas fent alguna cosa malament en l'educació del teu fill, com més aviat ho arreglis, molt millor !!!!

Lod

dt. feb. 21, 2006 11:17 am

Ei Sirfit!!

Nadie te dice que lo hagas mal guapa... simplemente cada una explica sus experiencias y listo!
Yo aun no soy madre, pero cuando lo sea intentaré hacer lo que pueda.. supongo que como todas no?

Xiara.. si és una passada, jo també ho miro... i de vegades et fa entendre que pq el nen plori o cridi no se li ha de donar la raó i està molt bé!! A veure que farem nosaltres quan serem mares eh??

sirfit

dt. feb. 21, 2006 11:22 am

LO TENGO TODAVÍA EN LA HABITACION PORQUE ESTOY ESPERANDO QUE DUERMA DEL TIRON ALGUN DIA O CASI DEL TIRON.
PERO SI TENGO QUE LEVANTARME 5 VECES CADA NOCHE DESCANSARE MENOS TODAVIA NO?
Lod

dt. feb. 21, 2006 11:26 am

hola Sirfit!!

Si descansaràs tu menos pero mientras antes lo hagas antes él se acostumbrará a dormir en su habitación y luego tu descansarás más! Un poquito de sufrimiento luego creo que valdrá la pena!
Pero yo doy mi opinión sin experiència propia, así que haz lo que tu creas que es mejor, ya que es tu hijo, y tu mejor que nadie lo conoces.. así que ya nos explicaras como va todo.

Un beso guapa!
xiara

dt. feb. 21, 2006 11:38 am

Yo tb pienso lo mismo, sirfit.
Es muy bonito tener el niño en la habitación, pero cuando mas tarde, mas dificil sera para todos.
Piensa que si el niño te despierta, tanto te despertará estando en vuestra habitacion como en la habitacion de al lado, no?
Piensalo...

Sibil·la

dt. feb. 21, 2006 2:54 pm

hola sirfit, jo penso igual.

mira, aquest cap de setmana uns amics que tenen una nena d'un any (ja dorm a la seva habitació) ens explicaven que fa poc va estar refredada i de nit tossia i va passar mala nit. Quan plorava, clar s'aixecaven a veure que estigués bé. Uns dies després, quan ja estava bona, es va posar a plorar de nou, com les nits anteriors. Es van aixecar i se la van trobar dreta al llit rient.

És que els nens la saben moooolt llarga i de tontos no en tenen ni un pèl.

Clar que si estàn malalts, o han tingut un malson, et necessiten i has d'estar amb ells però no per norma; i jo dic que em llegiré el llibre per tenir més informació (clar que la pràctica és un altre món) però perquè no caigui en la temptació de complaure-li al nen tots els capricis (afectius, estem parlant).

Jo recordo com els primers dies el meu germà (ens portem 6 anys) plorava i plorava (jolines, com li costava anar a dormir!). El que sé que no es pot fer és substituir, fer trucos perquè no plorin o s'adormin com pujar-los al cotxe i fer voltes amb cotxe, o estar 4 hores (com s'estaven amb el meu germà) cantant nanes en braços.
Entre poc i massa, crec jo.

Però clar, fins que un no s'hi troba...
Lod

dc. feb. 22, 2006 2:36 pm

Sirfit... como lo llevas? zz:-) <:-< ...

:oink:
sirfit

dj. feb. 23, 2006 9:35 am

:--/) BUENO VAMOS HACIENDO, AHORA PARA REMATAR TENGO LUMBAGO!
DA UN GUSTO SACAR Y METER AL NIÑO DE LA CUNA...
PERO BUENO LLEVA UN PAR DE DIAS DORMIENDO UN POQUITO MEJOR,
GRACIAS.
BESITOS
xiara

dj. feb. 23, 2006 10:18 am

:ok:
sariketas
:: granota
:: granota
Ubicació: El Maresme
Entrades: 231
Membre des de: dl. oct. 03, 2005 9:23 am

ayuda mamis

dt. feb. 28, 2006 9:56 am

Hola sirfit,
Quizás cuando Samuel esté en su habitación duerme mejor de lo que imaginas!! Y tienes que contarle que tu necesitas descansar y él también, acostarle siguiendo un ritual dándole mucha seguridad.
A veces no es fácil però cuando mas tardes más costaré.
MONTSERRAT
:: tigre
:: tigre
Entrades: 787
Membre des de: dv. des. 16, 2005 2:23 pm

dt. feb. 28, 2006 2:37 pm

Hola Sirfit! Cómo lo llevas?

Totalmente de acuerdo con Sariketas.

Estoy acostumbrada a ver niños pequeños, y ellos nos ponen a prueba a los adultos en múltiples situaciones... en la comida, en querer llamar la atención, en negarse a hacer algo que se les pide, en la hora y lugar de ir a dormir (muchos niños, se "tienen" que dormir en el sofá!)... Y esto lo hacen ya sean con los papas, abuelos, profesores, logopeda...
Hacen el intento y si les funciona, pues han logrado lo que quieren y el problema se mantendrá, porque ellos ya saben la estrategia a usar. Los niños necesitan unos límites, en todo, por lo contrario nos llevan por su camino. No pienses que estos límites son incompatibles con el apego al niño, de ningúna manera. Es estar educándolo.

Mi consejo es que no lo alargues más. Tendríais que explicárselo, ofreciéndole seguridad, demostrándole que váis a acompañarlo a la cama y a leerle un cuento... y que se vaya feliz a dormir.

Sé que no lo verás tan fácil como yo lo encuentro fácil de explicar... pero tenéis que poner solución, y la única manera es decidir: hoy lo hacemos!

Ya nos contarás,

UN BESO MUY FUERTE!
Sibil·la

dt. feb. 28, 2006 5:54 pm

Estic d'acord amb la Montserrat.
Avui li he comentat el tema amb la meu mare i li he explicat el que em va dir aquell amic. La meva mare ha dit que deu ser d'una corrent com a la seva època els anti-autoritaris del '68.
Ella diu que no es tracta de fer patir el nen sinó d'educar-lo, d'igual com li ensenyes hàbits de menjar i comportar-se al carrer, tambe li has d'ensenyar a dormir sol.
Clar no cal que siguem brusques però dur-lo a la seva habitació i llegir-li un conte o xerrar una mica (una mica) abans d'anar a dormir. Crear uns habits, una rutina, que el nen relacioni l'anar a dormir al seu llit com una cosa mes que li toca aprendre. De mica en mica, com de mica en mica li ensenyem a menjar amb cullera, i dp amb forquilla i ganivet.

Aviam com ens en sortim quan ens toqui :-:)

Torna a “La nit”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::