Petit conflicte pel dormir

Els hàbits de dormir.
Vi
Visitant

dc. feb. 14, 2007 5:57 pm

AAAAAIIIIII LES MEVES PREÑIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GUAPES!!!!!
:-()) :-()) :-()-) :-()-) :-()-)
meritxell
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 1:24 pm

dc. feb. 14, 2007 6:10 pm

Patufa, molts ànims. És normal el què li passa a la teva nena. Al meu xicotet cap als 6 mesos li va passar el mateix: es despertava cada hora, clavada i es veu que cap a aquesta edat adquireixen noves etapes en el son, i és clar, han de practicar i fins que no les dominen doncs què passa? Que quan acaben un cicle de son que normalment dura entre 30 o 45 minuts, depenent del bebè, es desperten, i llavors què fan? si no et senten al costat els més nerviosets com ara la teva i el meu, i si a part dius que té molèsties de dents, doncs és normal que no es tornin a adormir, si tu no l'ajudes o no ets al seu costat.
Molts ànims, nosaltres ja vam passar aquesta època i ara aguanta 4 horetes seguides des de fa pocs dies, fins la 1h que li donem el biberó. I poc a poc aniran allargant més i ja veuràs que sense adonar-nos un bon dia dormirant tota la nit seguida. El meu en 11 mesos de vida només ens ha dormit una nit seguida, i nosaltres al.lucinant. Però... només ens va donar una nit de festa. Què hi farem. Ens necessiten i per això estem, per ajudar-los a solventar les seves dificultats, per donar-los la seguretat que encara no tenen. Vinga, molts ànims!!!
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

dj. feb. 15, 2007 3:53 am

MERITXELL, I QUAN DIUS QUE DURA AQUESTA ETAPA???????? PERQUÈ, AVUI JA ÉS LA VUITENA VEGADA QUE EM LLEVO AQUESTA NIT DES DE LES ONZE, I JA VEUS QUINA HORA ÉS.................
ARA MATEIX NO SÓC PERSONA...SÓC UNA DESFERRA HUMANA... :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
cranc29
Entrades: 135
Membre des de: dv. feb. 24, 2006 7:29 pm

dj. feb. 15, 2007 10:57 am

Hola Patufa!!
A mi em passa el mateix, en Joel és desperta cada dos hores i a partir de les 4 cada hora i a les 6 o maxim 6:30 ja està en peu!!La veritat esque és durillo eh...
Jo no sé quan durara aixó però avegades et desaspera...
De dia dorm poquissim i ara cada vegada vol més braços...
Suposu que també son les dents, i li costa molt entretenirsa amb algu,es petit..
Per lo menys veig que no soc l´única
Vi
Visitant

dj. feb. 15, 2007 1:12 pm

EEEIII CRANC, COMPI DE PENES!!!!!!!! JE, JE
LA CLÀUDIA IGUAL: DORM MOLT POC DE DIA, NOMÉS VOL ESTAR EN BRAÇOS, NO EM POT PERDRE DE VISTA... I ARA, A SOBRE, NO DINA! LA VERDURA NO HI HA MANERES...EL PEDIATRA M'HA DIT QUE NO EM PREOCUPI, QUE ÉS NORMAL QUE PERDIN GANA, PERÒ NO SÉ...
ENS TOCA ANAR AGUANTANT, EH? A VEURE QUANT DURA...
meritxell

dj. feb. 15, 2007 1:18 pm

Benvingudes al club, he he. Que quan dura aquesta etapa??? Bé, tranquil.les, cada nen és diferent, però el meu en això de despertar-se cada hora ho va fer del 6è al 7è mes, aproximadament, però cap al 8è mes va tenir el què se'n diu crisi d'angoixa de separació, que coincideix en l'època en què comencen a gatejar i ... ostres, ara no us puc escriure més, el nen plora i hem d'anar a fer la migdiada. Us prometo que quan ens despertem us ho explicaré això de l'angoixa.
Ànims!!!
Imatge
Imatge
cranc29

dj. feb. 15, 2007 1:40 pm

Si meritxell!!
Explica,explica!!Que aixó ja veig que és un no para quan no es una cosa és l´altre :-:)
Bueno no se si anar fer la migdiada jo també ara que s´adormit o aprofitar per fer alguna cosa :-:)
Em sembla que em vaig estirar una estona zz:-) despres torno avera si hi han novetats.
Fins despres!!
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3875
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

dj. feb. 15, 2007 2:31 pm

ei, patufa, déu n'hi do la guerra que dóna la clàudia, eh!
Fa una setmana jo estava igual. A mi em va coincidir que ella va passar la passa de la panxa. Vols dir que no té un bitxet a dintre (a part de tot?)o quelcom que li produeixi malestar apart de les dents? És que la Joana va començar a no menjar-se la fruita (quan sempre li havia agradat), a voler molts de mimitos, etc... Vaig passar 4 o 5 nits despertant-se cada hora de rellotge! Em vaig desesperar. I fins i tot espantar pq havia arribat a perdre els estreps lleugerament. Però ara ja ha passat.
No recordes un missatge que vaig escriure de desesperació que inclús em plantejava lo de l'Estivill? Ara penso que veus, en aquest cas no m'hagués servit o hagués fet més mal que bé pq la causa del mal dormir és que ella estava malaltona. T'imagines deixar-la plorar pensant que em prenia el pèl quan li devia fer retortijons la panxona?
Instint, patufa, i moooolta paciència. I moltíssims ànims!

Ak nit m'he hagut d'aixecar 2 cops a ajudar-la a tornar a agafar el son profund. No és que s'hagi desvetllat. Dormia, però amb posar-li el pipo no n'hi havia prou. Sense ni obrir els ulls, l'he agafat (veia que per la seva respiració no estava k.o.) i l'he bressolat fins que ha tornat a pesar figues.

Estic flipant com coincidim tantes amb aquesta "crisi" dels 6 mesos. Reconforta saber que sembla ser que és una etapa, més o menys, amb les seves diferències de cada bebè.
Vi
Visitant

dj. feb. 15, 2007 2:57 pm

OSTRES SIBIL·LA, NO SAPS COM EM RECONFORTA SABER QUE NO NOMÉS M'HA PASSAT A MI LO DE PERDRE ELS ESTREPS...EM SENTO TAN MALAMENT QUAN EM PASSA (M'HA PASSAT DUES VEGADES)...

AIXÒ DE LA VERDURA M'EXTRANYA UNA MICA, PERQUE SEMPRE SE L'HA MENJAT BÉ...PERÒ NOIA, DES QUE VAM TORNAR DE L'HOSPITAL, AIXÒ NO ÉS VIDA: SÓC UNA ZOMBI, PLORANERA I AMB MALA LLET! UFFFFFFFFFFFFFFFFF
meritxell

dj. feb. 15, 2007 3:26 pm

Hola, ja torno a ser aquí. Doncs bé, com us deia els bebès tenen aquest tipus de crisis d'angoixa de separació de la mare entre els 6 i 8 mesos, después als 12, després als 16-18 i despurés als 22-24 mesos. Totes aquestes edats coincideixen amb grans canvis: el vostre cas, apareix la conciència de la mare com a ser, és a dir que enten que ell és un ésser independent de la mare, i això els traslabsa una mica, a més a més comença l'etapa del gateig i si li afegeixes les molèsties de les primeres dentetes i que a més a més comencen a menjar sòlid (les primeres farinetes, etc) és un cúmul de coses que acaben per fer-los entrar en crisis i com se sol.luciona això??? doncs responent inmediatament a les demandes del nen, donant-li tota l'atenció que reclama tan de dia com de nit, donar-li aquesta seguretat que encara no té, com ho vaig fer jo? doncs com que volia estar amb mi tot el dia, em passava totes les tardes amb ell i a les nits, si es desvetllava l'adormia jo amunt i avall de passadís. Clar, amb totes aquetes novetats i aprenentatges els nens també estan més neguitosos i això es nota a les nits. El co-llit a mi em va ajudar bastant, perquè amb nosaltres es despertava igualment però o bé es trornava a dormir en notar-nos o bé no es desvetllava del tot i així el podiem adormir més depressa.
El tema dents també és una de les molèsties que fan que no dormin la nit sencera. Mireu de calmar-los donant-los coses per mossegar de dia, i en tot cas, no sé, jo per exemple els dies que el notava més així li donava Chamodent (és homeopatia, per les molèsties de les dents) i a mi em funcinava, ja que aquella nit dormia més tranquilet. Però clar, és que hi ha tantes coses, també poden tenir mucositat que no els deixa respirar bé i per això es desperten tan sovint.. el meu em va agafar una bronquitis per Nadal i la única manera que podia dormir era en els meus braços o al cotxet, ja que tenia el cap una mica alçat i així podia respirar millor. Descarteu que no tinguin cap mena de malaltia i sino doncs o bé, son les dents o bé ja comencen amb la crisis (és cap als 8 mesos però com que cada bebè és un món, pot ser a la Clàudia oi es deia? se li ha avançat). Sobre el tema que no vulgui el puré, de vegades passa que estan una temporada que no volen menjar, el meu per exemple quan li van sortir les dents no volia ni veure la cullera. Si no vol purè no l'obliguis a menjar, li dones llet de pit o biberó, el que li donguis habitualment i no pateixis que de gana no en passarà. El més important és no obligar-lo a menjar. M'he lleigt també el llibre de Mi niño no me come de Carlos González, el mateix que va escriure Besame mucho i explica que als nens no se'ls ha d'obligar a menjar que ells quan diuen que no és perquè ja han menjat el què necessiten, i més si abans dius que se'l menjava bé, oi? Doncs no pateixis, el meu també ha passat per això, si feia una cullera doncs una, sino dues, i sino tres, i quan em deia que no, li preparava el biberó i tots contents. Ara em menja que és una passada.
Imatge
Imatge
cranc29

dj. feb. 15, 2007 4:35 pm

:ok: :ok: :ok:

Torna a “La nit”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: