BUSQUEM LA PATUFA

Els hàbits de dormir.
mainadaabord
:: dragona
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

dj. març 15, 2007 3:22 pm

Disfruteu vosaltres... q jo ho tinc prohibit pel gine!!!
Aqualata
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

dj. març 15, 2007 4:43 pm

Les que podeu i en tingueu ganes ja sabeu aprofiteu!!!!!!!!!!

I al ataquerrrrrrrrrrrrrr.........

:: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

dj. març 15, 2007 6:07 pm

HEIDI,
QUÈ ÉS AIXÒ QUE T'HO HAN PROHIBIT!!!!! AIXÒ HA DE SER ILEGAL!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D
mares
:: pantera
Ubicació: Barcelona
Entrades: 867
Membre des de: ds. set. 02, 2006 11:35 am

dj. març 15, 2007 6:49 pm

El tinc amenaçat i sap que d'aquesta nit no passa..... Si no varem poder aguantar la quarentena!!!!! i ara de sequia???? Pero reconec que els preservatius son un "tallarotllo"..... pero ja ens queda poquet que tinc hora la setmana que ve per possarme el diu....
Imatge
Vi
Visitant

dj. març 15, 2007 8:01 pm

VA, QUE M'ANIMO, A VEURE SI AQUESTA NIT TB ENS HI POSEM.
JO AHIR JA EN TENIA GANES, I EM VAIG COMENÇAR A ENGANXAR A ELL QUAN ESTAVEM AL LLIT PERO EL TIU ESTAVA DORMINT I NO EM VA FER NI CAS.
AVUI POBRET ESTA DEPRE, HA SUSPES DOS EXAMENS. ARA HA MARXAT A TAI-CHI PERO QUAN TORNI L'HAURE D'ANIMAR UNA MICA
Vi
Visitant

dv. març 16, 2007 7:59 am

jo ja fa... gairebé dos setmanes!!!!!!!!!!!
entre que ell em respecta molt i ni ho intenta! i que jo arribo al llit dormint desdel sofà...

quan em desperto als matins m'hi posaria, però aleshores anem amb molta pressa... així que sempre recupero el cap de setmana... a veure si aquest tinc més sort que el passat!!!

jo trobo a faltar aquelles coses salvatges del principi... quan encara "erem joves" i no estavem tan cansats... quan neixi la nena ja no podré ser salvatge, oi?????????
Vi
Visitant

dv. març 16, 2007 8:15 am

bruna, 2 setmanes encara esta be,
jo els 4 primers mesos d'estar embarassada nomes 2 vegades. i aquest ultim mes quan dic que ens estem animant, vull dir 1 cop per setmana mes o menys, que tampoc n'hi ha per tirar coets!
Vi
Visitant

dv. març 16, 2007 8:21 am

BRUNAAAA,
EN UN PRIMER MOMENT VEURÀS QUE NO VOLDRÀS NI SENTIR-NE PARLAR DE SEXE NI DE RES QUE SE LI ASSEMBLI :-D :-D :-D

DESPRÉS LA LÍBIDO JA ANIRÀ PUJANT, XINO-XANO...I HAUREU D'APROFITAR QUAN LA CLOE DORMI, SABENT QUE NO ES DESPERTARÀ EN UNA BONA ESTONA PERQUE LI HAS DONAT DE MENJAR O PERQUE LI TOCA LA MIGDIADA... ÉS QÜESTIÓ D'ORGANITZAR-SE! ARA, "L'AQUÍ TE PILLO AQUÍ TE MATO" ÉS UNA MICA MÉS COMPLICAT QUE ABANS... :-D :-D

NENES, DES QUE LA CLÀUDA DORM TOTA LA NIT SENSE PROBLEMES (DES DEL FAMÓS "MÈTODE PATUFA" PER DORMIR SOLETA), LA MEVA VIDA SEXUAL HA TORNAT A SER LA QUE ERA!!!!! AMB ALGUNES LIMITACIONS, CLAR, PERÒ MENU...NO EM PUC QUEIXAR, AL CONTRARI!!! :ok: :ok: :-D :-D
mares

dv. març 16, 2007 8:25 am

o-o:) No vaig arribar a la nit.... a mitja tarda aprofitant que el Ricard dormia ;-) ;-) .
Julieta, espero que tu animesis al teu home, que suspendre 2 examens deixa moix a qualsevol.....
Bruna, despres de neixa la Cloe i amb la quarentena de sequia, ja t'aseguro jo que com a minim els primers seran una mica salvatges.... vigilant per no fer-te mal i per que no es desperti la Cloe, pero salvatges...
Imatge
Vi
Visitant

dv. març 16, 2007 8:26 am

encara acabarem seguint totes el MÈTODE PATUFA
mares

dv. març 16, 2007 8:29 am

El metodo patufa per dormir als nens o per :: orrr:: ? Que això d'espatllar l'ordinador es una bona pensada :-D :-D
Imatge
Vi
Visitant

dv. març 16, 2007 8:33 am

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

EEEIIIII, QUE JO NO VAIG ESPATLLAR L'ORDINADOR VOLGUENT!!!!!!!!!!!!!!!!

(TOT I QUE EN CAS DE SEQUERA UN ALTRE COP, NO DESCARTO QUE ENTRI UN ALTRE "VIRUS GUARRETE" ;-) ;-) )
mares

dv. març 16, 2007 8:49 am

:-D :-D
He de buscar la manera que l'ordinador s'espatlli nomes de nit, perque sino no podria conectarme durant el dia per parlar amb vosaltres :-D :-D
Imatge
Vi
Visitant

dv. març 16, 2007 9:05 am

JAJA,
NO ES POT TENIR TOT!!
mainadaabord
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

dv. març 16, 2007 9:39 am

Patufa, jejeje... Jo tb em pensava q prohibir-m'ho era il·legal però el gine diu q té PODER per prohibir-m'ho!!!

La placenta m'ha tornat a lloc però em diu q no baixi la guàrdia i q continuï reposant tot el q pugui, cosa q inclou deixar el meu home ben tranquilet...

Segurament, si no ho tinguéssim prohibit, algun dia ens hi posaríem, però la resta em penso q res de res pq al meu home li fa molta cosa amb la panxa q faig... Diu q hem de cuidar la Martina... Ufff!!!
Vi
Visitant

dv. març 16, 2007 9:59 am

AQUESTS HOMES TAN ATENTS....

I AQUESTS GINES TAN INHUMANS....!!!

:-D :-D :-D :-D :-D
Vi
Visitant

dv. març 16, 2007 12:26 pm

MARES,
DONCS JO NO PUC EXPLICAR GRAN COSA. DESPRES DE TAI-CHI SEN VA ANAR A FER UNA CERVESA I QUAN VA ARRIBAR JA EM VA TROBAR DORMINT.
mares

dv. març 16, 2007 8:57 pm

Ell s'ho va perdre Julieta!!!!
Jo si puc aquesta nit repeteixo ;-)
Imatge
meritxell
:: papallona
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 1:24 pm

ds. març 17, 2007 8:09 pm

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIII!!!!! PERÒ QUÈ ÉS AIXÒ????? ESTIC UNS DIES SENSE CONECTAR-ME AL SOCPETIT I QUÈ EM TROBO AQUÍ???? QUE SOU TOTES UNES PORQUETES!!!! :-D

PATUFA, BENVINGUDA DE NOU!!!! ESCOLTA VOLS DIR QUE NO HO VAS FER EXPRESSAMENT PER MILLORAR LA TEVA VIDA SEXUAL???? A MI TAMBÉ EM VA SORTIR AQUELL MISSATGE QUE DIUS DELS VIRUS... QUE TU MATRIMONIO CORRE PELIGRO I NO SÉ QUÈ MÉS DEIA I TAMBÉ EM VAIG QUEDAR DE PEDRA, VAIG TANCAR L'ORDINADOR DE SEGUIDA, I AL VESPRE LI VAIG COMENTAR AL MEU MARIT I EM DIU PERÒ LI HAS DONAT A L'OK?? I JO EM SEMBLA QUE NO... I DIU, DONCS NO PASSA RES TRANQUIL.LA I DE MOMENT NO, NO ENS HA PASSAT RES, PERÒ QUIN MISSATGE MÉS BÈSTIA, TU. EM VAIG ACOLLONIR!!!

PERÒ SI HA DE SERVIR-ME PER MILLORAR EL SEX... DONCS APA, A FER ENTRAR ELS VIRUS A L'ORDENATA. :-D
I SINÓ A APLICAR EL MÈTODE PATUFA!!! LA VERITAT ÉS QUE L'ANAR CANSATS FA MOLT, TU, ÉS UNA MÈ!! PERÒ BÉ, JO M'HI ESFORÇO M'HI ESFORÇO!

:ok:
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

ds. març 17, 2007 8:39 pm

HOLA MERITXELL,
FEIA DIES QUE NO ET VEIA!! ON ERES, PERDUDA!

...COM JA HE DIT ABANS...NO HO VAIG FER VOLGUENT!!! :-:) :-:) :-D :-D PERÒ MIRA, JO BEN CONTENTA AQUELLA NIT!!!!

I SÍ NOIA, SÍ, EL CANSANCI ÉS MOLT DOLENT PER LA VIDA SEXUAL...PERÒ BÉ, AMB UNA MICA D'ESFORÇ... :ok: :ok:

PETOOOONS, A VEURE DILLUNS QUE DIUEN LES NOIES, SI HI HA HAGUT MENEO O NO ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)

Torna a “La nit”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: