Fa sorolls mentre dorm! Com si apretes....

Els hàbits de dormir.
Avatar de l’usuari
campannilla
:: conillet
:: conillet
Entrades: 377
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:17 pm

Fa sorolls mentre dorm! Com si apretes....

EntradaAutor: campannilla » dj. maig 17, 2012 9:13 am

Hola mames, a veure si em feu un com de ma.
La meva filla, d'un mes, ha començat a fer uns sorolls molt forts quan dorm. Es horrible perque no para i es com si fes força per fer caca. Sembla q s'hagi de quedat afonica i tot, imagineu-vos si crida!
Comença a fer-ho abans dedormir-se i un cop dormida continua... Uff horrible!

Alguna us ha passat? Puc fer-hi alguna cosa? Aixo passa o fins quan ho fan?

Gracies per l'ajuda!
Imatge

Imatge
Inopia
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 321
Membre des de: dg. set. 11, 2011 10:16 am

Re: Fa sorolls mentre dorm! Com si apretes....

EntradaAutor: Inopia » dj. maig 17, 2012 1:54 pm

La nostra té tres setmanes i també ho fa (ara mateix que dorm, ho està fent)...i quan li donen el bibi, i quan s'estira si s'acaba de despertar...
Durant el dia com que hi ha més sorolls queda tot amortiguat, però a la nit que tot està en silenci sembla un petit "ogre"...jejejejeje...el meu marit algun cop es desperta i em pregunta què passa...res, que la nena menja...per la nit és exagerat per què s'escolta molt més. Jo a la nostra la veig bé i tranquila, no m'amoïna.

A veure si algú més s'hi troba!
Janira
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dg. gen. 29, 2012 7:46 pm

Re: Fa sorolls mentre dorm! Com si apretes....

EntradaAutor: Janira » dj. maig 17, 2012 2:39 pm

hola noies!!
el meu peque te un mes i tambe ho fa.

vaig llegir dues variant d'aquest sorolls:

1-ell no saben fer caca i quan neixen tenen unes enzimes als intestins quev els fa fer caca i per aixo fan caca de seguida que mengen,pero aquestes enzimes desapareixen en uns dies,no a tots amb la mateixa rapides,pero sol ser abans del primer mes.llavors ells han d'apendre i apreten en tot moment que poden,tmbe mentre mengen perque les enzimes aquestes s'activen nomes comença a entrar menjar al cos.

2-el tema dels sons guturals es perque ells s'escolten i començen a provar la seva veu lligat a que añprenen a fer ccaca doncs ja us imagineu!!

una abraçadaaa
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Fa sorolls mentre dorm! Com si apretes....

EntradaAutor: FloR » dv. maig 18, 2012 9:50 pm

Al meu nen li va passar!! Feia uns sorolls de por!! A mi em feia patir per si era mal de panxa, però el tio dormia tan panxo i no va tenir còlics mai.. No recordo quan va durar però no massa, ànims noies!!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Fa sorolls mentre dorm! Com si apretes....

EntradaAutor: FloR » dv. maig 18, 2012 9:50 pm

Al meu nen li va passar!! Feia uns sorolls de por!! A mi em feia patir per si era mal de panxa, però el tio dormia tan panxo i no va tenir còlics mai.. No recordo quan va durar però no massa, ànims noies!!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Re: Fa sorolls mentre dorm! Com si apretes....

EntradaAutor: carbasseta » dg. maig 20, 2012 10:11 am

Estic amb la Flor! l'Aina tb ho va fer una època i crec q ho va deixar de fer quan es va començar a comunicar amb sons durant el dia! Vamos, quan va començar a "parlar", si es pot dir parlar! jajaja!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cuxita
:: gosset
:: gosset
Entrades: 406
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 3:26 pm

Re: Fa sorolls mentre dorm! Com si apretes....

EntradaAutor: cuxita » dt. maig 22, 2012 9:55 am

L'Arlet també ho feia. Va estar-se així ben bé fins als 2 mesos més o menys. La pediatra em deia que serien gasos, que no em preocupés que era normal. I de fet li ha anat marxant, ara ja no en fa. Però és lo que dieu, pel dia també els feia però a l'haver-hi més sorolls no es sentien però per la nit tota l'estona em despertava, més que res perque mirava que estigués bé.
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::