Antiestamínics per dormir

Els hàbits de dormir.
Avatar de l’usuari
voltamons
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dl. des. 17, 2012 2:06 pm

Antiestamínics per dormir

EntradaAutor: voltamons » dj. gen. 24, 2013 9:47 am

Ahir vaig mantenir una conversa que em va fer pensar...

Vaig trobar-me una veina que fa 13 mesos ha sigut àvia, em va dir que com ho feia perquè el meu fill dormis tota la nit, que la seva néta a mitja nit es despertava i volia anar al llit amb els seus pare, els cridava i sino plorava i plorava, a més em va dir que l'havien aviciat a dormir-se als braços...

Jo li faig dir que el meu que ara té 7 mesos no ha dormit una nit sencera, que al pas que anem encara tardarà, que fem collit i que s'adorm al pit i que no em preocupa gens...

Doncs ara ve el que em va fer pensar, es veu que van portar la nena a la pediatra, privada, i li van dir que els hi preocupava que no dormis tota la nit del tirón, doncs la pediatra els hi va receptar antiestamínics!! i els hi va dir que seria oli en un llum!!! es veu que li van donar 2 nits i van parar perquè la nena anava adormida tot el dia...

Un pediatra no s'ha de preocupar pel la salut del nen? o és millor medicar-lo per una cosa que no és en absolut patològica, la nena té 13 mesos, perquè els pares estiguin contents? La veritat és que ho vaig trobar molt trist i hi vaig estar donant moltes voltes de com hem arribat a aquest punt de medicar un nen per la nostra tranquilitat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Antiestamínics per dormir

EntradaAutor: Ponioleta » dj. gen. 24, 2013 9:50 am

No és el primer cop que ho sento això dels antiestamínics :ufs: :ufs: :ufs:
Em sembla terrible
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Antiestamínics per dormir

EntradaAutor: ada_bcn » dj. gen. 24, 2013 10:18 am

Jo també ho he sentit això dels anti estamínics, crec que al fill d'una amiga li van receptar també però més gran... el meu té 5 anys i poques nits les dorm seguides... he de dir que é sla cosa que porto pitjor, però ves... és el que hi ha...
a mi unes amigues em van recomanar donar-li unes infusions d'herbes, i les vaig comprar pero al paquet posava que era per nens apartir de 6 anys i no li vaig donar, elle sels ho posaven al bibi o la papilla del vespre... per molt natural qeu sigui jo no li dono al meu fill. M'ho vaig pendre jo... i si va ser oli en un llum, ell es despertava igual però jo estava tant relaxada que em tornava a quedar dormida enseguida...
Avatar de l’usuari
JOBAAL
:: pantera
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

Re: Antiestamínics per dormir

EntradaAutor: JOBAAL » dj. gen. 24, 2013 10:30 am

Pobre! Amb 13 mesos i ja la dopen... :ufs: :ufs:
Jo al·lucino, però què es pensa la gent que és tenir un fill? S'ho imaginaven de color de rosa?? ?-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
cross_13
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

Re: Antiestamínics per dormir

EntradaAutor: cross_13 » dj. gen. 24, 2013 10:50 am

La gent vol ajudar i tothom diu la seva, però lo dels metges és patètic! Quan s’ha vist que un nen dormi tooota la nit, si et toca un doncs bona sort! Però lo normal no es que dormin... a mi les recien parides que em demanen “i quan comencen a dormir tota la nit?” jo li responc que el meu te dos anyets i l’única setmana que he dormit de tirón 5 nits va ser l’estiu passat que no hi havia guarde i el vaig haver de deixar amb els avis tota la setmana. :ufs: (que igual no dormia pensant si s’anyorava...)
A mi m’ho van aconsellar pels viatges llargs, (quan vaig a veure la meva família tenim un promig de 9h el vol llarg) i tot i que seria un o dos cops a l’any no he tingut cor de donar-li... mira que ho tinc a casa per que per la pell atòpica quan tenia brots li havia de donar... no ho se, em preparo mentalment i passem les hores com puguem... pot ser quan sigui més gran.
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Antiestamínics per dormir

EntradaAutor: neuetes » dj. gen. 24, 2013 11:09 am

Déu ni do!!!! :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
Avatar de l’usuari
tristantao
:: gosset
:: gosset
Entrades: 438
Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am

Re: Antiestamínics per dormir

EntradaAutor: tristantao » dj. gen. 24, 2013 1:39 pm

Mare meva!!!
Em sembla fortíssim i fins i tot denunciable!!!
Em fa moltíssima pena aquesta nene de noméz 13 mesos que l"únic q vol quan es desperta a les nits és trobar l'escalforeta i seguretat que li donen els seus pares.
Lo del metge és de jutjat de guàrdia, però els pares si li donen el medicament... Millor no comment!!! :-$ :-$
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Antiestamínics per dormir

EntradaAutor: Takita » dg. gen. 27, 2013 10:12 am

Jo no ho havia sentit mai, però em sembla terrible!!!! pobreta nena!!!! :ufs: :ufs: :ufs:
Me n'adono de la sort que tenim amb la nostra Pediatra, però si no fos així, si ens hagués receptat antiestamínics, no li hauríem fet cas, per suposat!
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

Re: Antiestamínics per dormir

EntradaAutor: mdemare » dl. gen. 28, 2013 9:42 pm

Que fort em sembla això! A tots ens agradaria dormir una nir sencera però donar pastilles per dormir als nens és de bojos! Feia dies que no m'escandalitzava tant?
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: Antiestamínics per dormir

EntradaAutor: entrerius » dt. gen. 29, 2013 9:47 am

Penso que finalment tenim el que volem. Si els pares van al metge privat, pagant i demanant a crits una solució per un petitó de 13 mesos que no dorm...... què estan realment demanant? dons trobar una persona que està tant pallà com ells que li doni una solució al seu problema :ufs:

Ens hem acostumat a que el metge té la solució per tot i que sinó no es mereixedor de la nostra confiança. I crec fins i tot que alguns metges també ho han acabat interioritzant com part de la seva tasca "social", tractar amb medicaments infermetats inexistents.
Ja ens va bé a tots plegats, nosaltres sortim contents de la consulta, els metges fan com si haguessin donat solució a un problema, és mou la investigació i producció farmacològica (una de les activitats econòmiques més importants i més rendibles) i amb ella l'economia del país.... tot perfecte!

Que hi podem fer contra això nosaltres els mortals, morts de por, que ens deixem enlluernar per la facilitat en que els altres ens resolen els problemes... doncs tragar o fer tragar pastilles a tor i a dret en comptes d’assumir part de la nostra responsabilitat en la malaltia o en la vida.....
De fet, cada cop hi ha més trastorns, tant en adults com infantils, catalogats, diagnosticats i tractats.... ja ens va bé.... i deixem fer i ens deixem portar perquè ni tant sols ens plantegem el motiu de la dolença ni si la solució ha de passar necessàriament pel metge. No confiem en nosaltres mateixos i hem delegat la responsabilitat de la nostra salut totalment al sistema sanitari. Ja no estem segurs de res i tenim por de que un mal de panxa pugui ser letal, o que un refredat amagui una terrible infecció.
Arribat aquest punt, passen coses com aquesta......

Tot el meu respecte i suport a les famílies que pateixen en primera persona qualsevol problema de salut i pel personal sanitari, que per sort i sens dubte, conserva el seny.
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

Re: Antiestamínics per dormir

EntradaAutor: cuqueta » dt. gen. 29, 2013 12:48 pm

entrerius acabo de llegir el post i sí, em sembla FATAL el que han fet aquests pares i també el seu pediatre, però d'aquí a deixar entreveure que els de mútua són "pitjors" perquè responen a les demandes dels pares que paguem!!! m'ha semblat una mica malament, la veritat!!! jo pago mútua, i tinc per privat el MATEIX pediatre que al CAP, ho faig perquè la SS es un desastre, no trobo bé que als primers mesos de vida sigui una infermera la que faci les revisions als nadons o que les visites siguin de menys de cinc minuts, tampoc trobo raonable que si els meus fills es posen malalts en cap de setmana o dies festius no tingui NI UN PEDIATRE a cap centre públic d'urgències i me'ls hagi d'atendre un metge de capçalera o que per algunes probesi diagnòstics m'hagi d'esperar una eternitat, paguem la mútua retallant altres despeses, hi hauran d'altres mares que van més sovint a la pelu, es compraran més roba, vacances...en fi, que ens ho treiem de nosaltres per un bé cap als nens, i al damunt m'he de sentir malament?? doncs NO, no em sembla gens acertat el teu comentari, la veritat.
Igual de bo o de dolent sera un pediatre a la mútua o a la SS, ja et dic que nosaltres tenim el mateix als dos llocs, però no crec que això sigui el kit de la qüestió, sinò un altre, i que no te res a veure en el fet de pagar una mútua, sino en el fet de la M de model de societat en la que vivim, en la que molts pares no tenen GENS de sentit comú i creuen que els nens no són normals per no dormir tota la nit sencera :ufs:
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Antiestamínics per dormir

EntradaAutor: leta » dv. feb. 08, 2013 7:07 pm

Pobra criatura! Nosaltres tenim molta sort perquè la Clara dorm del tiron tota la nit des de fa molt (acaba de fer 20 mesos) i al mes ja dormia 7h... :love: però també som conscients que això no és el normal i que els nens no sempre dormen aixi! El cas és que em sembla bé que els pares vagin al metge, ves a saber si hi havia cap motiu que els fes pensar que la nena no dormia bé per alguna cosa, però el pediatra em sembla que va actuar d'una manera denunciable!
Però no estic d'acord amb que els metges de mutua, pel fet de pagar pel servei, et donin la recepta màgica als teus problemes. Nosaltres fem doble seguiment i quan hem tingut urgències hem anat per privat. La Clara ha estat amb angines (amb febre de quasi 40 graus) i no ens han receptat antibiòtic perquè no han considerat que per matar la infecció fos necessari que en prengués, sino que en 4/5 dies ja faria net per si mateix.
Em sembla que el problema és del pediatra i de les seves pràctiques poc recomanables...
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Antiestamínics per dormir

EntradaAutor: noviachuky » dv. feb. 08, 2013 8:29 pm

Doncs el nostre pediatre és de mútua i per a mi és el millor, no solament com a pediatre sino com a persona.
A la revisió dels 4 mesos li vaig explicar que el Lau fa unes setmanes dorm molt malament, es desperta cada hora i està neguitós. Em va recomanar un xarop d'homeopatia i li estic donant, no sé si funcionarà o no però crec que tampoc li donaria antihistaminics.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: Antiestamínics per dormir

EntradaAutor: entrerius » dj. feb. 14, 2013 3:48 pm

cuqueta, em sap greu que t'hagin ofès les meves paraules, no tenia pas intenció de desvirtuar les mútues ni els pares que hi van... ho sento de veritat. neukiss-)
Vaig començar la intervenció parlant d'aquest cas en concret... i tot el megarotllo que vaig escriure desprès és aplicable tant als privats com als públics i en general a tots nosaltres (jo inclosa) com a usuaris de la salut ..... era una típica reflexió de les meves, anades d'olla i similars que acostumo a tenir... però en cap moment vaig tenir la intenció de criticar a les mútues ni als seus usuaris <:-) <:-)
em sap greu la confusió...
mishka
:: gosset
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: ds. maig 14, 2011 4:55 pm

Re: Antiestamínics per dormir

EntradaAutor: mishka » dj. feb. 14, 2013 7:46 pm

Doncs ara flipareu:

Conec una nena/noia, que quan tenia 12 anys la tutora del cole li va dir a la mare "ui, la XXX, ha descobert els nens i està una mica dispersa". L'endemà arriba la mare i diu "ja està solucionat". La tutora diu "com??" i diu la mare "si, que ahir la vaig portar al pediatre i avui ha començat a prendre prozac infantil i ja està solucionat".
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
Avatar de l’usuari
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Re: Antiestamínics per dormir

EntradaAutor: carbasseta » dv. feb. 15, 2013 12:41 am

:-:) ?-) :-:) ?-) :-:) ?-)
Que fort, mishka!!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::