DORMIR DURANT EL DIA

Els hàbits de dormir.
Ponchan
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 07, 2012 3:53 pm

Re: DORMIR DURANT EL DIA

EntradaAutor: Ponchan » dv. juny 07, 2013 12:08 am

Mimor, el meu petit té 8 mesos i fa igual que el teu!!!!! 3 migdiades al llarg del dia, dorm a tot arreu.... S'adorm a coll, el poso al llitet i al CAP de mitja hora és desperta amb crits!!!!
Vaig llegir q recorden última imatge q han vist, per tant si els teniem al pit tenen por al veures sols...... No se si pot ser....!!!!

Consells???
Imatge
turuleta
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

EntradaAutor: turuleta » dv. juny 07, 2013 9:23 am

Crec q aquests plors són per la crisis denseparacio..que tb he llegit que són vora els 8mesos.pero q facin 3 siestes ja està bé...com més dormin millor no?vull dir que si tenen són i sadormen fantastic
Imatge
Imatge
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 712
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

EntradaAutor: Essuca » dv. juny 07, 2013 8:01 pm

mimor ha escrit:Hola noies. El meu te 6 mesos i si, es dorm als braços, pero no es desperta quan el deixo al bressol, aixó si, a la mitja hora potser ja està despert. Així que va dormint uns 3 cops al dia. Diuen que han de dormir dues migdiades una al matí i una a la tarda, peró com es fa aixó??

Mimor qui t'ha dit que havien de fer això? Cada nen és un món, n'hi ha que dormen menys i altres més, uns fan sons petits i molts i altres llaegues dormides. I alguns dormen poc. Tu has de veure que necessita el teu, ajudar-lo a dormir quan ell ho necessiti i sigui la quantitat que sigui, si ell està content i descansat ja està. Si el teu dorm 3 cops és el que necessita.
Imatge
Imatge
Tute
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: ds. abr. 27, 2013 10:22 am

EntradaAutor: Tute » ds. juny 08, 2013 2:44 pm

La meva patufa té quasi quatre mesos i em passa exactament el mateix que a moltes de vosaltres: s'adorm al pit o en braços i a la que la deixes al llitet, al moisés o al sofà es desperta amb uns ulls com unes taronges (de vegades aguantem 10 minuts adormida!), ja veig doncs que és una cosa força habitual i que amb el temps se'ls passa :) Alguna vegada que també estic molt cansada fem la toma al llit i llavors dormim la migdiada les dues, llavors si que dorm a plaer!

De nit perfecte, no sé si nota la diferència de dia i nit i sap que aleshores ha de dormir, perquè ni obre els ulls ni res, això s'agraeix!
Bacilos
:: zebra
Entrades: 1808
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

EntradaAutor: Bacilos » dg. juny 09, 2013 1:13 pm

Tute ha escrit:La meva patufa té quasi quatre mesos i em passa exactament el mateix que a moltes de vosaltres: s'adorm al pit o en braços i a la que la deixes al llitet, al moisés o al sofà es desperta amb uns ulls com unes taronges (de vegades aguantem 10 minuts adormida!), ja veig doncs que és una cosa força habitual i que amb el temps se'ls passa :) Alguna vegada que també estic molt cansada fem la toma al llit i llavors dormim la migdiada les dues, llavors si que dorm a plaer!

De nit perfecte, no sé si nota la diferència de dia i nit i sap que aleshores ha de dormir, perquè ni obre els ulls ni res, això s'agraeix!

Ostres Tute, sembla que hagis parlat per mi! Em fan por els comentaris de la gent, per tenir-la tant als braços... però és la manera d'estar calmada.
xirimoia
:: granota
:: granota
Entrades: 247
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: xirimoia » dg. juny 09, 2013 9:00 pm

Bacilos, jo crec que no hem de fer cas del que digui la gent. El comentari que si els tenim als braços s'acostumen, es malcrien o qualsevol cosa per l'estil està molt vist! Jo no pensava que seria d'aquestes mares que anirien sempre amb la nena a sobre, però quan va arribar el moment vaig sentir que era millor per les dues (ella era més feliç i jo també!). Una amiga meva és de les que la deixa al bressol i que s'adormi sola, a l'hamaqueta i que s'entretingui... i la veritat, també li funciona! A mi no m'agrada, però la seva nena es veu ben tranquil·la. O sigui que cadascú ha de fer el que li sembli, el més important és fer-los sentir estimats.

Ara que la meva nena ja té gairebé 11 mesos, ella soleta ha anat guanyant autonomia. Abans si es despertava i no em veia plorava com si s'acabés el món, i ara quan fa la migdiada la deixo i vaig a fer coses, i quan es desperta normalment fa sorollets i m'avisa però me la trobo jugant tan tranquil·la... Va al seu ritme i jo intento anar-la seguint! >.-<:
Bacilos
Entrades: 1808
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

EntradaAutor: Bacilos » dl. juny 10, 2013 4:06 pm

xirimoia ha escrit:Bacilos, jo crec que no hem de fer cas del que digui la gent. El comentari que si els tenim als braços s'acostumen, es malcrien o qualsevol cosa per l'estil està molt vist! Jo no pensava que seria d'aquestes mares que anirien sempre amb la nena a sobre, però quan va arribar el moment vaig sentir que era millor per les dues (ella era més feliç i jo també!). Una amiga meva és de les que la deixa al bressol i que s'adormi sola, a l'hamaqueta i que s'entretingui... i la veritat, també li funciona! A mi no m'agrada, però la seva nena es veu ben tranquil·la. O sigui que cadascú ha de fer el que li sembli, el més important és fer-los sentir estimats.

Ara que la meva nena ja té gairebé 11 mesos, ella soleta ha anat guanyant autonomia. Abans si es despertava i no em veia plorava com si s'acabés el món, i ara quan fa la migdiada la deixo i vaig a fer coses, i quan es desperta normalment fa sorollets i m'avisa però me la trobo jugant tan tranquil·la... Va al seu ritme i jo intento anar-la seguint! >.-<:

Gràcies per les paraules xirimoia. Suposo que és deixar passar el temps i no fer cas als comentaris (tot i que per mi és difícil).
Nineta22
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

EntradaAutor: Nineta22 » dc. feb. 12, 2014 6:17 pm

Re: Dormint als braços de la mare......

EntradaAutor: Nineta22 » dc. feb. 12, 2014 8:15 pm
Hola noies!!

Reobro aquest post perquè avui em sento angoixada!! La Mar també és una d'aquestes nenes que, com tots els que he vist per aquí al damunt, no ha volgut mai dormir enlloc que no fos als braços, i les migdiades han estat sempre llargues si seguia així, però en el moment que la deixava, en menys de 15 minuts es despertava. Fins ara no ha estat cap problema!! Jo disfrutava fent dormir la meva filla en braços i veure-la dormint a sobre meu, però ara que hauré de començar a treballar la cosa canvia.
Sempre havia pensat que quan aquest dia arribés, la petita s'adaptaria a la meva mare (que és qui la cuidarà quan jo no hi sigui) i dormiria d'una manera o d'una altra amb ella, però ja portem uns dies fent "proves" deixant-la a casa d'ella unes horetes cada matí i no hi ha manera! Entenc que tingui mamitis!! Després de tot, hem passat 5 mesos i mig TOT el dia juntes!! Però tot i estar rebentada i morta de son, no hi ha manera que s'adormi!! Finalment cau rendida però després de tenir-la quasi una hora en braços i passejant-la amunt i avall plorant desconsoladament!! Ma mare està destrossada pobra, ja no és una nena, i la petita pesa ja 7 Kg i mig!! I això que només està 3-4 hores al dia amb ella!! I quan jo marxi les 10 hores que seré fora per la feina??
Estava molt amoïnada pel menjar, i ha resultat que això és el que millor està portant, però reclama braços TOT el dia i ma mare ja no està per aquests "tutes". No sé què fer... segurament s'acabarà adaptant a la meva mare i ella a la petita, i aniran agafan hàbits plegades, però també penso que és injust que sigui la meva mare la que li hagi "d'ensenyar a dormir fora dels braços" (és per dir-ho d'alguna manera) i no jo!! Ara mateix penso que potser l'he "cagat" en tenir-la tot el dia al portanadons o en braços, i que l'hauria d'haver deixat més estones al moisès o altres llocs (cotxet, hamaca...), potser així ara m'estalviaria d'haver de fer tot això per necessitat!! Sento el rotllo però necessito desfogar-me...
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 583
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: novella » dc. feb. 12, 2014 9:02 pm

Nineta, ningú li ha d'ensenyar a "dormir sense braços", la teva filla demana braços perquè els necessita, siguin els teus (sobretot) o els de la iaia. No l'has malacostumat i acabarà per dormir amb la iaia. Si et serveix, les iaies també poden fer servir portanadons!! Les motxilles ergonòmiques són genials i fàcils d'utilitzar.
Imatge
Imatge
Marga33
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

EntradaAutor: Marga33 » dj. feb. 12, 2015 10:42 am

Hola guapes,
Recupero aquest fil antic perque jo també com la Nineta estic una mica angoixada..
El meu nen també és dels que només deixar-los al bressol es deperta al quart d'hora. Si no dorm està irritable i plora com si el matessin... Demana molts braços... sé que es normal i que és molt petitó, farà 3mesos la setmana que ve.
Em passo el dia atenta a les seves senyals de son per fer-lo dormir, gronxant-lo, al portabebés o en braços. El cotxet de passeig, un dia que vam sortir per la tarda amb el meu marit (i la motxilla ergonòmica, per si de cas..) sí que s'hi va adormir.., va ser una mitja hora o 40 minuts... ni ens ho crèiem.., després però, com que continua amb son, plora...
El portarem al osteòpata la semana que ve, m'ha aconsellat la Cuketa que ella va portar la seva filla i que va notar un canvi, la seva filla de 6mesos ara s'adorm sola.
Però m'amoïna molt la tornada a la feina.., i que no s'adapti a la meva mare que el cuidarà quan no hi sigui..
petitajo
Entrades: 333
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

EntradaAutor: petitajo » dj. feb. 12, 2015 12:50 pm

Hola Marga33,
Nosaltres quan veiem q tenia son la posavem al bressol, li posavem dos coixinets un per cada banda pq se sentís "arropada" i a vegades un tros de tela al cap (sense tapar la cara), el dudu tb ens va funcionar, i li anavem fent caricies a la cara fins q estava gairebe dormida, llavors paravem i deixavem q just s'adormis sola.
A la meva va funcionar, pots probar!

sort!
Imatge
Imatge
martetablau
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 9:25 am

EntradaAutor: martetablau » dv. feb. 13, 2015 3:02 pm

Jo tinc dos fills, una nena de casi tres anys i un peque de dos mesos.La nena fins als 4 mesos aprox.mai vaig poder deixar.la al bressol sempre a sobre meU. El nen que ara te dos mesos depen de l.hora i la son que tingui si que ho aconsegueixo pero no sempre,molts cops dorm a sobre meu o amb portanadons. A mi em va molt be un foular elastic,ell dorm i jo puc fer coses.Amb la nena al ser novata al principi vaig agobiar.me no podia fer res xo ara amb el nen tinc clar que son petits i necessiten contacte aixi que a disfrutar.ho que tot passa.
sagmai
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » dt. març 10, 2015 2:29 pm

Subscric totalment el que diu la martetablau. Amb el fular elàstic dormen el que han de dormir i tens la llibertat de moviments que necessites.
Marga33

EntradaAutor: Marga33 » dj. març 12, 2015 11:20 am

Hola de nou,
Seguim amb el tema migdiades...
Durant un parell de setmanes m'ha funcionat deixar-lo amb cura al bressol, alguna migdiada era més llarga, però normalment són de mitja hora. Però des d'ahir q és missió impossible i dorm en braços o a la mochila. Sembla q anem enrere...
martetablau

EntradaAutor: martetablau » dv. març 13, 2015 1:10 pm

A mi tb em passa depen del dia i de la dormida però normalitat son de mitja hora tot i q aquwsts dos últims dies n.ha fet alguna de mes llarga i moltes tb a sobre com ara q el tinc dormint ab mi o a la motxilla.
Però ja veuras com cada cop et sera,mes facil deixar.lo.
Jo ab la meva,filla gran ho vaig aconseguir sobre els 4 mesos fins llavors res swmpre a,sobre.
martetablau

EntradaAutor: martetablau » dv. març 13, 2015 1:26 pm

I x tema q et preocupa de tornar a la feina a mi amb la meva gran que tb tela x dormir tb vaig preocupar.me molt i va resultar q amb les avies s,adormia abans i molta cops s,estiraven amb ella al sofa i llestos.
nmir
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. maig 24, 2012 3:23 pm

EntradaAutor: nmir » ds. març 14, 2015 4:02 pm

Per adormir-lo de dia m'anava bé el portanadons (i el portava adormidet amb mi).
L'altre opció era el bressol acoplat al llit i estirar-me al seu costat fins que s'adormia. Com que no l'havia de moure per posar-lo al bressol no es despertava.
L'opció d'adormir-lo en braços i deixar-lo al bressol o hamaca no li agradava gens, doncs era deixar-lo i es despertava de cop.
Marga33

EntradaAutor: Marga33 » ds. març 14, 2015 6:09 pm

Si, tirem molt de portanadons. La opció d'estirar-se al costat fins q s'adormís suposo q es amb un bebé més gran, no? El meu fa 4m la setmana q ve i això no em funciona..
martetablau

EntradaAutor: martetablau » dj. abr. 09, 2015 2:38 pm

Hola Marga33 com ho porteu?
El meu fara 4 mesos la setmana q ve.
Normalment durant el dia segueix dormint a braços o motxila, algun cop el deixo al llit i dorm 30 min justos xo no en te prou.
Ara el q em passa a mi es que a la nit a partir de les tres aprox es passa la nit ennganxat al pit i casi no puc moure'm pq es desperta a algu l.hi passa?
Marga33

EntradaAutor: Marga33 » dj. abr. 09, 2015 8:15 pm

Hola marteta,
El meu fa en 10 dies 5mesos i ara mateix penso que ho portem millor que al principi tot i que hi ha dies de tot..
L'únic bo és que té 'ritme' com diuen algunes mares, o sigui té establert horari més o menys de migdiades i a la nit 'cau' entre les 8 i les 9.
S'adorm al maxicosi del cotxe i al cotxet, sempre que propiciem el son nosaltres, és a dir, que el tranquilitzem, no estigui massa cansat ni passat de voltes... Sino, motxilla. Si l'adormo en braços o al pit costa molt deixar-lo al bressol pero ho acaba acceptant. De vegades intento 2 i 3 cops, aixó si, a la que passen 30 min de rellotge es desperta, el que tu dius.
El que fem ara es vigilar que no faci una migdiada gaire tard, perque sino, afecta al son de la nit i va a dormir a les tantes.
No sé, suposo que estem millor que abans, pero jo vaig esgotada i no veig llum al final del túnel!!

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: