Abaixar matalassos amb bressols en sidecar

Els hàbits de dormir.
Mara17
:: dragona
Entrades: 4352
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Abaixar matalassos amb bressols en sidecar

EntradaAutor: Mara17 » dv. jul. 12, 2013 7:23 am

Bon dia,

Ens trobem que hauríem d'abaixar els matalassos dels bressols, però els tenim en sidecar (tots quatre al nostre llit no hi cabem). Llavors se'ns planteja el dilema: abaixar-los i deixar-los enganxats (que és el que proposa el meu home). Algú ho ha fet? Jo crec que com que una paret (la que seria el nostre llit) queda més baixa és un perill també. L'altra seria posar totes les baranes i deixar els bressols muntats del tot (quina pena!).

Ara deixem un coixí llarg a cada banda quan els posem a dormir o ens llevem i de moment va bé, però ja comencen a apuntar maneres i veiem que ho hem de canviar.

Gràcies!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
jambina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dt. maig 10, 2011 12:32 pm

Re: Abaixar matalassos amb bressols en sidecar

EntradaAutor: jambina » dv. jul. 12, 2013 11:41 am

Nosaltres, quan deuria tenir uns 7 mesos ens vam trobar amb aquest dilema, vèiem que es posava dret a les baranes, i vam posar el seu llit contra la paret i el nostre contra el seu, de manera que per un costat tenia la paret i per l'altre el nostre llit. Mentre dormíem tots cap problema, perquè te n'adones dels seus moviments. Quan el deixàvem dormint sol (migdiada, i al vespre), posàvem un coixí de lactància a mode de barana per evitar que rodolés cap al nostre llit, i llavors ja només podia saltar pels peus del seu llit (saltant la barana, cosa que ha de fer ben despert i abans saltaria el coixí de lactància). Amb poc temps va aprendre a baixar del llit gran, i quan no en sabia abans plorava (veniu, ja estic despert!) que no pas intentava saltar. La veritat és que tot i ser molt intrèpit (s'enfilava per tot arreu) només provava allò de què es veia capaç i mai va fer coses massa perilloses. Anant de quatre grapes es mirava les escales i girava cua, i va anar aprenent a baixar-les a poc a poc, avui una mà demà hi torno, ...
Al principi també vaig posar coixins al voltant del seu llit per si saltava o queia...
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dv. jul. 12, 2013 1:59 pm

Un bressol dóna a la paret i el tenim així, però l'altre evidentment no. Quan estan sols hi posem un coixí llarg a cada un per fer de barrera com tu dius. El problema és que són dos bressols i no poden quedar tots dos contra paret :ufs:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
carbasseta
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dg. jul. 14, 2013 3:19 pm

mara, jo rambe vaig tenir el mateix dilema, pero tb vaig tenir la sort de poder posar-lo contra la paret. sobretot, la vaug ensenyar a baixar i ho va aprendre molt rapid i al principi tambe avisava abans de baixar. en el vostre cas, se m'acut que potser podrieu utilitzar les baranes que heu tret per fer una especie de paret en el que no podeu posar contra la paret? no se si es factible. nosaltres en el seu dia ens ho vam plantejar perque a vegaes volia saltar pels peus del llit, pero mai ho ha fet i vam descartar l'opcio. no se si aixi us quedarieu mes tranquils...
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dg. jul. 14, 2013 7:27 pm

Quan dieu "ensenyar a baixar" de quants mesos estem parlant? Perquè els meus no gategen, tot plegat comencen a reptar enrere i a aixecar molt el cul i a posar-se de genolls. Vull dir, que ensenyar-los a baixar ara mateix em sembla impossible :content: :content: :content: però alhora crec que un dia em saltaran pel "balcó" (hauríeu de veure la nena, amb raó la vam posar a la paret :-:) )

La nena als peus del llit hi té la tauleta de dormir del meu home, que no cap enlloc més... :ufs:

Ningú ha abaixat matalassos deixant els bressols en sidecar?
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
FloR
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dg. jul. 14, 2013 10:33 pm

Jo siii!! Quedava un esglaò amb el nostre matalàs, perque el del bressol quedava més baix però no vam tenir cap problema.. També el vam ensenyar a baixar del llit, i no caminava, però era més grandet que els teus!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dg. jul. 14, 2013 10:41 pm

Que bé, Flor! I se us enfilava al llit des del bressol?
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
FloR

EntradaAutor: FloR » dg. jul. 14, 2013 10:49 pm

Sí!! Potser era un pam de diferència d'alçada.. Però quan ja va saber gatejar i caminar!! Que tens por que saltin la barana que els hi queda?
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Ponchan
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 07, 2012 3:53 pm

EntradaAutor: Ponchan » dg. jul. 14, 2013 11:48 pm

NOsaltres també l'hem abaixat i queda uns 4 dits més baix el seu matalas q el nostre!
Jo li poso el peluixx del mic xq trobi algo abans q el matalas!
De moment no puja al nostre llit! Però quan està despert li fa molta gràcia veurens :)
Imatge
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dl. jul. 15, 2013 6:50 am

FloR ha escrit:Sí!! Potser era un pam de diferència d'alçada.. Però quan ja va saber gatejar i caminar!! Que tens por que saltin la barana que els hi queda?

No crec que ho fessin, però la nena s'enganxa a la barana (de fets ens descorda el protector), i mira d'aixecar-se (cosa que no fa, perquè tot plegat es posa de genolls). El meu home, quan marxa, hi posa un coixí llarg (dorm a la seva banda), perquè, un dia, rodolant i fent piruetes me la vaig trobar als peus del llit, per tant, abaixar-lo aniria bé en aquest sentit. :ok:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
FloR

EntradaAutor: FloR » dl. jul. 15, 2013 7:08 am

A nosaltres ens va caure un dia pels peus també.. Per la barana no crec que caigui ni que hi hagi perill, el perill és l'etapa que no controlen els moviments fins que gatejen o caminen..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dl. jul. 15, 2013 7:24 am

Exacte, jo crec que més que la barana és tornar al llit i des d'allà, caure. Algun cop la nena l'hem trobat dormint mig a sobre del coixí de barrera. És que té una força!... i fa tantes voltes per trobar la posició (i vigila que no t'enganxi, que l'altre dia em va fotre una talonada en tot el front! :content: :content: :content: )
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
martetablau
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 9:25 am

EntradaAutor: martetablau » dl. jul. 15, 2013 3:34 pm

Nosaltres vem baixar ell llit de baranes i vem treure les potes del nostre llit i queden a la mateixa alçada
izascun79
Entrades: 1320
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

EntradaAutor: izascun79 » dl. jul. 29, 2013 10:27 pm

Hola Mara!!!

Mira, jo ja fa uns mesos que vaig baixar el matalàs del bressol que tenim en sidecar, perquè el Pau ja es posava de peu i ja l'havia trobat intentant escalar i enfilar la cama per sobre la barana. Fins aquell moment, tot i que sempre ha sigut molt mogut (amb menys de 7 mesos ja gatejava) feiem el que tu, posar un coixí de lactància enganxat al llit, i per sobre els nostres coixins, de forma que pesava més. Tb és cert que posàvem la càmera amb vídeo, de forma que si sentíem que remugava podíem veure si estava intentant sortir del llit, però clar, en el vostre cas, amb dos això és més difícil.

Bé, al lio... al baixar el bressol, ara queda com un pam per sota del nostre, i he posat la barana, però en la posició més baixa, de manera que si està al nostre llit, no pot caure al seu (quan ho vaig veure muntat em va fer pànic que caigués al seu bressol des del nostre llit, que era una bona caiguda). Ara ell es posa de peu, escala per sobre de la barana que està baixada i ve cap al nostre llit, quan vol tornar al seu bressol tb pot fer-ho ell solet. I quan el deixo sol a l'habitació dormint pujo la barana i llestos. Per mi ha sigut la solució perfecte. Al principi vaig trobar a faltar poder donar-li el pit mentre ell estava físicament al seu bressol, de forma que no l'havia de tocar un cop estava dormit, però ara és més fàcil traslladar-lo i "tolera" que el moguis sense despertar-se com abans...
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dt. jul. 30, 2013 6:56 am

Gràcies, Isazcun. Quin bressol teniu que es pugui fer això, perquè no estic segura que els meus ho permetin, això d'apujar i abaixar la barana.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dl. set. 16, 2013 8:10 am

Ahir vam abaixar-los, i bé, la nena ha dormit fatal! Bé, i els pares també! :content: :content: :content: Suposo que això de trobar paret a banda i banda no li ha agradat gaire. A veure aquesta nit.

Quan han sabut baixar sols del llit els heu tornat a deixar a nivell dels vostres?
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dl. set. 16, 2013 8:12 am

Ah, a banda que al matí, cap a les vuit ha caigut del nostre llit (on l'hem posat des de quarts de set) al seu bressol. Pam! :ufs: Sort que és tou!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Bacilos
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

EntradaAutor: Bacilos » dv. oct. 11, 2013 3:57 pm

Hola!

aquesta setmana hem comprat un bressol d'ikea. Vaig llegir pel SP que es podia utilitzar com a sidecar, simplement deixant de posar un dels laterals, però ens trobem que és molt inestable i la fusta de base on va el matalàs podria caure.... Algú sap com s'ho van fer?
Bacilos
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

EntradaAutor: Bacilos » ds. oct. 12, 2013 4:46 pm

Ja ho hem solucionat. Gràcies al manetes del senyor Bacilos! jejeje

Ara falta regular l'alçada amb el nostre llit.
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dg. març 02, 2014 12:52 am

Recupero el post per saber si algú els va tornar a posar a nivell quan han estat més grans. Em fa por que la barana quedarà molt baixa.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: