Com fer que dormi al moisès? Algun truc?

Els hàbits de dormir.
Nineta22
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

Com fer que dormi al moisès? Algun truc?

EntradaAutor: Nineta22 » dv. set. 13, 2013 2:00 pm

Hola a totes!!

Us explico. La petita Mar té tot just 3 setmanetes, és molt petita, ho sé, i de moment a la nit fem collit perquè no hi ha manera que s'adormi enlloc més que als braços de la mami. A mi m'encanta, no us diré que no, però les nits per mi no són les mateixes dormint amb ella al costat perquè em fa por aixafar-la i no descanso gens. Es lleva 3-4 vegades cada nit i per això em va bé que dormi a la nostra habitació, però m'encantaria que pogúes dormir al moisès, com a mínim una part de la nit, així encara que siguin 3 hores, jo podria dormir-les bé i profundament. És posar-la al moisès (en qualsevol moment del dia) i en 1-2 minuts posar-se a plorar com una desesperada, i jo no puc sentir-la plorar perquè se'm trenca el cor.

Algu té algun truc o algun consell per aconseguir 3 horetes de moisès (com a mínim)?? :) Ja he posat coixins i tovalloles per embocallar-la, mantes i peces de roba meves per fer-ne una croqueta, però res del que he intentat m'ha funcionat de moment.

Potser en uns mesets em serà més fàcil i ara encara és petita, però em fa por que cada vegada em costi més fer-la dormir al moisès, i ja no us dic quan em toqui passar-la a la seva habitació!!!

Moltes, moltes gràcies!!!
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Com fer que dormi al moisès? Algun truc?

EntradaAutor: garota » dv. set. 13, 2013 6:23 pm

Bona tarda Nineta22!!!!

Doncs mira, el meu petit té 2 mesos i 10 dies, i al néixer me'l posava al llit amb nosaltres, perquè jo dormia més tranquila escoltant-lo dormir tan a prop meu! Mira q el bressol el tinc al costat, però jo dormia millor si me'l posava al llit! Total, que al bressol poquet. Fins que ell mateix ha decidit dormir-hi..!!!! Un dia me'l vaig posar al llit, va rondinar, el vaig posar al bressol amb un rus enrotllat. I va dormir les tres horetes! Jeje així que jo no patiria i ja li agradarà! Ara necessita el teu contacte! El meu era tan mini que s'hi perdia en el bressol! Li agradava més el cuco del cotxet!

Un petonet!
Avatar de l’usuari
aseret
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dc. juny 06, 2012 2:56 pm

Re: Com fer que dormi al moisès? Algun truc?

EntradaAutor: aseret » dv. set. 13, 2013 11:13 pm

Hola nineta!
Felicitats per la teva nena, doncs nose jo si deu haver un formula magica x a q dormi al moises... crec q cada nen es diferent i cada pare/mare han d trobar la seva manera d fer les coses.
A mi tb em feia por daixafarla i d fet una nit em vai quedar dormida, potser un segon pero em vai despertar i la.tenia sota del pit pobreta, la deixava al moises i shi quedava. Durant el dia gairebe tot el dia a sobre amb el foulard per tenir una miiiica mes dautonomia... ara necessiten tenir el maxim contacte amb la mami.
Molts anims!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
terrassa5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 9:05 pm

Re: Com fer que dormi al moisès? Algun truc?

EntradaAutor: terrassa5 » ds. set. 14, 2013 12:33 am

La meva filla només s'adormia en braços i quan ja estava fregida la deixàvem al moisés, però només tocar-lo es despertava i començava a plorar, semblava que tingués punxes!

La solució va ser adormir-la en braços embolicada en un llençolet o com a mínim amb un llençol o gasa a sota. Quan ja estava adormida la deixàvem al moisés amb el mateix llençol a sota, així sembla que no notava la diferència de temperatura del moisés i no es despertava.
mel2010
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 07, 2010 8:28 pm

Re: Com fer que dormi al moisès? Algun truc?

EntradaAutor: mel2010 » ds. set. 14, 2013 6:56 am

A nosaltres això del llençol embolicat també ens va funcionar molt bé.
Avatar de l’usuari
Nubuis
:: tigre
:: tigre
Entrades: 756
Membre des de: dg. oct. 21, 2012 9:48 am

Re: Com fer que dormi al moisès? Algun truc?

EntradaAutor: Nubuis » ds. set. 14, 2013 7:10 am

Bon dia!!!

A mi tb m passava q la nostra petita no volia veure el moisès... i tb buscava maneres efectives d fer-ho possible, i nanai!!! era impossible deixar-la-hi, i per això tb ens vam aficionar al collit! Jo al principi tb tenia moltes pors, però se m'han anat passant, i ara és una opció q m encanta... i tb la Júlia s'ha anat fent grandeta (la setmana q ve fa 6 mesos!) i ara, des q va fer els 3 mesos, el q fem és q hem adossat un bressol al nostre llit tipus sidecar, és a dir, sense un dels laterals (una gran cosa!!!)... i la nena s'hi acostuma a estar una part d la nit... després no saps com, ella es canvia d llit reptant o fent la croqueta, i m desperta i me la trobo ben aferradeta a mi, i ja acaba la nit enganxadeta al meu costat, cosa q m encanta...

Així q de trucs... paciència i temps!! i proveu el bressol-sidecar!
Nineta22
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

Re: Com fer que dormi al moisès? Algun truc?

EntradaAutor: Nineta22 » ds. set. 14, 2013 9:01 am

Moltes gràcies a totes!!! Intentaré això que em dieu del llençol ara que ja no fa tanta caloreta!! A veure com ens va!! La veritat és que la idea del collit m'encanta però em fa una mica de por, sobretot com més fred faci perquè es fan servir edredons i nòrdics i no m'agradaria tenir cap accident!! Seguirem intentant el moisès!!

Gràcies a totes i si us ve al cap alguna altra idea no dubteu en fer-me-la saber!!! :)
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Com fer que dormi al moisès? Algun truc?

EntradaAutor: Mara17 » ds. set. 14, 2013 9:36 am

Els meus el primer mes només dormien sobre nostre. Després entremig, al nostre llit. Més endavant al bressol en sidecar tots dos, i ara ja cada un al seu (a banda i banda del nostre llit).

Paciència. :love:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Nineta22
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

Re: Com fer que dormi al moisès? Algun truc?

EntradaAutor: Nineta22 » ds. set. 14, 2013 11:53 am

Mara17 ha escrit:Els meus el primer mes només dormien sobre nostre. Després entremig, al nostre llit. Més endavant al bressol en sidecar tots dos, i ara ja cada un al seu (a banda i banda del nostre llit).



Ostres, molt bo Mara17!! Deus tenir una habitació molt gran per tenir els dos llits al costat del vostre!!! de quants mesos estem parlant doncs? :)

Paciència. :love:
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Com fer que dormi al moisès? Algun truc?

EntradaAutor: Mara17 » ds. set. 14, 2013 2:02 pm

Ara en tenen 8 i mig.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

Re: Com fer que dormi al moisès? Algun truc?

EntradaAutor: mdemare » ds. set. 14, 2013 2:53 pm

Jo el que feia era adormir-lo amb l'arrullo i, un cop adormit, el posava a dins del cuco amb l'arrullo i tot, per a que no notés el llençol fred. Clar que el meu va naixer a principis d'abril...

Jo al principi tampoc volia dormir amb ell perquè em sentia molt incòmoda, tenia por d'aixafar-lo. Però amb el temps, i degut als seus despertars nocturns, hem acabat dormint els tres al mateix llit. Algun cop que el poso al llitet, al cap de poc el vaig a recollir perquè el trobo a faltar. Però això és depèn del consumidor.
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: Com fer que dormi al moisès? Algun truc?

EntradaAutor: Bacilos » dg. set. 15, 2013 5:35 pm

Mara17 ha escrit:Els meus el primer mes només dormien sobre nostre. Després entremig, al nostre llit. Més endavant al bressol en sidecar tots dos, i ara ja cada un al seu (a banda i banda del nostre llit).

Paciència. :love:


Veig que poc a poc han acceptat la distància...

Jo potser tinc dues maneres de pensar i molts cops tinc dies fluixos... com avui.
Voldria que la Martina acceptés dormir al seu bressol però no ha estat així. De nit s'adorm al nostre llit tot donant-li el pit. A vegades he probat de posar-la al bressol (que tenim a la nostra habitació) i ha aguantat algunes horetes (no gaires), però després es desperta tant sovint que ja fem collit perquè és el millor per ella i per mi. Per ella perquè no plora i s'adorm ràpid. Per mi perquè si ella s'adorm ràpid, jo també ho faig i vaig més descansada.
En poc temps començarem l'alimentació complementària. Tindrem canvis i espero que vagin a millor.
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Com fer que dormi al moisès? Algun truc?

EntradaAutor: Mara17 » dl. set. 16, 2013 10:15 pm

Els meus ara alguna vegades se m'adormen a sobre, poques, i m'encanta tant... :love: :love: :love: Acabaran dormint sols, en altres llits, en altres habitacions... Buf, jo fins que no passi això aprofito al màxim... De debò que per mi és tan xulo veure'ls allà dormint tan plàcidament... Ara sé que aniré a l'habitació i m'adormiré sentint com respiren. I dormo de conya.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Nineta22
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

Re: Com fer que dormi al moisès? Algun truc?

EntradaAutor: Nineta22 » dc. set. 18, 2013 4:11 pm

Moltes gràcies a totes!!

Suposo que teniu raó, cada nen/a és un món i ens hem d'adaptar a ells!! De moment seguim amb el collit i durant el dia, me la poso al fular mentre vaig fent la meva per casa!! Ella està encantada, i el moisès... doncs com nou!! :)
Annap82
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dl. oct. 29, 2018 10:52 am

Re: Com fer que dormi al moisès? Algun truc?

EntradaAutor: Annap82 » dj. gen. 10, 2019 11:07 am

Bufff! Veig que no soc un bitxo raro. El meu te 3 mesos i mig i dorm sempre a sobre meu. El bressol només s'hi ha estat 3 dies 1 horeta i jo començo a treballar d'aqui 2 setmanes. M'encantaria que dormis sol però els posses el bressol i dura 5min. Crec que provare de deixarlo plorar a veure que passa.

Ja veieu una que comença estar desesperada!
aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Re: Com fer que dormi al moisès? Algun truc?

EntradaAutor: aiguablava » dv. gen. 25, 2019 5:50 am

Nosaltres vam optar per la prevenció, des del primer dia els nostres fills han dormit al seus propis dormitoris i tan feliços. No hem tingut problemes de cap tipus. Portes obertes, els dormitoris són a prop i el plor d'un nadó se sent moltíssim.
Penso que les criatures s'habituen al que els pares escullen fer, si ho fan amb seguretat i convenciment, sembla estrany com arriben a captar la seguretat que nosaltres tenim en les nostres opcions.

Conec molta gent (em va sorprendre i tot en una xerrada per famílies a l'escola) que els seus fills sempre han dormit al seu propi dormitori, moltes persones per manca total d'espai, altres pel motiu que sigui i justament coincidien en no haver tingut problemes. Però són moltíssimes.

Facis el que facis, fes-ho perquè ho sents, amb estima, estant al seu costat, a prop, però imposant el que necessites. Alguna vegada el meu segon fill s'ha quedat adormit als meus braços, als del pare, o dels avis, perquè en aquell moment necessitava com dormir-se abraçat (es percep) però la majoria de cops el que fa és moure's molt com dient "deixa'm anar" i el poses al llitet, somriu de satisfacció i s'adorm .de cop El tarannà de cada criatura també hi deu fer.

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::