pla pare

Els hàbits de dormir.
Margoia
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. maig 01, 2013 11:51 am

pla pare

EntradaAutor: Margoia » dl. oct. 21, 2013 8:24 pm

Hola noies!

He estat llegint sobre el pla pare però no acabo de veure-ho clar. El meu peque té 8 mesos i s'adorm tant amb mi com amb el seu pare (sempre en braços i passejant) però a la nit cada vegada que es desperta (que tant poden ser 5 com 15) es torna a adormir amb el pit. La qüestió és que jo cada dia vaig més cansada perque`es clar, la nit que es desperta 15 vegades jo gairebé no acluco ull entre una i l'altre, i com que no vull de cap de les maners deixar-lo plorar estic buscant altres alternatives i m'ha semblat que si acompanyat del seu pare dormir bé, jo també dormiria millor.
Em podrieu explicar les vostres experiències seguint el pla pare?

Gràcies
pirene1979
:: rateta
:: rateta
Entrades: 155
Membre des de: dt. feb. 16, 2010 5:58 pm

Re: pla pare

EntradaAutor: pirene1979 » dl. oct. 21, 2013 8:44 pm

en aquest post en vam parlar una mica:
viewtopic.php?f=17&t=36526&p=1605906&hilit=pla+pare#p1605906

i diria que mesos abans va haver-hi un altre fil on també se'n parlava (el que em va inspirar a mi), però ara mateix no el trobo...
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: pla pare

EntradaAutor: Alehop » dl. oct. 21, 2013 8:55 pm

Hola bonica,

El meu fill fins els 10 mesos es despertava 5-6 vegades cada nit i jo anava esgotada perqué a les 6.45 m'havia de llevar per anar a treballar...

Jo el posava a dormir al seu bressolet, pero a la primera que es despertava me'l ficava al llit i ell feia barra lliure de pit tota la nit. Clar que jo no dormia bé, amb tants despertars no descansava gens ni mica i al mati em feia un mal l'esquena....!!

Total, que vam decidir que quan ell es despertés enlloc de portar-lo al llit, l'Alehopman s'aixecaria a posar-li el xumet i fer-lo dormir. La primera nit, el petit va dir que tururut, que ell volia sentir-nos a prop per tranquilitzar-se, perquè fins que el meu home no el va ficar al llit no va servir de res.

La segona nit vam intentar provar una altra cosa: quan es despertés el petit jo marxaria a dormir la resta de la nit a l'altre llit de l'habitació de la meva filla gran i el meu home ficaria el petit al nostre llit i l'acaronaria i el faria dormir. Doncs amb l'escalforeta del cos del papi, el peque es va tranquilitzar força i es va adormir sense pit. Es va tornar a despertar un parell de vegades, però l'Alehopman li tornava a posar el xumet i amb unes carícies el nico tornava a a quedar-se adormit.

Les tres primeres nits van haver-hi 3 o 4 despertars, però el meu home aconseguia dormir-lo de seguida....i al cap d'una setmana...Zero despertars!!! L'adormia jo en braços i el passava al bressolet, i tota la nit!!! Això si, a les 7 toca diana!!!

Ara que té 18 mesos intentem el següent pas: posar-lo al bressol despert i que s'adormi a dins, mentre jo estic amb ell acaronant-lo i parlant / cantant...

No hi ha un mètode que funcioni igual per tothom, i no se si el meu és realment el metode pare, però a mi em va funcionar així.

Ànims!!!
Avatar de l’usuari
giuliette
:: lleona
:: lleona
Entrades: 905
Membre des de: dl. juny 21, 2010 11:28 pm

Re: pla pare

EntradaAutor: giuliette » dl. oct. 21, 2013 10:56 pm

Hola! Jo no sé si et serviré d'ajuda, però entenc el que estas passant... he estat 2 anys a poder dormir minimament bé, fins fa poc, era com una zombie, es despertava mil cops, nosaltres fem collit, però a la que es despertava, s'enganxava a al popa i es tirava un munt d'estona, jo no hem podía moure, un mal d'esquena, encara no m'havia dormit que ja hem reclamava....

A l'estiu que va fer dos anys, vaig acudir a una assesora de lactancia, ja que el meu peke, tenia una teta obsessió gegant, tant de dia com de nit, i no estava gens agust, ja que no podia ni jugar amb ell, sempre reclamava el pit. Vaig decidir treure el pit de dia, li vaig explicar i els 2 primers dies li va costar una mica, però ho va superar molt bé, però per la nit va ser pitjor, s'arrapava a mi desde que hem posava al llit fins que en sortia.
Horrible, les pitjors nits de totes, així que plenament esgotada, vam optar per trerue el pit de la nit, i nena, una meravella.... li vaig explicar i la primera nit 7h del tirón, no m'ho podia creure! i despres quan es despertava li ofereixo qualsevol cosa, menys el pit, els 3 primers dies doncs aigua, inlcus llet, o cantar una cançó, però de seguida va veure que no hi havia teta i els despertars s'han acabat!! Ara si es desperta per algo, vol aigua o qualsevol cosa, i s'adorm super rápid, mantenim el pit per dormirlo a la migdiada i a la nit.
Ara penso que si ho haguès fet abans, potser faria mesos que haguessi descansat millor...

Molts ànims!
Imatge

Gràfica de la Giuliette

14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467

Us convido a visitar el meu blog de reposteria:

www.lagormanderia.blogspot.com
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: pla pare

EntradaAutor: bertian » dt. oct. 22, 2013 12:52 pm

Ostres, és ben bé que cada nen és un món, perquè la meva filla encara fa pit, i ara finalment la fem adormir al seu llitet (fins ara fèiem collit) amb la teta (evidentment! jijiji) i ja porta vàries nits dormint del tirón!!!
És més, al matí avui m'ha vist i ni tan sols m'ha demanat teta abans d'anar a treballar, així que des d'ahir a les 22:30 (li va costar adormir-se) que no ha fet més teta...
Amb això vull dir que no en tots els casos cal treure la LM perquè dormin...

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::