Collit amb Bressol Next2Me de Chicco

Els hàbits de dormir.
Avatar de l’usuari
Cuca84
:: lleona
:: lleona
Entrades: 971
Membre des de: dg. feb. 26, 2012 3:05 pm

Collit amb Bressol Next2Me de Chicco

EntradaAutor: Cuca84 » ds. gen. 25, 2014 8:44 pm

Hola boniques!!!

Si tot va bé, al maig serem pares del nostre primer fill i la idea que tenim és de fer collit.

El cas és que estem mirant bressols que es puguin adaptar al collit i hem vist aquest de la Chicco, que veient els preus d'altres bressols sembla que no resulta tant car.

El cas és que no sabem si seria una bona elecció, per exemple veig que el matalàs només té 5 cm de grossor i no sé si és massa poc.. i, a banda d'això, no sé si seria una bona opció, ja que no sé si es un bon bressol o no.

Alguna de vosaltres la té o sap d'algú que la tingui i que em pugui donar la seva opinió?

Moltes gràcies!!!

Petonets!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
currita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

Re: Collit amb Bressol Next2Me de Chicco

EntradaAutor: currita » dg. gen. 26, 2014 12:17 am

Hola Cuca84, d'aquest model concret que preguntes no en tinc ni idea, però he buscat pel google i he vist que és un tipus moises però que el pots acoplar. Val com 200€, jo diria que no val la pena. Podies posar qualsevol bressol de baranes que puguis treure un costat i et durarà més temps que un petit.
Molta gent és compra el bàsic de l'ikea i li treuen una barana lateral, et farà el mateix servei, més temps i més econòmic.
Nosaltres tenim un que ens van passar i sense la barana. Li faltaven uns centimetres per arribar a que el matalàs quedés a la mateixa alçada que el nostre, així que vaig posar una manta gran plegada a sota del matalàs i llestos :ok: Estem encantats!
Tot i així a veure si algú et pot donar info d'aquest que tu demanes. Només et dono una idea més!
Felicitats pel vostre embaràs!!!
Avatar de l’usuari
Cuca84
:: lleona
:: lleona
Entrades: 971
Membre des de: dg. feb. 26, 2012 3:05 pm

Re: Collit amb Bressol Next2Me de Chicco

EntradaAutor: Cuca84 » dg. gen. 26, 2014 9:22 am

Gràcies currita!!

La veritat és que he vist diversos tutorials de com adaptar el bressol d'Ikea, tal i com comentes, i també trobo que seria una bona solució. No havia pensat en això de posar una manta a sota, era una de les coses que em feien tirar enrera, que no m'anés bé la mida, gràcies per la idea!!

Aquest de la Chicco l'he trobat rebaixat a 170, que continua sent car, tot i que el veig força bé no m'acaba de convencer... A veure si alguna forera que el tingui ens en pot fer cinc cèntims.

Moltes gràcies de nou per l'ajuda i les felicitacions :)

Petonets!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Nubuis
:: tigre
:: tigre
Entrades: 756
Membre des de: dg. oct. 21, 2012 9:48 am

Re: Collit amb Bressol Next2Me de Chicco

EntradaAutor: Nubuis » dg. gen. 26, 2014 2:49 pm

Ei!! Abans de es, felicitats!!!

Nosaltres fem collit amb un bressol i matalàs del Crrefour!! i ens queda l mar d bé, ben acoplat al llit d matrimoni!!! i ben econòmic!!
Avatar de l’usuari
Cuca84
:: lleona
:: lleona
Entrades: 971
Membre des de: dg. feb. 26, 2012 3:05 pm

Re: Collit amb Bressol Next2Me de Chicco

EntradaAutor: Cuca84 » dl. gen. 27, 2014 12:32 am

Nubuis, gràcies per l'enhorabona!! :)

He estat mirant i crec que finalment ens decantarem per adaptar algun bressol més econòmic

Una pregunta, heu fet collit des del principi? He llegit que és contraproduent durant els 3 primers mesos de vida del nadó, pel tema de la mort súbita del lactant (m'esgarrifo només de pensar-ho :( ), però entenc que el risc es dóna si el collit es fa al propi llit dels pares, és a dir, que el nadó dormi al mateix llit que els pares i no a un bressol, que encara que hi estigui acoplat, no deixa de ser un bressol a part, oi?

Gràcies per l'ajuda! La veritat és que vaig tant perduda amb tantes coses!!
Avatar de l’usuari
Nubuis
:: tigre
:: tigre
Entrades: 756
Membre des de: dg. oct. 21, 2012 9:48 am

Re: Collit amb Bressol Next2Me de Chicco

EntradaAutor: Nubuis » dl. gen. 27, 2014 12:47 pm

Cuca84 ha escrit:Nubuis, gràcies per l'enhorabona!! :)

He estat mirant i crec que finalment ens decantarem per adaptar algun bressol més econòmic

Una pregunta, heu fet collit des del principi? He llegit que és contraproduent durant els 3 primers mesos de vida del nadó, pel tema de la mort súbita del lactant (m'esgarrifo només de pensar-ho :( ), però entenc que el risc es dóna si el collit es fa al propi llit dels pares, és a dir, que el nadó dormi al mateix llit que els pares i no a un bressol, que encara que hi estigui acoplat, no deixa de ser un bressol a part, oi?

Gràcies per l'ajuda! La veritat és que vaig tant perduda amb tantes coses!!



Això q pot ser perillós al principi... jo crec q si ho fas prenent un seguit d mesures bàsiques (no alcohol, no obesitat, etc.), no has d patir gens!! és un tòpic per fer-te agafar por! Si busuques una mica pel Socpetit o googleges, de seguida trobaràs info sobre el collit segur!!

I tenir dubtes... d tot és ben natural en aquesta fase en què estàs!! però ara gaudeix de panxolina, i no t'atabalis per res... q tot acaba sortint sol!!!

Nosaltres no ens havíem plantejat mai el collit, però el fem des del 1r dia q va néixer la nostra filla pq ens vam sentir amb aquesta necessitat, i ella només dormia amb mi ben enganxadeta al costat... la posàvem al moisès i no hi aguantava ni 10 minuts... collitar era l'única manera possible de descansar, i tb m'era molt còmoda pel pit... i ara, 10 mesos desp´res, tant el seu papi com jo n'estem encantats!! d fet, nosaltres dormim amb bressol-sidecar des q tenia 3 mesos... abans, ella s'estava sempre només al nsotre llit... i ara el sidecar ens dóna més espai i comoditat, tot i q sempre passa gran estona de les nits al llit gran!!

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::