On comprar peces perdudes d'un bressol?

Els hàbits de dormir.
Syneracakes
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dl. juny 02, 2014 1:24 pm
Contacta:

On comprar peces perdudes d'un bressol?

EntradaAutor: Syneracakes » dt. jul. 15, 2014 10:40 am

Algú sap si es poden comprar per separat peces per muntar un bressol? En aquest cas concret es tracta d'un de la marca micuna, comprat fa 5 anys, i després d'una temporada a les golfes ara ens falten peces per muntar-lo. Bé, l'hem pogut muntar tot menys la barana mòbil, doncs se'ns han acabat els cargols abans de posar-la. El sistema que puja i baixa el tenim pq queda fixat a la pròpia barana i no l'hem perdut, però no sabem què n'hem fet dels cargols i topalls que agafen la barana a la resta de bressol (la gran incògnita és perquè no els deuríem posar a la mateixa bossa de cargols que tots els altres). He enviat un missatge al fabricant, però per internet diuen que no solen contestar, així que no tinc gaires esperances de que ens facin cas...

Estic convençuda que molta gent s'hi troba en casos similars, però no sé si hi ha cap sistema universal que es pugui posar per substituir les peces perdudes o si hi ha cap lloc on venguin peces separades...
Imatge
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 528
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: On comprar peces perdudes d'un bressol?

EntradaAutor: ner » dt. jul. 15, 2014 11:29 am

Hola,

El meu pare ha volgut recuperar el meu llitet per tenir-lo a casa seva (dels avis) per quan hi vagi la néta. I clar després tants anys al traster, han faltat peces i algunes estaven rovellades i també les ha canviades. El que comentes tu dels cargols i topalls els va anar a buscar a la ferreteria. I també li faltava alguna peça més específica com una guia per a baixar la barana i em va comentar que li faria fer al ferrer. Encara no el té acabat així que no sé com quedarà, però has provat d'anar a buscar els cargols i topalls a una ferreteria?
Imatge
Syneracakes
Contacta:

EntradaAutor: Syneracakes » dt. jul. 15, 2014 11:42 am

Ja ho havíem pensat, els cargols serà cosa fàcil de trobar en una ferreteria, però els topalls ja no sabem com fer-ho perquè tenen una forma estranya (amb una rosca al lateral per agafar-se al capçal o als peus del bressol i una altra en vertical per aguantar la barra que puja i baixa), de plàstic i amb el canto arrodonit. Més o menys recordem com eren de forma, però dubtem que els puguem trobar ja fets en una ferreteria i just del mateix tamany, clar. Potser hauríem de buscar un ferrer pq ens faci aquestes dos peces encara que sigui en ferro o en alumini, no?
Imatge
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dt. jul. 15, 2014 12:15 pm

Vés a una ferreteria grandeta amb les mostres del que necessites, normalment hi tenen dependents que saben molt del tema i t'ajudaran a trobar una solució!
montsejoel
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm

EntradaAutor: montsejoel » dt. jul. 15, 2014 12:33 pm

Sí! Mons pares també van recuperar el meu bressol per al peque, i a una ferreteria industrial van trobar tot allò que faltava, inclosos dos topalls :ok:
Syneracakes
Contacta:

EntradaAutor: Syneracakes » dt. jul. 15, 2014 10:00 pm

Doncs ho intentaré, moltes gracies! Pels topalls hauré de fer un dibuix o algo ☺
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: