cada dia es desperta mes aviat

Els hàbits de dormir.
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

cada dia es desperta mes aviat

EntradaAutor: martina13 » dl. set. 22, 2014 5:04 am

Hola!!!
A veure si algu tambe li passa i que feu o heu fet si es que shi pot fer algo
Ma filla ara sen va a dormir a 19:30.sadorm a l'instant i normalment no es desperta mes( tret dalgun dua k es desperta 1 vegada)
Fins aqui perfecte
Fa com 1 setmana pero que cada cop es desperta abans perque 1er era a 7h ( feia casi 12h del tiron) i ha anat avançant fins que portem 4 dies k es lleva a 5h!!! Clar k ja se que sadorm a 19:30 i fins 5h van 9h aproximadament i aixo es molt pero llevarse a 5h es dur per nosaltres i mes x ella pq a les 7h esta k no saguanta dreta!!!
Estavem sopesant idea de treureli la migdiada que fa ala tarda
Algu shi ha trobat en aquesta situacio???
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: cada dia es desperta mes aviat

EntradaAutor: Rossinyola » dl. set. 22, 2014 5:14 am

No sé quina edat té la teva filla però trobo q dorm moltíssim i q és normal q anant a dormir a les 19.30 es llevi a les 5. Jo no li treuria la migdiada, necessiten dormir-la fins molt endavant. La meva té 28mesos i si algun dia no fa la migdiada encara és pitjor per adormir-la. La son dels nens no funciona així, és com si volguéssis treure-li tots els àpats pq amb un de sol mengés tot de cop el q necessita al dia, no seria bo. En tot cas provaria de retrassar l'hora d'anar a dormir.
Imatge

Imatge

Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: cada dia es desperta mes aviat

EntradaAutor: martina13 » dl. set. 22, 2014 5:40 am

Ja ja aixo de treureli migdiada tampoc em fa el pes
Te 10 mesos rossinyola i tb hem provat de retrassar hora.ahir sen va anar a 20h i re es desperta igual
Esk nomes que es despertes a 6h o 6:30h...ella aguantaria mes fins migdiada del mati...
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: cada dia es desperta mes aviat

EntradaAutor: jellwill2 » dl. set. 22, 2014 8:28 am

Hola martina13,

jo no li treuria la migdiada. Els nens no són tan fàcils, ara deu fer un canvi. Jo la migdiada no la treuria per què no se sumarà pas al son de la nit i a la tarda estarà molt irritable, és massa petita per no fer migdiada. Jo intentaria anar desplaçant l'hora d'anar a dormir i quan es llevi a les 5am (és que s'adorm d'hora), doncs estigueu de relax, no li doneu molta activitat, que entengui que no és una gran hora per fer marxeta i catxondeig, una altra cosa després de dormir 10h és complicat. Va a la guarderia?
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: cada dia es desperta mes aviat

EntradaAutor: martina13 » dl. set. 22, 2014 12:28 pm

Si va la guarde entra a 9h...
turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: cada dia es desperta mes aviat

EntradaAutor: turuleta » dl. set. 22, 2014 12:49 pm

jo tb sospito que se'n va adomir massa aviat. és cert que heu fet un canvi de 19:30 a 20h..però no és un gran canvi la veritat...a més les rutines en els nens acostumen a trigar a fer efecte. hauries de mirar les altres migdiades a quina hora les fa, pq clar no és el mateix fer-ne una que dues, ni a quina hora fa l'última per si està prou descansada per aguantar fins més tard al vespre...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
montsejoel
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm

Re: cada dia es desperta mes aviat

EntradaAutor: montsejoel » dl. set. 22, 2014 12:52 pm

Martina, dona-li uns dies, el nostre nen (11 mesos) també va tenir uns dies que es despertava a les 5:30-6:00, lo normal és 7:30 aprox, i tal com va venir va passar...
A ell no li funciona ni anar a dormir més tard ni treure-li migdiades ni res...

Tenen el seu ritme, que a vegades se'ns fa molt dur, però és el seu ritme.

Molts ànims!!
Avatar de l’usuari
montsekit
:: pantera
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

Re: cada dia es desperta mes aviat

EntradaAutor: montsekit » ds. set. 27, 2014 8:21 am

El Jan és matiner... té temporades de matinar mooooooooooooolt. De fet dels 7 mesos fins als 17-18 es llevaba màxim a les 6, amb 2 despertars. Cada nen és un món. Ara ha estat uns mesos allargant fins les 7 o 07:30. Aquesta setmana torna a fer 05:00-05:30.
Només et puc dir que paciència, són fases i etapes. Les crisis de creixement també influeixen molt.
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
aloma_biel
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dj. gen. 15, 2015 7:12 am

Re: cada dia es desperta mes aviat

EntradaAutor: aloma_biel » dj. gen. 15, 2015 7:35 am

Hola mares!
M'he sentit tant identificada! En Biel, abans que jo tornés a la feina em demanava una o dues vegades a la nit. Va a dormir a les 20h perquè no s'aguanta de son i de gana. Des que he tornat em demana cada dues hores, dues i mitja...Fa una setmana que a les 5 de la matinada se li acaba la son. Està ben despert i amb els ulls ben oberts. El portem al nostre llit i al cap d'una estona comença a rondinar i a estar inquiet. Me'l poso al pit i cap a les 6 s'adorm i fins a tres quarts de 7 que ja s'enfada perquè es vol llevar i ens llevem. No sabem com fer-ho perquè al vespre, no el podem allargar gaire, està molt cansat. Si algun dia hi ha anat a dos quarts de nou, al matí es lleva d'hora igual. Durant el dia dorm un cop a mig matí i llavors la migdiada de 4 a 5 aprox...
Gràcies.
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: cada dia es desperta mes aviat

EntradaAutor: martina13 » dj. gen. 15, 2015 3:22 pm

No pots ferhi re jeje
Nosaltres ja hem vist k es super aleatori k un dia siguin les 5h o les 8h
X nosaltres no hiha cap motiu
I tb com a tard a 20h esta al llit i si hem intentat k hi vagi mes tard akell mati sha despertat abans!!!
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: cada dia es desperta mes aviat

EntradaAutor: gusiluz » dt. gen. 20, 2015 9:51 pm

Ostres veig que a algunes els passa al reves que a mi. La nostra normalment no es lleva abans de les 9h, a vegades 9:30 i fins i tot algun dia ha arribat a les 10h. Pero se' n va a dormir minim a les 22:30 amb sort...en fi, cada nen es un mon. Nomes puc dir que aprofiteu el vespre...
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: cada dia es desperta mes aviat

EntradaAutor: martina13 » dc. gen. 21, 2015 6:57 am

Aixxxx siii almenys els vespres sopar tranquil i fer una mica de sofa es mitja vida!!!

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::