El meu bebé de mes i mig es desperta cada hora i mitja

Els hàbits de dormir.
Clara13
:: gosset
Entrades: 435
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

El meu bebé de mes i mig es desperta cada hora i mitja

EntradaAutor: Clara13 » dt. set. 23, 2014 3:41 pm

Hola guapes! Tinc un nadó de mes i mig que és un solet, però de fa algunes setmanes per les nits em desperta per mamar (fa LME) cada hora i mitja o dues hores com un clau, sembla que tingui una alarma preparada, hehe! Ho porto bastant bé, però clar, em noto més cansada que abans perque no dormo hores seguides. A més, el que em desperten són un sons guturals forts que fa amb la gola, es retorça i posa vermell, fins que fa un amago de plorar. Llavors li dono el pit, es tranquilitza i es torna a adormir. La avantatge que crec que tinc és que el poso a dormir a les 9 de la nit (fem collit) i ens aixequem a les 9h del mati, o sigui que dormir dorm però em desperta 5 o 6 cops durant les nits. Creieu que és normal o es desperta massa per l'edat que té? Algú té idea de perque fa aquests sorolls? Diria que són gassos o que intenta fer caqueta i no pot, m'he adonat que per les nits gairebé no fa caca, sino més aviat durant el dia...algú es troba igual?

Gràcies!
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: El meu bebé de mes i mig es desperta cada hora i mitja

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. set. 23, 2014 5:09 pm

Totalment normal, és una qüestió evolutiva i de maduració. La millor manera de descansar és l que esteu fent, collit perque així tu no t'has d'aixecar. Arribarà un moment que potser ni et despertaras quan mami.
Sobre el sons, et diria que també és normal, i més ai dius que fa teta i continua dormint. Si estigués molest, segurament es despertaria totalment, cosa que no t'està fent.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
ikebana
:: tigre
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 1:40 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ikebana » dt. set. 23, 2014 8:46 pm

No se si ja saps que són els brots de creixement… però els bebes en tenen, i passa exactament aixó.. hi ha moments que penses que els tens tot el dia enganxats a la teta.
Precisament mengen mes per que ho necessiten, no per que no vulguin deixar-te dormir.

Es normal.. ja es regularà un altre cop… i podras tornar a dormir.. fins la propera!

Fas molt be, com que el tens al costat, només l'has d'acostar i ell ja es serveix. Jo també ho feia així.
Anims!!!
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » dc. set. 24, 2014 11:23 am

Gràcies per les respostes! Si que he sentit a parlar dels brots de creixement, lo únic que ell té aquest "horari" des de que va nèixer, hehe! El fet de fer collit ajuda molt, encara que no puguis dormir del tot, segur dorms més que si no el fes.
turuleta
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

EntradaAutor: turuleta » dc. set. 24, 2014 1:34 pm

Son ritmes normals en els nens,no son molts,despertars x ledat que te,tranquila.el lli re de la rosa jove explica molt b pq es desperten en els canvis de cicle,i llavors comprens el,pq de tot plegat.a mi em va ajudar saber q es algo fisiologic,i no cap problema del nen
Imatge
Imatge
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » dg. set. 28, 2014 3:08 am

Moltes gràcies!

Torna a “La nit”

Qui està connectat