Sense mi no dorm ni 10 minuts!

Els hàbits de dormir.
Araneta
:: zebra
Entrades: 1754
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 1:45 pm
Ubicació: Terrassa

Sense mi no dorm ni 10 minuts!

EntradaAutor: Araneta » dt. set. 30, 2014 3:40 pm

Hola!!

Se que hi ha a més mares que els hi passa, però es q em començo a ratllar... L'Aran te 2 mesos i 10 dies. Fem collit i a les nits fa una tirada de 3 hores i després es desperta cada 2 aprox... Fins aquí no em queixo...
La cosa és que durant el dia o és a sobre meu o amb mi al llit com a la nit, si no, no dorm ni 10 minuts que ja es desperta... Sigui al moises, cotxet, sofà o al mateix llit on dormim a la nit... Això és normal?? Es que no puc fer res de res en tot el dia!!
L'Aran es fa gran :cnen: Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/424654

Panxupacte twins d'abril '13: Laia :-()) i Araneta :-())

Panxupacte DEURES COMPLERT!! :-()) : Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta
muc
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: Sense mi no dorm ni 10 minuts!

EntradaAutor: muc » dt. set. 30, 2014 4:07 pm

Hola Araneta,

sí, és normal :-) Hi ha molts nens que ho fan vaja. Són molt petits i necessiten sentir-nos a prop. (Et diria que intentéssis gaudir-ho que passa molt de pressa, però no t'ajudaria gaire i t'entenc perfectament amb aquesta sensació de no haver fet res en tot el dia - em passava igual).

Has provat un fulard o motxilla d'aquestes per a dur nens petits? Per a mi va ser el gran descobriment. El petit dormia tranquil i jo podia fer força coses. I al cap de poc de fer-lo servir, quan dormia, fins i tot podia estirar-lo al llit (deixant el fular com de manteta) i no es despertava de seguida (almenys no sempre.. neu:-D )

Molta sort!!
mar2012
:: tigre
:: tigre
Entrades: 765
Membre des de: dj. jul. 26, 2012 10:56 am

EntradaAutor: mar2012 » dt. set. 30, 2014 5:18 pm

Araneta. El meu te 4 mesos i em passa igual... A vegades m agobio molt pq no puc fer res en tot em dia pero dpres penso q l unic q he fer es estar amb ell. La resta pot esperar. Suposo q poc a poc anira canviant... Ars estic amb el peque dormint sobre meu..paciencia i temps al temps.
El meu no vol anar amb motxila.. Fular no ho he provat pero js pesa 7 kg i no se si es molt.
NúR
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 11:31 am

EntradaAutor: NúR » dt. set. 30, 2014 7:15 pm

Hola Araneta!
L'Arnau fa igual que l'Aran. El meu com que és mes grandet, té 4 mesos i mig, per la nit ja fa tirades de 4-5 hores, però durant el dia si el deixo sol ni 5 min!! A mi m'ha salvat la manduca, anem de passeig pel matí i per la tarda i aquí si que dorm com un tronc, o si ens quedem a casa em poso còmoda al sofà amb ell als braços i un llibre al costat i au, a passar la tarda!!
18/09/2013 TE+
11/05/2014 Ja tenim aquí l'Arnau!

Gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/46dd07
Araneta

EntradaAutor: Araneta » dt. set. 30, 2014 8:51 pm

Gràcies noies! Doncs a aquest ni manduca ni fular... Jo vaig insistint a veure si algun dia li agrada... I com tu Nur, porto una de llibres llegits!! :-D

Tb tinc problemes per que no vol xumet, i quan vol teti per dormir però no te gana s'emprenya, o treu la llet un cop adormit o s'esnuega... Quin patir!!

Panxupacte DEURES COMPLERT!! :-()) : Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta
NúR

EntradaAutor: NúR » dt. set. 30, 2014 10:06 pm

Si noia, jo aquest estiu sóc clienta habitual de la secció de pediatria de la biblio, jejeje
I amb el xumet exactament el mateix. Ara no fa gaire he aconseguit que l'accepti quan està molt nerviós però és molt graciós perquè quan ja s'ha calmat i està a punt d'adormir-se ell mateix l'escup i es posa a clapar tant tranquil. Però habitualment també s'adorm a la teta, ell com que ho fa ràpid no li arriba a molestar la llet que treu. Com t'han dit les companyes, hem d'aprofitar aquesta moments, és taaaaan bonic tenir-lo dormint als braços!!! Aixxxx!!
18/09/2013 TE+

Embarassada
:: peixet
:: peixet
Entrades: 263
Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm

EntradaAutor: Embarassada » dc. oct. 01, 2014 6:18 am

Hola noies!
Preneu paciència perquè... el meu té 19 mesos i, quan és hora de dormir, no me'l puc treure de sobre (de sobre el pit, vull dir!!). Ara el vull deslletar perquè volem anar a buscar el tercer (sí, hi ha una nena més gran, que va mamar fins als 24 mesos), i no hi ha manera! Però com dieu, és molt bonic i passa tan de pressa... Però carregueu-vos de paciència, que es pot allargar una mica!
munat
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dj. ago. 01, 2013 10:49 am
Contacta:

EntradaAutor: munat » dc. oct. 01, 2014 11:19 am

Hola Araneta!!!
T'entenc perfetament, el Julen té 4 mesos i mig com l'Arnau de la Núr (per cert feia molt q no sabia de tu i m'ha fet ilu veure't per aquí) i també és molt depenent de mi, tot i que potser (i no ho diré massa fort) desde fa 15 dies trobo que es distreu més sol, el deixo sol a la manta a terra i com que es gira i mig es desplaça com una serp doncs s'entreté una estona.
Però alhora de fer migdiada l'ha de fer a sobre meu i si el deixo es desperta, si el tinc a sobre doncs 2 hores de migdiada! zz:-)
El meu gran problema són les nits, dormir més de 2 hores i mitja seguides és una victòria i d'aquí una setmana començo a treballar, moriréeeee

Jo aprofito per a fer coses quan arriba el meu home a la tarda pq sinó no puc fer res. Molts cops estenc la roba amb ell a sobre, el dinar intento fer més sopar pq em sobri algo, dino amb ell a la trona si és un plat, si tinc dos plats ja plora, a la dutxa amb ell... Ja et dic ara la cosa ha millorat, a poc a poc i molta paciència.
Araneta

EntradaAutor: Araneta » dc. oct. 01, 2014 1:22 pm

Gràcies munat i embarassada!

Això q dius de tornar a la feina m'angoixa molt! Estaré fora quasi 10 hores!! Com ho farà ma mare per dormir-lo si no vol xumet i no dorm sol??

Alguna mama amb experiència similar??

Clara13
Entrades: 430
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

EntradaAutor: Clara13 » dc. oct. 01, 2014 2:00 pm

Hola Araneta!

Jo fa ben poc em preguntava el mateix. El meu nadó té 2 mesos i també esta molt enganxat a mi.Fem collit i pren pit de forma exclussiva. A més, les migdiades també les fa prenent el pit (no sap el que és un xumet). Jo no torno a la feina fins finals de Gener, però no puc evitar pensar què faré quan hagi de marxar perque tot ho fa amb el pit (aliment, consol, dormir...) Al petit el cuidaran els meus sogres, que són genials amb ell i que ja estan curtits perque han criat altres nets amb molt carinyo i comprensió... imagino que haurà d'acostumar-se a dormir d'una altra manera però ja estic veient els farts de plorar que es farà i em fa una pena terrible.

Aprofito per preguntar, els vostres petits us despertaven cada 2h amb dos mesos? El meu, tret d'alguna nit miraculosa en que ha dormit unes 4h seguides, fa el mateix. Sobre quin mes comencen a dormir més seguit?

Merci!
Araneta

EntradaAutor: Araneta » dc. oct. 01, 2014 2:07 pm

Estem ben bé igual doncs Clara!

De nit l'Aran sempre fa 1 primera tirada de 3/4 hores, i tota la resta de 2. Així sempre!

De moment ho porto bé per que al fer collit crec q jo m'adormo abans q ell es desengantxi :content:

NúR

EntradaAutor: NúR » dc. oct. 01, 2014 2:18 pm

No patiu que en poc temps fan canvis molt grans! Almenys a mi m'ha passat, amb dos mesos també em despertava cada 2-3 hores i ara ja fa 4-5 hores seguides. No ho vull dir amb veu molt alta perquè a vegades sembla que van endarrere i a mi em queda un mes per tornar a la feina, així que jo ja signaria perquè segueixi fent el que fa ara.

Munat, hola!!! Què fa el Julen? Pel que dius em recorda molt a l'Arnau, me n'alegro que vagi fent els seus pinitos ;-)
18/09/2013 TE+

Paparra
:: poltre
Entrades: 658
Membre des de: ds. feb. 23, 2013 6:19 pm

EntradaAutor: Paparra » dj. oct. 09, 2014 12:46 pm

Araneta guapaaaaa!!! Felicitats x la maternitat! La Mariola te 8 mesos i esta igual... es tracta de donarli la volta i gaudir-ho!!!
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Araneta

EntradaAutor: Araneta » dj. oct. 09, 2014 1:30 pm

Gràcies bonica!!! Felicitats a tu també!
I si has tornat a treballar, com ho has fet?? Tinc por que ho passi malament ell i ma mare...

Paparra
Entrades: 658
Membre des de: ds. feb. 23, 2013 6:19 pm

EntradaAutor: Paparra » dv. oct. 10, 2014 11:51 am

Treballo uns 4 dies a la setmana i unes 3h/dia... i amb el papa o l'avia la tia es totalment diferent! Sap q no hi ha teta i s'adorm mes facilment, suposo que per ressignacio! Em diuen que esta molt tranquila fins que em veu o em sent que es fot a bramar jeje
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: