Amb articles així... Anem bé!

Els hàbits de dormir.
Cayena
:: zebra
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

Re: Amb articles així... Anem bé!

EntradaAutor: Cayena » dl. oct. 06, 2014 8:54 am

Diu que a partir dels 2 mesos el nado pot dormir a la nit sense menjar 5 o 6 h seguides. jajajajajajaaaa
El meu té 15 mesos i la nit que es desperta "només" tres cops sóc molt feliç.
Nosaltres fem rutina de dormir: bany, sopar, conte, i teta al llit (fem collit) fins que s'adorm. I ens va molt bé perquè ell ja sap què toca. I aquesta rutina és completament flexible, si un dia estem fora o arribem tard, si ens saltem una part o tot no passa res. Tampoc cal estar en un estat marcial...
Però malgrat la rutina de son, es continua despertant. De vegades te gana i menja força pit, de vegades només te ganes de xumar una estoneta, de vegades només vol estar pegadet a mi... I què? Ja dormirà del tiron quan estigui preparat. Mentrestant, juntets tots tres al llit estem molt a gust...Jo m'aixeco a les 6 del matí per anar a treballar, descansada no vaig, precissament, però és el que hi ha... procuro dormir quan ell dorm.
Quan tingui 16 anys tampoc no dormiré perque estarà de juerga ves a saber on...
turuleta
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

EntradaAutor: turuleta » dl. oct. 06, 2014 9:52 am

Tens rao cayena! Sens ha acabat el descansar!!!jajaja,no hi havia pensat en ladolescencia jo encara!
Imatge
Imatge
Rossinyola
:: tigre
Entrades: 787
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » dl. oct. 06, 2014 10:12 am

Vulguis o no un fill et canvia la vida. La qüestió és, vols adaptar-te al canvi o t'hi vols enfrontar?

Jo trio adaptar-me i estar disponible pels meus petits. I ho valoro molt més des de que hes estat mare per segona vegada. Són nadons durant taaaan poc temps... Passa tan ràpid tot que, per què no gaudir d'equesta etapa donant-los el que necessiten en lloc de patir intentant ensenyar coses que no es poden aprendre i fent-los anar al nostre tren de vida? Nosaltres hem triat ser mares, ningú ens hi ha obligat, m'equivoco? Així doncs trobo injust que no respectem les necessitats (que no capricis) dels petits que portem al món, sincerament em sembla egoïsta per part nostra. Hi ha qui d'això en diu moda hippie, en to despectiu :-o00m És cosa de cadascú suposo, ara bé, jo no vull que em passi la infància dels meus petits per davant i penedir-me quan siguin grans, conec casos així molt directament, total per què?
Dit això, l'article... :ufs:
Imatge

Imatge

Imatge
Cayena

EntradaAutor: Cayena » dl. oct. 06, 2014 10:37 am

turuleta ha escrit:Tens rao cayena! Sens ha acabat el descansar!!!jajaja,no hi havia pensat en ladolescencia jo encara!

:content: :content: :content:
Rossinyola completament d'acord. >.-<:
Jo fa anys que vaig deixar l'estil hippie... sembla ser que ara l'he reprès amb el meu fill >.-<:
Paparra
:: poltre
:: poltre
Entrades: 658
Membre des de: ds. feb. 23, 2013 6:19 pm

EntradaAutor: Paparra » dj. oct. 09, 2014 12:43 pm

Visca la criança hippie!!!!
Super orgullosa d'haver deixat de ser "jo" x ser "nosaltres", no m'adapto al 300%, ho faig al 1000% i m'encantaaaaaaaaaaa! No menjo be, no dormo be, no tinc temps ni x dutxarme, pero SOM taaaaaaan felices!
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
turuleta

EntradaAutor: turuleta » dj. oct. 09, 2014 1:01 pm

Ou yeah!!!jo tb!mhe emocionat i tot!
Imatge
Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 828
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dj. oct. 09, 2014 7:26 pm

Paparrraaaaaaaa ole ole!!! Jajajajaj
Visca! Visca! I visca!!!!!!!
tristantao
Entrades: 438
Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am

EntradaAutor: tristantao » dj. oct. 09, 2014 8:25 pm

Jo també m'apunto a la maternitat hippie!! M'encanta fer fàcil la vida a les meves petites!!
HIPPIE POWER!! ;-)
Cayena

EntradaAutor: Cayena » dv. oct. 10, 2014 12:19 pm

Hippie power forever!!!!
Paparra ho has clavat!!! >.-<:
Jo no dormo més de tres hores seguides des de fa 15 mesos, però estar desvetllada a les 4 del matí amb el peque enganxat a mi com una paparra, sentir la seva respiració, veure'l despertar-se cada dia amb un somriuire... em compensa totalment :love:
Rossinyola
Entrades: 787
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » dv. oct. 10, 2014 1:18 pm

Cayena ha escrit:Hippie power forever!!!!
Paparra ho has clavat!!! >.-<:
Jo no dormo més de tres hores seguides des de fa 15 mesos, però estar desvetllada a les 4 del matí amb el peque enganxat a mi com una paparra, sentir la seva respiració, veure'l despertar-se cada dia amb un somriuire... em compensa totalment :love:

Això mateix Cayena, és a aquestes petites coses a les que em referia. Això passarà molt ràpid, massa i tot! Jo reconec que al principi em vaig agobiar amb la meva filla, teta tot el sant dia, mal dormidora i només braços. Fins q vaig canviar el xip i vaig pensar q seria petita només una vegada a la vida i q era millor aprofitar-ho. Així q dit i fet, vaig respectar els seus ritmes de son, gana, introducció d'aliments, motricitat i aferrament. M'he hagut de sentir de tot, però ara tinc una nena de gairebé 29 mesos q dorm gairebé d'una tirada tota la nit, menja de tot menjar normal i tota sola, es mou com una cuca, xerra pels colzes i no vol anar a coll a no ser que estigui molt cansada. I la "mamitis" q em deien q tenia com si fós algo dolent, va anar minvant cap als 2 anys sense q jo fés rès especial. I què voleu q us digui, m'emociona recordar tots els avenços q hem fet juntes i veure q ja gairebé no és una bebé sinó una neneta. Ara que tinc un altre petitó penso aprofitar-ho al màxim, és esgotador sí, però probablement no tindré cap altre fill així q només em queda aquesta oportunitat per tornar a gaudir d'un nadó! :love:
Per cert q la meva besàvia devia ser una hippie avançada a l'època ja q va donar teta als seus 5 fills fins més enllà dels 2 anys i dormia amb ells, així q, som hippies o fem el q ha fet la humanitat tota la vida? ;-)
Imatge

Imatge

Imatge
Cayena

EntradaAutor: Cayena » ds. oct. 11, 2014 12:47 pm

Que bonic això que expliques de la teva nena, Rossinyola!
Es que jo crec que és bàsic respectar el ritme de cada nen. Ens venen la idea de que els nadons han de dormir sols i del tirón des dels pocs mesos, que han d'apendre a ser independents, a esperar, a no estar apegats a la mama... Que hi ha nens que ho fan de ben petits? Si, i tant, però no tots. I sembla que si tens un nen poc dormidor, enganxat al pit i/o a la mama, si respectes els seus ritmes... és que ho estàs fent fatal, el malcries, serà un nen mimat i consentit, et pendrà el pel, no te'l treuràs de sobre ni quan vagi a la universitat i mil bestieses similars...
I jo estic plenament convençuda de que per a ser un adult independent primer s'ha de ser un infant dependent. Que això representa disponibilitat del 100% o del 300% o el 1000%? Esclar que si!
Com dieu aquests anys pasasen ràpid i els nostres peques nomes seran petits una vegada. Aprofitem-ho!
Per cert, escric amb el meu nen de 15 mesos enganxat al pit i dormint a sobre meu.... :love:
El mateix nen que tothom aquest estiu en deia que ja veuria lo malament que s'ho pasaría quan comencés la guarde, que no s'adormiria sense pit, que sent tan emmarat no s'adaptaria... Em vaig agobiar taaaant aquest agost abans d'incorporar-me a la feina....! Doncs des del primer día que dorm a la guarde ho fa sense pit, s'ha adaptat força bé i ara ja fins i tot hi va content. Continua amb mamitis total durant les tardes,nits i caps de setmana, però vull pensar que aquest aferrament cap a nosaltres li dóna seguretat i confiança a l'hora d'anar a la guarde....
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 583
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: novella » ds. oct. 11, 2014 1:48 pm

Aquest article fot mal als ulls i al cor. I els comentaris d'algunes també. I fan patent que molta gent es creu aquesta porqueria i aleshores, els que creiem en l'instint, en el respecte als ritmes dels nostres fills som uns hippies. i ho diuen despectivament clar! Jo mateixa m'he de sentir dir, per la meva millor amiga, que sobreprotegeixo al meu fill. I tot perquè quan plego de treballar vaig directe a buscar el meu fill a la llar d'infants en comptes de deixar -lo 2 hores més, com fa ella, per poder descansar. O perquè té 2 anys i fem collit i ella creu que l'hem de canviar d'habitació ja, com ella, que la va treure amb 6 mesos però encara ara molts dies no es vol quedar sola i plora, i vomita (però ella diu que s'ha de mantenir ferma), o perquè diu que el meu fill està emmarat (cony! Clar! Que té 2 anys!!) I em dol que em digui que el malcrio i el sobreprotegeixo, però em dol perquè m'ho diu ella, no perquè cregui que té raó. I em dol que ella, que és una bona persona i una bona mare, es cregui tota aquesta merda d'educar als fills com si fossin l'enemic.
Imatge
Imatge
turuleta

EntradaAutor: turuleta » ds. oct. 11, 2014 4:02 pm

Sembla mentida que tingueu idees tan dispars amb la teva millor amiga..,aixo no us distancia?jo mestic a unint a amigues amb una maternitat similar a la meva q previament ni erwm massa amigues.
per cert, a mi tb em sorprenen les mames q deixen al beb a la guarde x dinar tranquilamebt,o que un dia de festa li oorten igual pq si no el nen no te una rutina,,,
Imatge
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: