Next to me de Chicco

Els hàbits de dormir.
Avatar de l’usuari
arimar
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. maig 04, 2014 9:31 pm

Next to me de Chicco

EntradaAutor: arimar » ds. nov. 29, 2014 3:48 pm

Bona tarda,
Aquí una futura mama 2015!
Estén mirant minicunes de collit i ens agrada molt la Next to me.
Us agrairia que si alguna de vosaltres la teniu em doneunla vostra opinió.
Moltes gracies d'avançat!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Ursula2014
Entrades: 1
Membre des de: dl. oct. 27, 2014 11:29 pm

Re: Next to me de Chicco

EntradaAutor: Ursula2014 » ds. nov. 29, 2014 11:39 pm

Yo la estoy usando con mi peque de tres meses y la verdad estoy encantada.
Es muy ligera y fácil de mover......en navidades nos vamos a Suecia y la vamos a llevar pues tiene una bolsa que permite llevarla.... y si te animas a atener otro no ocupa mucho espacio al guardarla..
El juego de sabanas si compramos la de prenatal que la de chico era muchsisimo más cara... espero te sirve de ayuda...
y disfruta mucho !!
Avatar de l’usuari
arimar
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. maig 04, 2014 9:31 pm

Re: Next to me de Chicco

EntradaAutor: arimar » dg. nov. 30, 2014 12:06 pm

Muchísimas gracias por tu respuesta Ursula2014!
Claro que me es de ayuda, miraremos las sábanas que dices y así nos ahorramos un dinerito.
Felicidades por tu peque!!!
Imatge
mel29
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dt. ago. 20, 2013 8:39 pm

Re: Next to me de Chicco

EntradaAutor: mel29 » dv. des. 05, 2014 7:28 pm

què bé! jo tb m'hi he encapritxat... està bé llegir-ne comentaris bons, així ja no és tan "capritx" hehe

és bo saber-ho, això dels llençols!
Avatar de l’usuari
Lyuba
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dj. març 31, 2011 8:59 am

Re: Next to me de Chicco

EntradaAutor: Lyuba » ds. gen. 31, 2015 12:54 pm

Nosaltres ens la hem comprat per la nostra peque que arribarà en unes 4-5 setmanetes, i tot i que encara no l'hem fet servir hem vist que el montatge, desmontatge i trasllat és súper fàcil. La única dificultat és moure-la per casa, ja que les potes són bastant amples, però vaja com estarà "ancorada" al llit, tampoc la mourem tant.
Tema llençols, a nosaltres ens els van regalar al comprar la minicuna al Toys'rus, i ens va sortit tot el pack per 199€. I crec que en algunes botigues, encara fan el pack. De totes maneres merci per la recomació dels llençols del prenatal ja que em faltava una muda i no sabíem on trobar-les.
4a FIV: Nov'17 CIRH: ++!! però embaràs ectòpic.
Transfers 2016: NEG.
Transfer Juny'14: ++!! AINA la nostra preciosa princesa!!!
17/12/13: Perdem l'Aleix i l'Adrià...sempre us durem al cor!
3a FIV. CIRH Juliol'13: +++!! Bessons! Gen i Feb '13: Transfers: NEG.
2a FIV. CIRH Abril'12: ++!! 24/08/12: Perdem el nostre angelet.
Avatar de l’usuari
Lyuba
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dj. març 31, 2011 8:59 am

Re: Next to me de Chicco

EntradaAutor: Lyuba » dc. feb. 04, 2015 10:55 am

Naethda, estic totalment d'acord amb tu, que la Next to me és una minicuna que certament és força "careta", tot i que continua sent de les més barates dins de les de "Colecho".
De totes maneres, nosaltres ens vam inclinar tb per aquesta opció per altres temes com: l'espai, ja que un bressol dels que després podríem aprofitar no ens hi cap a l'habitació de matrimoni, i molt menys si l'estructura fos rígida. D'altra banda s'ha de tenir en compte el tema de l'ancoratge al llit, doncs nosaltres tenim llit canapé i unes simples brides no serveixen en canvi les corretges que porta la Next to Me donen tota la volta a la base del canapé 1'50m i encara sobra. Així mateix, un altre factor que per nosaltres va ser important és el tema de tenir 6 alçades diferents, per tal de poder adaptar-la a l'alçada del llit, i en el nostre cas estarà a la més alta, cosa que també havia estat complicat de trobar un bressol que em quedi arran de matalàs i no tingui la sensació de llençar la peque al buit com amb alguns bressols de X de fusta (que m'encanten però em quedaven mooolt baixos per poder agafar-la des del llit).

Jejejej quin rotllo, sembla que en sigui una comercial i tot jajajajaj. Ja aniré informant del seu ús quan arribi la petita. <:-< :-())
4a FIV: Nov'17 CIRH: ++!! però embaràs ectòpic.
Transfers 2016: NEG.
Transfer Juny'14: ++!! AINA la nostra preciosa princesa!!!
17/12/13: Perdem l'Aleix i l'Adrià...sempre us durem al cor!
3a FIV. CIRH Juliol'13: +++!! Bessons! Gen i Feb '13: Transfers: NEG.
2a FIV. CIRH Abril'12: ++!! 24/08/12: Perdem el nostre angelet.
Avatar de l’usuari
Lyuba
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dj. març 31, 2011 8:59 am

Re: Next to me de Chicco

EntradaAutor: Lyuba » dj. jul. 16, 2015 9:13 am

Bon dia!!!

Tal i com vaig dir fa uns mesos entro per informar de com em va la cuna de "collit" Next to Me i la veritat és que n'estic encantadiiiiissima. És un bressol molt pràctic, pesa molt poc i és molt fàcil de desmuntar, cosa que fa que quan marxem de caps de setmana o de vacances el desmuntem, i ens l'emduem allà on anem. I tampoc ocupa gaire lloc al maleter (cosa important quan ja portes mil bosses de bàrtuls jajajajaj).
Així mateix, al ser de roba (com moltes altres cunes però no com altres cunes de "collit" que vaig mirar) ara que la meva peque ja té 4 mesos :-)(-: i no para de donar voltes i girar-se, pot topar amb les parets amb el cap i extremitats sense fer-se mal.
L'únic inconvenient que li trobo és que el matalàs potser és una mica dur (va a gustos) i la mida d'aquest fa una mica difícil trobar llençols (jo els he fet a mida). A part d'això, per mi 100% recomanable. >.-<:
4a FIV: Nov'17 CIRH: ++!! però embaràs ectòpic.
Transfers 2016: NEG.
Transfer Juny'14: ++!! AINA la nostra preciosa princesa!!!
17/12/13: Perdem l'Aleix i l'Adrià...sempre us durem al cor!
3a FIV. CIRH Juliol'13: +++!! Bessons! Gen i Feb '13: Transfers: NEG.
2a FIV. CIRH Abril'12: ++!! 24/08/12: Perdem el nostre angelet.

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::