Gana per la nit...

Els hàbits de dormir.
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Gana per la nit...

EntradaAutor: tineta14 » dc. des. 10, 2014 10:10 pm

Hola!

Segurament ja se n'haurà parlat per aquí però no he sabut trobar-ho... la nostra filla té sis mesos i demana cada nit un biberó. Ella pel mati pren papilla de cereals, migdia biberó de 180ml (aviat verdura..), mitja tarda papilla de fruita, i abans de dormir 180ml més. Els biberons se'ls acaba justet vull dir que amb gana no es queda, aleshores és normal que encara demani biberó? anem super cansats i no sabem com fer-ho perquè quedi més tipa durant el dia..! A més, després del biberó de les 3/4h matinada li costa dormir i es queixa una bona estona.. :ufs: .
super_patet
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dl. març 17, 2014 5:04 pm

Re: Gana per la nit...

EntradaAutor: super_patet » dc. des. 10, 2014 11:08 pm

i a quina hora sopa? perquè el meu cap a les 19.30-20, i ara abans d'anar-me'n jo a dormir li dono un altre i aguanta fins les 8.30-9.
Té 6 i mig, i pren 240 ml sense cereals.
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Gana per la nit...

EntradaAutor: charito » dj. des. 11, 2014 7:11 am

No tinc la solucio la nora amb 9 mesos encara es pren un bibe a la nit. Ella sopa a les 7 i clar fins les 7 del dia seguent que ens llevem es molt! Em sembla força normal. El que faig es que se'l prengui ella al bressol.
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: Gana per la nit...

EntradaAutor: jellwill2 » dj. des. 11, 2014 8:41 am

Tineta14, amb sis mesos crec que entra dins la normalitat que prengui un biberó a la nit, són moltes hores. Busqueu la fórmula per què se'l prengui amb poca interrupció (canvi de postures, treure-la del llit, obrir la llum, canviar-li la roba....), aviam si reenganxa. Sinó, jo trobo que és petita i si només és un cop, encara...
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Gana per la nit...

EntradaAutor: tineta14 » dj. des. 11, 2014 10:34 am

Hola noies,

Sopa a les 20h, més o menys. Ja... jo també penso que són moltes hores.. però com que conec mares que em diuen que a aquesta edat ja dormen d'una tirada.. Super-patet jo també havia pensat donar-li un quan jo vaig a dormir, però es que em fa cosa despertar-la perquè ella no el demana a aquella hora...! No sé...

Gràcies!
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Gana per la nit...

EntradaAutor: charito » dj. des. 11, 2014 11:44 am

Buenooo hi ha de tot no facis gaire cas... a mi sempre m'ha fet pena aixo de despertarlos per menjar pq en aquell moment potser estan en fase de son profund i els hi trenques... a mes q no mengen gaire pq s'adormen.... un bibe a la nit amb 6 mesos esta prou be!!!!

Prova aixo de donarli sense despertarlo, al mateix bressol o estirat al teu llit, llum apagada, etc.
Aixabb
Entrades: 3
Membre des de: dc. des. 10, 2014 3:01 pm

Re: Gana per la nit...

EntradaAutor: Aixabb » dj. des. 11, 2014 3:11 pm

Si no demana no la despertis per menjar. És petita encara i és normalíssim que es desperti encara. Jo trobo que si només és un cop està prou bé!!! De tota manera no té pq ser de gana que es desperta eh? Sí, ja sé que es pren el bibe quan li dones però també pensa que la succió els relaxa i tenir l'escalforeta de la mare encara més! Amb això vull dir que encara que se n'anés a dormir tipa retipa, potser se't despertaria igual.
Jo et diria que paciència i també pensa que això de dormir d'una tirada tampoc és que sigui el més normal del món amb bebés d'aquesta edat. (no és per desanimar però les meves nenes tenen cinc anys i hi ha moltes nits que encara la ballem xxo.0.o )
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Gana per la nit...

EntradaAutor: tineta14 » dj. des. 11, 2014 4:58 pm

Sisi, li dono des del llit perquè quan l'agafava s'emprenyava molt.. I Aixabb tens raó que a vegades noto que és més que gana.. perquè ara ja fa setmanes que cap a les 5.30h/6h es queixa i fins que no la posem al llit amb nosaltres no para... zz:-). Perquè al bibi de la nit no se li posen cereals? A partir dels 6 mesos la toma de la nit us l'han canviada??

En fi... paciència i molts cafes! neujor:-)
Avatar de l’usuari
Gatxàn
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dt. maig 28, 2013 6:17 pm

Re: Gana per la nit...

EntradaAutor: Gatxàn » dj. des. 11, 2014 7:28 pm

Hola marones!!!

A nosaltres la pediatra ens va dir que podíem anar incorporant-li cereals sense gluten al biberó. Jo l'hi faig cap a quarts d'onze i dorm d'una tirada. Prova d'incorporar-li els cereals ja veuràs que tranquilet/a es queda. Jo quan dorm mai l'he despertat per donar-li de menjar perquè sempre ha estat molt bé de pes i no passa res si es modifica una mica l'horari de les preses. Que dormin el que necessiten també és molt important. Només es recomana despertar-los quan realment estan per sota del pes i de tant poc que mengen estan més adormilats del compte...(sobretot els recent nascuts).
Això últim que dieu no sé si ho he entès bé...l'hi doneu el biberó sense agafar-lo? estirat? alerta perquè no es poden donar biberons als nadons en posició completament horitzontal els pot provocar infeccions d'orella i problemes de reflux. Espero haver-vos ajudat :ok: :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
Gatxàn
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dt. maig 28, 2013 6:17 pm

Re: Gana per la nit...

EntradaAutor: Gatxàn » dj. des. 11, 2014 7:34 pm

Ah si!i això de que dormi amb l'escalforeta dels pares és la clau, i tant! ens necessiten tant... :mumint: :love:
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Gana per la nit...

EntradaAutor: tineta14 » dj. des. 11, 2014 8:59 pm

Gatxàn ha escrit:Hola marones!!!

A nosaltres la pediatra ens va dir que podíem anar incorporant-li cereals sense gluten al biberó. Jo l'hi faig cap a quarts d'onze i dorm d'una tirada. Prova d'incorporar-li els cereals ja veuràs que tranquilet/a es queda. Jo quan dorm mai l'he despertat per donar-li de menjar perquè sempre ha estat molt bé de pes i no passa res si es modifica una mica l'horari de les preses. Que dormin el que necessiten també és molt important. Només es recomana despertar-los quan realment estan per sota del pes i de tant poc que mengen estan més adormilats del compte...(sobretot els recent nascuts).
Això últim que dieu no sé si ho he entès bé...l'hi doneu el biberó sense agafar-lo? estirat? alerta perquè no es poden donar biberons als nadons en posició completament horitzontal els pot provocar infeccions d'orella i problemes de reflux. Espero haver-vos ajudat :ok: :-()-) :-()-)


Gatxan! Li donem el biberó al llit des dels dos mesos! S'hi va acostumar i el demanava així, només algunes tomes eh! Sobretot quan té soneta... i sempre ha anat molt bé! Però li posem un coixí sota perquè quedi una mica elevada eh.. ella està de costat i nosaltres li aguantem el biberó...
Provaré de posar-li cereals s/g al bibi de la nit! A veure si allarga una mica més..
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Gana per la nit...

EntradaAutor: charito » dj. des. 11, 2014 10:27 pm

Hola doncs no se perque no li pots donar cereals a la nit???
Acabes de començar la introducció? Jo li dono al mati i a la nit crec des dels 6 mesos.

Nosaltres li donem a la hamaca una mica incorporada des que se l'aguanta ella soleta fa un parell de mesos i al bressol ella sola fa un mes o aixi.
Avatar de l’usuari
montsekit
:: pantera
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

Re: Gana per la nit...

EntradaAutor: montsekit » dv. des. 12, 2014 8:10 am

Amb 6 mesos??? és normalíssim que tingui gana a la nit! Vaja em sorprén els que no en tenen.
Els cereals al biberó estan totalment desaconsellats.
I el biberó el millor és donar-lo en bracos i ben aprop nostre.
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Gana per la nit...

EntradaAutor: charito » dv. des. 12, 2014 9:54 am

Bueno aixo ja seria una altra discussio pero jo em vaig jurar que no tornava a fer el panoli amb els cereals....amb el quim vaig fer cas i cereals en cullera quin desastre i quin estres..... per practicitat sobretot al ser el segon i anar de cul els cereals al bibe son el mes comode, estic encantada.
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Gana per la nit...

EntradaAutor: tineta14 » dv. des. 12, 2014 8:35 pm

Charito! No no, no dic que no li pugui donar cereals per la nit, simplement és que la pediatra no ens ho va dir.. de moment, suposo que a la propera visita ens ho dirà. Pel matí li donem papilla de cereals... i la debora!

Montsekit, per què està desaconsellat els cereals al biberó? pregunto eh! per saber-ho. Sigui com sigui jo crec que s'ha de ser flexible i observar molt al teu fill en el sentit que, si veus que els cereals al biberó va molt millor (bé perquè amb cullera encara no s'hi acostuma o per les raons que sigui) doncs no hi veig inconvenient, no? I estic d'acord que molt millor poder donar el biberó en braços, ben apropet, a mi m'agrada molt més! però tornant al què he comentat abans, no vull ser rígida i encasillar-me amb la idea que el biberó només als braços.. si la meva filla per la nit el prefereix des del llit doncs per què no?? Quan l'agafava per donar-li s'emprenyava molt! Li encanta prendre'l mig adomideta... Hi ha moltes teories, respectables, i moltes m'han ajudat i orientat molt, però crec que el més important és sentit comú i ser pràctic, sobretot si veus que el teu fill/a t'ho demana!

Gràcies! :-()-)
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Gana per la nit...

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dv. des. 12, 2014 9:48 pm

tineta14 ha escrit:Charito! No no, no dic que no li pugui donar cereals per la nit, simplement és que la pediatra no ens ho va dir.. de moment, suposo que a la propera visita ens ho dirà. Pel matí li donem papilla de cereals... i la debora!

Montsekit, per què està desaconsellat els cereals al biberó? pregunto eh! per saber-ho. Sigui com sigui jo crec que s'ha de ser flexible i observar molt al teu fill en el sentit que, si veus que els cereals al biberó va molt millor (bé perquè amb cullera encara no s'hi acostuma o per les raons que sigui) doncs no hi veig inconvenient, no? I estic d'acord que molt millor poder donar el biberó en braços, ben apropet, a mi m'agrada molt més! però tornant al què he comentat abans, no vull ser rígida i encasillar-me amb la idea que el biberó només als braços.. si la meva filla per la nit el prefereix des del llit doncs per què no?? Quan l'agafava per donar-li s'emprenyava molt! Li encanta prendre'l mig adomideta... Hi ha moltes teories, respectables, i moltes m'han ajudat i orientat molt, però crec que el més important és sentit comú i ser pràctic, sobretot si veus que el teu fill/a t'ho demana!

Gràcies! :-()-)


Si es desaconsellen els cereals en biberó és perque, d'una banda poden fer que mengin més de la gama que tenen realment.
També perque molts porten sucres (en forma de sucre, sucs, glucosa, aromes...) afavorint la prolieració de càries al ser beguts en el biberó (dormint-se amb líquid a la boca).
I ja l'altre és per tema educacional... No aprenen a menjar si se'ls hi dóna en un biberó. Per molta gent, l'AC no és nutricional, ja que la llet (artificial o materna), ja aporta la majoria de nutrients necessaris, si no d'aprenentatge de textures, la cullera, gustos... I per això diuen que al biberó, només la llet.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Gana per la nit...

EntradaAutor: charito » ds. des. 13, 2014 6:50 am

Bueno les teories son bones pero el fet es que aprenen a menjar igual si et dediques a la AC al dinar i berenar, jo li dono trossets de verdura, de fruita, pa, pasta.... i apren a menjar perfectament en cullera. El vespre es una hora complicada perque els nens estan cansats i tenen gana i son i no estan per experiments i els relaxa molt mes un menjar tranquil que no pas l'estres de la cullera. Almenys aquesta ha sigut la meva experiencia.
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Gana per la nit...

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. des. 13, 2014 11:28 am

charito ha escrit:Bueno les teories son bones pero el fet es que aprenen a menjar igual si et dediques a la AC al dinar i berenar, jo li dono trossets de verdura, de fruita, pa, pasta.... i apren a menjar perfectament en cullera. El vespre es una hora complicada perque els nens estan cansats i tenen gana i son i no estan per experiments i els relaxa molt mes un menjar tranquil que no pas l'estres de la cullera. Almenys aquesta ha sigut la meva experiencia.


Per això jo no he introduit sopar fins els 13 mesos que ha pogut sopar en familia... Els cereals es poden donar també d'altres maneres ;-)
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: Gana per la nit...

EntradaAutor: Bacilos » dj. maig 28, 2015 3:12 pm

Hola mares!

El meu nen té 2 anys i encara ens demana biberó per la nit. I no només 1, sino 2!
És automàtic que cada 3 hores aprox es desperti i la primera i única paraula que li surt de la boca és BIBERÓ!
Sí que sé que és millor deixar el biberó amb cereals però qualsevol aguanta la rabieta...
És donar-li, acabar-se'l i automàticament donar-me'l buit i agafar de nou la postura per dormir.

No sé com treure-li, però de moment, anem fent així.

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::