Quan heu introduït el xumet?

Els hàbits de dormir.
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Quan heu introduït el xumet?

EntradaAutor: Rossinyola » dv. des. 19, 2014 2:40 pm

Hola noies,

Tinc un petitó de 4 mesos amb el que fins ara ens hem apanyat molt bé sense xumet perquè he tingut molta ajuda, tinc una altra nena de 30 mesos que mai va dur xumet. La qüestió és que a partir del gener estaré sola amb tots dos tot el dia, i he pensat en utilitzar el xumet quan hagi d'atendre a la gran pq estigui més tranquil. Sóc molt novata amb aquest tema.... N'hi vaig comprar un de cautxú natural anatòmic i l'escup cada vegada que li poso, no sé si pel material, per la forma o pq és massa tard per donar-li un xumet. Què en penseu? Amb la gran no el vaig necessitar mai pq sempre estava jo amb ella, però ara, a falta de braços extres, penso que un xumet ens podria ajudar a tots plegats, sobretot per posar a dormir a la gran, que li costa molt agafar el son :-o00m
Gràcies!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Quan heu introduït el xumet?

EntradaAutor: charito » dv. des. 19, 2014 3:26 pm

Doncs no es mal recurs... a mi em va be en moments critics, jo estic cada vespre sola amb els dos i hi ha dies complicats. No es massa gran de fet de mes petits els costa aguantarlos. El quim no va voler mai els xumets normals de farmacia fins que vaig trobar els de bibi q son mes grossos i els omple mes la boca.. prova diferenta marques nuk, suavinex... sempre hi ha algun que els crida mes. Tambe pots provar de donarli de 6 mesos que son un pel mes grans. I res si vol ja li trobara el gust...
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Quan heu introduït el xumet?

EntradaAutor: Rossinyola » ds. des. 20, 2014 1:34 pm

Gràcies charito! Quan dius els de bibi quins son? Merci!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Quan heu introduït el xumet?

EntradaAutor: Mara17 » ds. des. 20, 2014 4:11 pm

Jo portejaria! ;-)
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Quan heu introduït el xumet?

EntradaAutor: charito » ds. des. 20, 2014 5:37 pm

Rossinyola bibi es una marca suissa costen mes de trobar son aquests que posa Hola mama, Papa el mejor...

http://www.farmaciamarket.es/chupetes/5 ... meses.html

Em van regalar un per conya i mira li va agradar
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Quan heu introduït el xumet?

EntradaAutor: Rossinyola » dg. des. 21, 2014 9:32 am

Gràcies charito ho provaré!

Mara, ja el portejo ja, però van a ritmes molt diferents, i a la gran no la puc adormir mentre portejo el petit, pq necessita q m'estiri al seu costat, contes, silenci,... En fi, que he d deixar el petit sol durant una estona i tampoc es queda tranquil!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Quan heu introduït el xumet?

EntradaAutor: Mara17 » dg. des. 21, 2014 10:26 am

Ups, els meus no haurien pas volgut estar sols (i desperts, esclar) en una altra habitació... precisament per això pensava portejar el tercer permanentment fins a l'any (esquena o davant segons calgués). Hahaha! A veure què em trobaré. Amb els bessons ho vaig fer força això d'adormir-ne un i l'altre penjat (ara dormen igual de dia, però de nadons no).
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Quan heu introduït el xumet?

EntradaAutor: Rossinyola » dg. des. 21, 2014 1:54 pm

Si Mara, és el problema que tinc, que el petit sol no vol estar, cosa normal és clar, ni despert ni dormint. Només dorm a coll, o portejant o a la nit enganxat a mi com una paparreta :love: la gran feia igual, i sempre la vaig acompanyar en tot, però és una nena a la que li costa molt agafar la son, tot i que estigui rebentada, abans es posa com una moto que no pas caure adormida. Fa relativament poc, ni mig any, que la puc deixar sola quan ja s'ha adormit, i ja no vol braços per dormir sinó que m'estigui amb ella explicant-li un conte o cantant-li. El meu problema no és compatibilitzar el son del petit amb el ritme de la gran, pq això rai, el nen s'adorm a la marsupi i amb la nena juguem i fem de tot! Ara bé, quan la gran em necessita en exclusiva doncs no sé com fer-ho. He pensat amb el xumet gairebé com a solució màgica per aquests moments, tot i q m'ha costat decidir-me a comprar-ne un pq a la gran no n'hi vaig donar mai, però de moment no li agrada, cosa q m'alegra i em desespera a parts iguals, hehe! En fi, aniré provant!
Per cert, m'interessa molt el porteig doble! Quins portanadons fas servir? Jo tinc una marsupi, bandolera d'anelles i una manduca, creus q ho podria combinar? Com us admiro a les mares bessoneres!!!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Quan heu introduït el xumet?

EntradaAutor: charito » dg. des. 21, 2014 4:24 pm

Rossinyola jo el que faig es dormir primer a la nora i despres estar pel gran. Li llegeixo els contes al nostre llit i despres m'estiro al seu amb ell. Afortunadament la nena es de dormirse d'hora tot i que despres es torni a despertar. Els tinc tots dos junts a l'habitacio i si algun dia quan era mes bebe estava desperta la ficava al bressol mentre li explicava els contes i mes o menys es conformava si estavem tots junts quan el gran dormia me l'emportava.
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: Quan heu introduït el xumet?

EntradaAutor: marta_mum » dt. des. 23, 2014 11:34 am

Jo no crec que el xumet serveixi per res, i la missió de dormir a la gran si li costa mentre el petit fa la seva ho veig molt poc viable.
Jo provaria o adormir primer el petit, o adormir els dos alhora, tens possiblilitat d'estirar-vos tots tres junts al teu llit? la meva gran li costa molt agafar el son i el que fem és ella s'estira al meu costat, mentre jo li dono el pit al petit, i no en cinc minuts, però és un moment molt relaxant, expliquem contes, expliquem què hem fet durant el dia, anem abaixant la intensitat de la llum....m'invento un conte on ella és la protagonista i primer un després l'altre es van adormint, i a vegades sóc jo la primera neujor:-) neujor:-) neujor:-)

L'important és que tu no ho visquis com un moment crític o angoixant, sinó els hi transmetràs i ells ho perceven tot, sinó com un moment especial i relaxant.

Petonets i sort.

El meu només usa xumet per dormir migdiada a la guarde, la resta del dia ni veure'l.
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Quan heu introduït el xumet?

EntradaAutor: charito » dt. des. 23, 2014 6:08 pm

El moment de dormir es potser el mes complexe fins que trobes el teu ritme.... jo el xumet el faig servir mes per moments concrets per exemple trec a la peque de la banyera i mentres trec el gran i li poso crema i pijama la deixo a la hamaca si no es conforma el xumet la consola una mica..
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

Re: Quan heu introduït el xumet?

EntradaAutor: sagmai » dt. gen. 13, 2015 11:35 am

Jo igual que la marta_mum, el xumet estava restringit a la migdiada de la llar d'infants. A casa no li feia ni cas....
Avatar de l’usuari
Paparra
:: poltre
:: poltre
Entrades: 658
Membre des de: ds. feb. 23, 2013 6:19 pm

Re: Quan heu introduït el xumet?

EntradaAutor: Paparra » dj. gen. 29, 2015 8:13 am

Jo era anti-xumet... fins al 5e dia jajaja i es q no podia estar toooooot el sant dia amb la teta a la boca!!! A partir dels 5 mesos el va començar a rebutjar i ara els tenim a la banyera per jugar jeje
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Avatar de l’usuari
Goli
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dv. des. 13, 2013 10:33 pm

Re: Quan heu introduït el xumet?

EntradaAutor: Goli » dv. feb. 06, 2015 5:43 pm

La meva nena no vol cap tipus de xumet ( hem tastat de tot tipus, te 4 mesos) i sincerament OJALÀ veiés la manera de que acceptés algun a estonetes... Jo crec que sí que serveix, tant per ells per calmar-se com per nosaltres en moment determinats per fer un brake...
Jo segueixo cada dia intentant una estoneta i aviam si algun dia li agrada :ok:
Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Quan heu introduït el xumet?

EntradaAutor: martina13 » dv. feb. 06, 2015 8:15 pm

La meva els va agafar els xumets quan va començar amb els bibis
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Re: Quan heu introduït el xumet?

EntradaAutor: Marga33 » ds. feb. 07, 2015 9:21 am

Hola, a mi la osteopata em va recomanar q li donéssim. Però un odontològic. Diu q els nadons es destensen per la boca, i q també els ajuda a tenir una succió del pit més eficient.
El meu però només el vol per jugar el llença per que li torni a posar..
matrida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dv. ago. 17, 2007 7:41 pm

Re: Quan heu introduït el xumet?

EntradaAutor: matrida » ds. feb. 07, 2015 12:27 pm

Goli no desesperis! Segueix intentant ! La meva el va agafar per fi amb 4 mesos i mig!! I com ho vam notar positivament! El q li va funcionar va ser de làtex. Sort! Jo només li dono quan s ha de dormir o descansar (ara te 14 mesos).
En canvi el gran el va agafar de seguida.
Sort!
Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Quan heu introduït el xumet?

EntradaAutor: martina13 » ds. feb. 07, 2015 12:45 pm

Si jo tambe li poso per dormir o si esta neguitosa pero durant el dia mai
Avatar de l’usuari
cris1986
:: papallona
:: papallona
Entrades: 118
Membre des de: dj. gen. 07, 2016 4:07 pm

Re: Quan heu introduït el xumet?

EntradaAutor: cris1986 » dv. nov. 04, 2016 3:49 pm

"Reobro" el tema perquè a mi no m'ha aclarat el dubte. Quan heu començat a fer servir el xumet?
A mi la llevadora m'ha dit que pot influir de manera negativa en l alletament ?-)
Pero crec que ha d'anar be per a que no es passin el dia agafats al pit,no?
url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
Esteloide
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: ds. abr. 09, 2016 9:58 am

Re: Quan heu introduït el xumet?

EntradaAutor: Esteloide » dl. nov. 07, 2016 7:22 pm

Hola!

Jo el vaig introduir a la setmana... Tenia còlics i li va anar de conya, perquè al pit tampoc és tranquilitzava. A mi no m'ha interferit en la lactància, ara ha fet cinc mesos i seguim fent LME, però tb he de dir que tinc una nena q és una succionadora en potència!
Vés observant... Ja veuràs si al teu nadó li ha d'afectar portar la pipa o no... Si és mandrós per mamar potser val la pena esperar.

Petons i enhorabona!

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::