Quan heu introduït el xumet?

Els hàbits de dormir.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2122
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Quan heu introduït el xumet?

EntradaAutor: Anna Maria » dj. nov. 10, 2016 5:07 pm

Bones,
jo també penso com la companya, depèn del nen, però si popa bé i tal, jo li provaria, si veus que canvia molt en el comportament de popa li deixes de donar i llestos. Ah, pot ser que no el vulgui, si no te'n vol un de concret prova de diferents models (de silicona, de làtex, de diferent forma,....) però pot ser que no li agradi.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Quan heu introduït el xumet?

EntradaAutor: Rossinyola » ds. des. 17, 2016 5:37 am

hola! jo vaig obrir aquest post fa gairebé 2 anys i ufff, quantes coses han passat! em fa gràcia explicar la meva experiència! :content:

Finalment, el petit mai mai va acceptar el xumet, la compra de xumets de diferents formes i materials va ser la pitjor inversió de la història :-D A l'hora d'adormir-los jo sola el que vaig haver de fer és donar pit al petit asseguda i bressolant-lo a la punta del llit tot cantant cançons, perquè si m'estirava amb ell no s'adormia. I de mentre la gran estirada al llit amb un nino. Els primers dies van ser caòtics i vam acabar tots 3 plorant, perquè la gran en realitat era molt petita, i volia que m'estirés al seu costat agafant-li la maneta com haviem fet sempre. però mica en mica la gran va anar acceptant d'esperar-se, jo li deia que en quan el petit estigués adormit m'estiraria al seu costat, i sovint s'adormia abans que jo pogués estirar-me al seu costat amb el petit ja finalment adormit al pit.
I així seguim! tot i que la gran ja té 4 anys i mig segueix necessitant que li doni la ma un cop sun germà s'ha adormit, i el petit segueix necessitant que el bressoli mentre mama. Parlo de les migdiades clar! perquè a la nit tinc reforços i ja no necessito fer malabars :miko:

Amb això només volia dir , sobretot a les mares de nadons petitons, que jo he après a escoltar tots els consells possibles i adaptar-los a les necessitats dels meus fills. Cadascú troba la seva millor manera de gestionar mil situacions, i no hi ha una millor manera ni cap veritat absoluta universal... cada petit, cada parell de germans, cada relació mare-fill és diferent i única, afortunadament! El que em va funcionar amb la gran, no va anar bé amb el petit i viceversa, perqué són diferents i tenen la seva personalitat individual auténtica. Això si, el que sempre m'ha funcionat és fixar-me en les necessitats dels meus fills i respectar els seus ritmes. som una família slow slow jejeje, però la veritat, tot passa tan ràpid que m'alegra haver respectat aquest temps.

una abraçada a totes! :***:
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::