Seguim perduts...

Els hàbits de dormir.
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2403
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Seguim perduts...

EntradaAutor: charito » ds. abr. 04, 2015 4:10 pm

Ei jo vaig posar al primer post de treure el bibe perque mes aviat sembla que li senti malament no per res mes, segons comenta es prendre el bibe i començar el malestar i un cop li passa dorm perfectament fins l'endema.
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

EntradaAutor: lavidaesbonica » dg. abr. 05, 2015 11:04 am

Ostres.. jo et diria que tot són etapes..ja sé que sembla un tòpic però almenys en el meu cas és aixi.. La nostra filla que ara té 10 mesos va tenir una època que cada nit a les 4/5h de la matinada volia venir al nostre llit...una altre època que de sobte ja no volia dormir al seu bressol (se li havia quedat petit).. i aquests moments tal com van venir van marxar! paciència i sentit comú.
Aprofito per comentar que fins ara la podiem deixar amb els avis materns alguna nit que sortiem nosaltres dos a sopar o a prendre algo..la deixavem dormint i si se li queia el xumet o rondinava la meva mare la calmava. Però ara, coincidint amb els 9 mesos i mig, de sobte ja no vol ningú més per la nit que no siguem els pares! fa trea dies estavem fora al vespre, i es veu que es va despertar i quan va veure la meva mare es va posar a plorar i xisclar durant gairebé 45 min!!! i ahir igual... vam tornar a provar de sortir i deixar-la perquè la poses la meva mare a dormir i res..no hi va haver manera..1/2 hora plorant desconsolada. Per què?? si la coneix des del naixement i s'hi està hores amb ella.. doncs mira, jo penso que ara és cada vegada més conscient de les coses..i per la nit és un moment més "delicat" i vol als papes i ningu més.. suposo que és això..oi?? a algu li ha passat? li passarà...?
Gatxàn
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dt. maig 28, 2013 6:17 pm

EntradaAutor: Gatxàn » dv. abr. 10, 2015 6:55 pm

Moltes gràcies per l'article, Novella. Molts pares haurien de llegir-lo. Està clar que tenir un fill també vol dir això, subjectar-lo en braços durant hores i veure'l com dorm, gaudint-ne i prescindint de la resta. Els bressols són un invent modern, mai havien existit abans. No el necessiten. El meu fill té 10 mesos i, sincerament, em sap greu que passi tot tant ràpid. A gaudir-ne que és un regal. Bon cap de setmana a totes!
Gatxàn

EntradaAutor: Gatxàn » dv. abr. 10, 2015 7:11 pm

MamiMestra ha escrit:Jo no estic pas en contra del collit si funciona, però d'aquí a dir que els que dormen en llit es perque els deixem plorar, com ha dit algú abans, em sembla molt fort. Si dieu que cada nen és un món no podeu generalitzar d'aquesta manera. La meva filla sempre ha volgut dormir al bressol i no ha volgut mai dormir al nostre llit. Sense plors i sense traumes. Us ofeneu quan es fiquen amb el collit i després feu el mateix...

Respecte a les hores, la meva s'adorm cap a les 20h i es desperta a les 7 o 7:30 desde que té 7 mesos (ara en farà 9). Menja un bibe de 300ml i no demana més.

Has provat d'augmentar la quantitat de menjar al llarg del dia? Papilles més grans, bibes o teta més seguits. Potser així se li emplena més la panxa.
Jo he de dir que la meva filla va dormir encara millor al posar-la soleta a la seva habitació. És una altra opció.

Amb tots els respectes, les que defensem el collit no pretenem convèncer ni jutjar als pares que no ho fan, simplement són opcions que escollim per criar als fills. Evidentment, d'opcions n'hi ha moltes, però (des del meu punt de vista) s'han de prioritzar les necessitats dels nadons i no les nostres. Defensar que una criatura dorm encara millor soleta a una altra habitació no és veritat. L'hi has preguntat? (està clar que no podria respondre't). L'has observada tota la nit? (evidentment, no). Un lactant necessita dormir amb els pares és qüestió d'instint.
MamiMestra
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. juny 29, 2014 5:06 pm

EntradaAutor: MamiMestra » dv. abr. 10, 2015 7:37 pm

Mira Gatxan, aquestes coses m'encenen. Les preguntes que fas te les podria fer jo a tu i cap de les dues tindria raó. Tu tampoc li pots preguntar res a un bebé.

Jo l'únic que sé és que ma filla no s'ha pogut dormir mai en braços ni al meu llit (Que no vol ELLA! coi, que semblo una bruixa). Plora i s'estira fins que la deixes anar al seu llit. Li agraden els braços per jugar durant el dia, però si té son no els vol.

Per tant, i tant que estàs jutjant quan dius "un infant necessita dormir amb els pares" i m'ofenc quan dius "prioritzant les necessitats dels nadons abans que les nostres", donant a entendre que si la meva filla dorm al bressol i no enganxada a mi és perque ho he escollit jo. I, en tant que la meva filla dorm millor desde que la respecto i escolto les seves demandes, intento donar el consell a altres mares que ja han provat el collit i no els ha anat bé.

No pareu de repetir que cal respectar el que demanda cada nadó... excepte si va en contra del que vosaltres considereu "necessari", NO? No hi veus una contradicció???
Gatxàn

EntradaAutor: Gatxàn » dv. abr. 10, 2015 7:55 pm

No t'encenguis dona, aquí només estem per ajudar-nos les unes a les altres i no per anar en contra de ningú.
Jo el què he dit no m'ho invento, no sé el què prefereix el meu fill perquè (evidentment) tampoc l'hi he demanat però veig que ho necessita, també ho he llegit en llibres ben coneguts i, per mi, m'ha semblat la millor opció. Cada mare fa el què creu que és el millor, per tant, no hi ha ningú que conegui millor que tu a la teva filla. Si us funciona així, endavant. Jo clar que respecto les decisions de les mares, però quan parlem de nadons, no és habitual, que no vulgui adormir-se als braços de la mare o del pare. És simplement una necessitat fisiològica.
petitacuca
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

EntradaAutor: petitacuca » dc. maig 27, 2015 10:12 pm

Ninet@ has llegit el post que vaig obrir de "la sal i que dorm més"? X provar... ;)

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: