collit a quina hora a dormir?

Els hàbits de dormir.
tulina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. set. 03, 2013 1:45 pm

collit a quina hora a dormir?

EntradaAutor: tulina » ds. març 28, 2015 3:05 pm

Pregunta tonta potser pero...a les que feu collit, a quina hora poseu al petit a dormur? Quan us enlliteu vosaltres? La meva petita es molt poc dormilega i la poso a dormir cap a les 23h, quan em poso jo al llit, pero si te son abans com ho feu? Els deixeu al vostre llit sols?
inger_0
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

Re: collit a quina hora a dormir?

EntradaAutor: inger_0 » ds. març 28, 2015 4:53 pm

És complicat... Jo si té son abans, el poso al llit i jo al costat, a sobre el llit, i quan ja dorm ens turnem amb el pare per sopar.
Mai el deixo sol al llit, em fa por que caigui
tulina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. set. 03, 2013 1:45 pm

Re: collit a quina hora a dormir?

EntradaAutor: tulina » ds. març 28, 2015 6:35 pm

Ostres, nosaltres de monent si te son abans la deixem dormint a un moises que tenim al menjador, i quan jo he sopat i vaig a dormir la porto amb mi. No passa sovint que s' adormi abans, i si ho fa fa com una "migdiadeta". Després quan anem a dormir no tenim problemes però a vegades em fa coseta que vagi a dormir tant tard, pero a la vegada intentar que s'adormi abans i a la cuna es mision impossible i tampoc en tinc massa ganes....el fet es que no se fins a quin punt es un problema que ella vagi a dormur tard. Ho sigui que tal com anem estem be xro estic feta un embolic quan sento que tothom pisa a dormir els nens aviat...
inger_0
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

Re: collit a quina hora a dormir?

EntradaAutor: inger_0 » ds. març 28, 2015 8:23 pm

Això d'anar a dormir tard depèn de l'hora que es llevi. El meu quan no anava a l'escola bressol es despertava quan volia, per tant jo no patia per si li faltaven hores de son, dormia les que ell volia. I a vegades dormia molt i altres menys. Crec que hi ha dies que necessiten dormir més que altres, lligat amb les estirades que fan i el creixement. La teva peque quan es desperta?
tulina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. set. 03, 2013 1:45 pm

Re: collit a quina hora a dormir?

EntradaAutor: tulina » ds. març 28, 2015 8:53 pm

Doncs fa alguns despertars a la nit, un per menjar, però despertarse del tot tambe quan em llevo jo, cap a les 8:30, a vegades ella allarga i llavors la deixo.
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: collit a quina hora a dormir?

EntradaAutor: gusiluz » dg. març 29, 2015 8:03 am

Nosaltres si que la posem al llit, amb coixins als costats. Si encara hem de sopar i estarem estona a anar amb ella, posem el vigila- nadons amb camera i si es desperta tenim temps de sobres d'anar-hi abans que eatigui prou desperta per intentar saltar obstacles. Si s'adorm exgeradament aviat, si que la posem en un bressol de viatge que tenim al menjador,.perque està clar que es despertaa abans que anem a dormir.
inger_0
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

Re: collit a quina hora a dormir?

EntradaAutor: inger_0 » dg. març 29, 2015 1:49 pm

De 23 a 8:30 són 9h i mitja, em sembla poc, el meu i altres que conec dormen més (el meu acostuma a fer 11 hores per la nit), però cada nen és un món i al final el que importa és que entre migdiades i tot plegat dormin tot el que necessitin. Quan té la teva? I quantes hores dorm en total? Si la veus activa i bé deu ser que no necessita més...
Avatar de l’usuari
marta9
:: poltre
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

Re: collit a quina hora a dormir?

EntradaAutor: marta9 » dg. març 29, 2015 8:11 pm

Nosaltres la posem al llit a les nou, igual que als altres. M,estiro amb ella i quan és adormida la deixo amb coixins.
Imatge
Imatge
Imatge
tulina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. set. 03, 2013 1:45 pm

Re: collit a quina hora a dormir?

EntradaAutor: tulina » dl. març 30, 2015 4:12 pm

Te 7 mesos i mig. Dorm això a la nit i llavors fa una migdiada curteta al mati, una al migdia i a vegades una a la tarda.
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: collit a quina hora a dormir?

EntradaAutor: Halia » dl. jul. 06, 2015 11:14 am

Hola a totes!

Nosaltres també fem collit i jo marxo a dormir a les 23.00 o així. Intento que estigui desperta amb la llum del menjador i tal... però a les 22.30 o així va aclucant els ullets i es va despertant del soroll. Doncs en aquest moment aprofito i nem dintre.
Dormim les dues allà. Normalment de 23 a 2 i de 3 a 7.... és molt petita (només 3 setmanes) però veig que l'hàbit de dormir el té. Esperem que no canvii!! :ok:
Imatge
Imatge
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: collit a quina hora a dormir?

EntradaAutor: jaruma » dl. jul. 06, 2015 3:18 pm

Jo el poso a dormir cap a les 8-9, l'envolto de coixins i sopo en 10 minuts, després me'n vaig amb ell. Té un any i de vegades gateja adormit, així que el vigilo molt i li poso barreres ben altes.
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: collit a quina hora a dormir?

EntradaAutor: Halia » dl. jul. 06, 2015 3:27 pm

jaruma ha escrit:Jo el poso a dormir cap a les 8-9, l'envolto de coixins i sopo en 10 minuts, després me'n vaig amb ell. Té un any i de vegades gateja adormit, així que el vigilo molt i li poso barreres ben altes.


Gateja adormit???? Que fort!!!
Imatge
Imatge
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: collit a quina hora a dormir?

EntradaAutor: jaruma » dl. jul. 06, 2015 8:18 pm

Sí, es posa a dormir de cantó, però de vegades es gira tot panxa avall, i des d'aquesta posició tira el cul enrere fins que es queda sentat, i llavors fa unes passes gatejant, adormit. No és que faci grans distàncies, eh! Però es mou una mica. Per sort (i perquè vigilo moltíssim), sempre que ho ha fet estava jo al costat.
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Re: collit a quina hora a dormir?

EntradaAutor: Marga33 » dl. jul. 06, 2015 10:29 pm

Nosaltres sopem d'hora, o intentem!!, per sopar amb ell, i despres de bañarlo, pit i el posem al bressol en sidecar amb el nostre llit sobre les 9 de vegades les 10.
Fem una mica de sofa, tele i tal i més o menys 1h o 1h y mija mes tard, hi vaig amb ell.
Li posem el churro de lactància al nostre llit fent de barrera, fa soroll i l'escoltem si passa la barrera, jeje però mai ha passat, normalment es keda al seu bressol, això si, amb postures impossibles!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: collit a quina hora a dormir?

EntradaAutor: Anna Maria » dt. jul. 07, 2015 8:44 am

Bones!
doncs amb l'Isaac és de les poques rutines que ell té "assumides". Cap allà a 2/4 de 9 o les 9 es posa fet un ploricó, exagerat. Me n'hi vaig amb ell. Abans, ja he sopat i tal (no, vida de parella no, suposo que ja tornarà...). HI ha dies que dorm fins a les 7, hi ha dies que fins a les 8 (un parell de dies em vaig aixecar abans que ell, però no és la costum. NOrmalment el que faig és agafar alguna hora de la matinada per llegir o per fer alguna cosa de poc soroll. Sí, és un pal).
Jo crec que hi ha els nens mal dormidors i els poc dormidors (també hi ha els que dormen molt, fàcilment i al seu llitet, però no és el cas oi? el meu tampoc, jeje). NOtes que durant el dia està malhumorat? Descarta gana, calor, etc i potser és que dorm poc, però cada nen té les seves hores de dormir. Jo hi ha dies que dorm 10,5 hores (no seguides, amb tomes de popa) i durant el dia fa menys dormides, o més curtes. Hi ha dies que les fa al llit de viatge del menjador, i hi ha dies que les ha de fer amb mi (abans al braç, ara ja he pogut canviar i dorm a les meves cames, i un coixí per banda (perquè el nen és llarg i no hi cap...). Si el nen està content quan està despert, això és que ja en té prou. Si veus que està malhumorat, és que li calen més hores de son, i si no s'adorm amb pit o bibe, doncs amb musiqueta, o al fular... has d'anar combinant i veient que és el que necessita.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
srapenfield
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dj. jul. 16, 2015 5:02 pm

Re: collit a quina hora a dormir?

EntradaAutor: srapenfield » ds. jul. 18, 2015 3:12 pm

Doncs nosaltres desde els 3 mesos l'adormo al seu llit sidecar entre les 21:30-22:00 (quan ell m'ho demana)i quan s'adorm nosaltres tenim una estona fins que anem a dormir per sopar, estar una estona junts...tenim el vigila bb amb càmara aixi que si es mig desperta vaig a adormir-lo altra vegada. Aixo ens funciona molt be i ell esta content, si no ho fem així ploriqueja fisn que el porto al llit jajaja

;)
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: collit a quina hora a dormir?

EntradaAutor: Halia » dl. ago. 17, 2015 9:10 am

Anna Maria ha escrit:Bones!
doncs amb l'Isaac és de les poques rutines que ell té "assumides". Cap allà a 2/4 de 9 o les 9 es posa fet un ploricó, exagerat. Me n'hi vaig amb ell. Abans, ja he sopat i tal (no, vida de parella no, suposo que ja tornarà...). HI ha dies que dorm fins a les 7, hi ha dies que fins a les 8 (un parell de dies em vaig aixecar abans que ell, però no és la costum. NOrmalment el que faig és agafar alguna hora de la matinada per llegir o per fer alguna cosa de poc soroll. Sí, és un pal).
Jo crec que hi ha els nens mal dormidors i els poc dormidors (també hi ha els que dormen molt, fàcilment i al seu llitet, però no és el cas oi? el meu tampoc, jeje). NOtes que durant el dia està malhumorat? Descarta gana, calor, etc i potser és que dorm poc, però cada nen té les seves hores de dormir. Jo hi ha dies que dorm 10,5 hores (no seguides, amb tomes de popa) i durant el dia fa menys dormides, o més curtes. Hi ha dies que les fa al llit de viatge del menjador, i hi ha dies que les ha de fer amb mi (abans al braç, ara ja he pogut canviar i dorm a les meves cames, i un coixí per banda (perquè el nen és llarg i no hi cap...). Si el nen està content quan està despert, això és que ja en té prou. Si veus que està malhumorat, és que li calen més hores de son, i si no s'adorm amb pit o bibe, doncs amb musiqueta, o al fular... has d'anar combinant i veient que és el que necessita.
Abraçades,
Anna Maria



No podria estar més d'acord amb tu amb això de que si plora és son. A la meva filla sempre li calen més hores de son! I això que fa grans dormides!
Amb nosaltres fa collit al llit. Ens estem acostumant a moure'ns poc o gens... però que hi farem??? :ufs: Sempre parlant malament del collit i mira'ns ara........ :content: -|-;-|-

srapenfield, a mi també m'ho fa això. Ploriqueja perquè vol dormir i ale, a l'habitació. Dorm sobre meu i després la tumbo al llit. Miraré a veure si poc a poco la puc adormir deixant-la al meu costat i bressant-la. Quan ella dorm, jo aprofito per sortir al menjador i estar amb la meva parella. És aquí on tenim els nostres moments d'intimitat! :-)love(-:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
denali
:: papallona
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 9:24 am

Re: collit a quina hora a dormir?

EntradaAutor: denali » dl. ago. 31, 2015 10:18 am

nosaltres de molt bebé teniem el moises al menjador però no s'hi volia estar i com dormia molt la teniem amb nosaltres en braços majorment i quan anavem a dormir la portavem al llit.
Ara amb 8 mesos la portem cap a les 22 al llit amb nosaltres i s'adorm molt rapid. la llevem al mati sobre 6.30 i a casa avis continua dormint.
cada nen es un mon. el que no hem fet mai es deixarla sola al llit. i menys ara que ja rodola com una baldufa... :/
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: collit a quina hora a dormir?

EntradaAutor: Halia » dl. ago. 31, 2015 1:26 pm

La Dafne està canviant molt!
Ara dorm al moisès al menjador (sempre boca terrossa) i a les 22 ja m'està demanant dormir. La poso boca terrossa i no triga ni 15 minuts. A les 6.30-7 es desperta i li donc bibi, i al moment la poso a dormir. No li calen ni 5 minuts, s'adorm ipso facto!!!!!

Es curiós com van canviant, oi? >.-<: z2:-)

Això sí, nosaltres fem aquest collit: EXILI! jajajaj el pobre papi està al sofà. Ja no ens sap tant greu perquè dormim molt. Ell es mou molt i com la nena encara no és conscient de que es mou son pare es podria espantar i jo pateixo. I si pateixo no dormo gens. Així que ell dorm al sofà i de mentre jo la vaig acostumant a dormir-se sola boca terrossa amb l'esperança de que algun dia pugui deixar-la al seu bressol (amb sort abans de que arribi el fred!) i poguem dormir els dos de nou.
Com dic, no és pel tema intimitat, però si per dormir millor els dos.
Imatge
Imatge
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: collit a quina hora a dormir?

EntradaAutor: jaruma » dl. ago. 31, 2015 3:51 pm

A casa també fem exili! :-D Primer el papa va decidir deixar-nos dormir unes setmanes sols perquè jo estava cansadíssima i el nen dorm millor al llit (tenim la cunita en sidecar, però prefereix el matalàs del llit gran, perquè és viscolàstica!). Després el papa va tornar amb nosaltres, però no va aguantar ni dos dies els despertars continus (estan sortint-li els ullals i demana pit molt sovint). Així que dorm exiliat al sofà per dormir millor. Jo la veritat és que dormo molt millor així, però sap greu...

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::