Opinions de vigilabebès amb càmera

Els hàbits de dormir.
Naethda
:: gosset
Entrades: 491
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 7:48 am
Ubicació: Manresa

Opinions de vigilabebès amb càmera

EntradaAutor: Naethda » dj. abr. 02, 2015 5:43 pm

Hola noies! El meu fill ha fet un any fa poc, i des d'aleshores que li he notat un canvi a l'hora de dormir, i es que no es desperta tant a les nits! (Oeeeee >.-<: ) I alguna nit fem pit una estona tots dos estirats i m'he de llevar per qualsevol cosa, a la que torno a l'habitació s'ha adormit tot sol. Tampoc era un nen de despertar-se gaire, tenia els seus 3-4 despertars (algunes nits fins i tot mes) i sóc conscient que potser només són uns dies i que qualsevol novetat pot alterar aquesta dinàmica (per exemple, quan li surten dents es desperta mooolt, de moment en té sis fora). Estem molt bé fent sidecar, però ell ara a les nits croqueteja molt i si es desperta es perque s'ha "topat" amb mi o perquè l'agafo i el torno a posar al bressol perque em vull girar, una tos inesperada, etc, per això em començo a plantejar si no ha arribat l'hora de passar-lo a la seva habitació o almenys provar-ho. El cas es que, acostumada a girar-me i veure'l, se'm faria extrany passar-lo a la seva habitació tal cual, i es per això que m'agradaria comprar un vigilabebès amb càmera. Pensava decantar-me pels de la casa Philips per ser una marca coneguda, i en teoria de confiança, però no n'he llegit massa comentaris favorables. M'en podrieu recomanar algun? Moltes gràcies!
Imatge
Imatge
marivet
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. feb. 18, 2015 5:32 am

Re: Opinions de vigilabebès amb càmera

EntradaAutor: marivet » dj. abr. 02, 2015 8:40 pm

Hola!!
Nosaltres no vam tenir el peqe a l'habitació gaire temps i sempre ha dormit solet al bressol i ara al llit. El q sí hem tingut sempre és la càmera posada!! Ens van regalar la Jané i encara ara q farà 4 anys li tenim posada pq dorm en un llit milt alt i m'agrada veure'l i sentir qualsevol tos o plor. Així q jo t la recomano!!
Salut!!
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 267
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

EntradaAutor: Boniqueta » dj. abr. 02, 2015 9:04 pm

Nosaltres tenim la Angelcare. La pots mirar per internet. És de les millors compres que vam fer pel seu naixement.
Imatge
Nicoleta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: ds. feb. 08, 2014 9:56 pm

EntradaAutor: Nicoleta » dj. abr. 02, 2015 10:50 pm

Que bé que el petit ja comenci a fer tirades més llargues.
Nosaltres tenim uns vigilabebès de la marca unotec. A la web pccompomentes valen uns 75euros. El millor és que la senyal allarga força. Tenim la camera a l'habitació al pis de dalt i des del menjador podem veure i sentir el nen mentre mirem una estona la tele.
És una bona opció!
Sort
:camio: <:-<
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: ner » dg. abr. 05, 2015 12:49 pm

Hola,

Nosaltres varem comprar un vigilabebes que va per IP (per la wifi de casa). Uns amics tenien un de Jané i el varem provar a casa i no ens arribava bé la senyal de la seva habitació al pis de sota. Finalment varem comprar la càmera vigilabebe per IP de Motorola i visualitzem les imatges i so a través del movil. Ens va :ok:
Imatge
princesa_ballarina
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: princesa_ballarina » dg. abr. 05, 2015 5:47 pm

Nosaltres tenim el de CHICCO "Baby monitor Cideo Digital" i estem molt contents :ok: Té llum propia que es pot apagar o encendre, la càmera no és rígida (tampoc té massa moviment), té volum i s'encén quan el bebé fa soroll (també pots deixar-ho encés tota l'estona).
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/

Imatge
Imatge
Naethda
Entrades: 491
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 7:48 am
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Naethda » dv. abr. 10, 2015 3:09 pm

Hola noies, gràcies per les opinions! Em vaig oblidar de comentar que en el nostre cas les habitacions estàn l'una al costat de l'altre paret amb paret, no crec que hi hagi problemes amb la senyal oi? I un altre cosa, per regla general les bateries que tal? Aguanten tota la nit o s'han de dexiar carregant? Vaig super perduda jajaja.
Imatge
Imatge
princesa_ballarina
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: princesa_ballarina » ds. abr. 11, 2015 8:08 am

Jo feia el feia servir sempre que dormien a l'habitació. I el meu aparell (sense endollar) agafava la señal desde tot el pis.
Tema batería no sé dir-te el que dura, però si estas en un lloc fixe (cuina, ordinador,...) el pots endollar :ok:
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/

Imatge
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: