Bebe de 19 dies horaris rutines

Els hàbits de dormir.
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Bebe de 19 dies horaris rutines

EntradaAutor: Mum15 » ds. jul. 18, 2015 11:35 pm

Noies hi ha algu q no fem bé... pq esta tot el dia tranquil fins q arriba les 8 de la tarda.

Horari q fem normalment: 9am bibe... dorm fins 11.30-12 bibe... dorm fins 2.30 bibe... a les 4 bibe. Llavors allarga fins 7.30 8 dormidet. A les 8pm s desperta i fem bany 10 min, despres bibe... i apa comença la festa. No es gaire ploraner pero rondina ploriqueja vol bibe tota lestona i ho mira tot fins les 11.30 12... a estones si no troba la pose a sobre meu plora com un boig. A les 11.30 sadorm a sobre meu... el poso al costat o al moises. A les 3.30 s desperta bibe i fins les 7.

Es un angelet tot el dia excepte al vespre nit... es normal o fem algu q el posa nervios?? El bany li agrada ja... o es q un recent nascut es normal q tingui hores d'intranqilitat?? Colics no crec pq hauria de plorar no? Sols es q no dorm i rondina i molt nervios.
Imatge
Ieiabcn
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dg. juny 07, 2015 3:25 pm

Re: Bebe de 19 dies horaris rutines

EntradaAutor: Ieiabcn » ds. jul. 18, 2015 11:51 pm

Hola Mum 15! Tu tens un angelet en tota regla! Jijiji Ja pots estar contenta.
Aixo q dius dels vespres podrien ser perfectament mini colics que acostumen a ser a aquestes hores, tot i que sembla que es produeixen a partir del mes.
La meva filla te 2 mesos i si te mal de panxa i neguit tbe acostuma a ser a aquesta hora. Normalment, quan tenen mal de panxa solen agitar les cametes i fer moviments bruscos.
De totes maneres, veig que portes un bon control. Estigues ben tranquileta que mica en mica es van aposentant i estan mes tranquilets. Tenen dies de tot...
petonets i força!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Bebe de 19 dies horaris rutines

EntradaAutor: Anna Maria » dg. jul. 19, 2015 7:31 am

Jo també aposto pels còlics, és a dir, mals de panxeta. Hi ha nens que en tenen, com ara són les glopades, perquè no tenen l'estómac madur. Agafa molts ànims, fes-li freguetes, posa-li musica relaxant, posa-te'l al coll ben arrupidet... és frustrant no poder-hi fer res, però és normal guapa.
abraçades
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Bebe de 19 dies horaris rutines

EntradaAutor: martina13 » dg. jul. 19, 2015 7:35 am

Son colics segur!
Nosaltres teniem un angel fins les 20h tambe ejjeje i despres eren ben be 4hores de colics.durant 4 mesos i un bon dia es va acabar sense fer re diferent.
El k ens va salvar a nosaltres va ser portejar-la durant aquestes 4hores de colics era posarla a la boba carrier 4g i deixava de plorar instantaniament
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: Bebe de 19 dies horaris rutines

EntradaAutor: novella » dg. jul. 19, 2015 8:55 am

Mum! Jo també crec que són còlics. De totes maneres el meu nen no va tenir mai còlics i al vespre també estava més neguitós. He sentit dir que ho coneixen com "l'hora bruixa" dels nadons. Es deu a "l'estrès" del dia.
El què està clar és q amb 19 dies encara no pot tenir hàbits ni rutines!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Bebe de 19 dies horaris rutines

EntradaAutor: Sumsi » dg. jul. 19, 2015 1:41 pm

Massa petit per rutines, al començament havia llegit 19 mesos jajaja.

Fes molt pell amb pell per calmar-ho. El meu nen es passava tota la tarda despert no plorava ni res, tampoc ha tingut mai còlics o almenys jo no ho associava. Només està amb ells cantar-li, acariciar-lo i contemplar-lo jeje. No et posis nerviosa tu al seu costat i amb tranquil·litat i calma.

Si vols portejar com diu la Martina13 també fomenta el contacte però assessorat bé, per un bebè tant petit de motxilles de moment res per l'obertura de cames, et recomano bandolera o fular, el boba wrap va molt bé per ara i és fàcil de col.locar, a les mateixes botigues et poden assessorar i dir-te com es col·loca el bebè.

ànims ja veuràs que anirà bé. :ok:
Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Bebe de 19 dies horaris rutines

EntradaAutor: martina13 » dl. jul. 20, 2015 9:55 am

La bona carrier 4g es especial per recent nascuts i fa estar els nens en posicio de granoteta
Jo vaig fer un curset i tot de porteig i x mi la millor opcio va ser la motxileta 4g el fular no em va agradar
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Bebe de 19 dies horaris rutines

EntradaAutor: Sumsi » dl. jul. 20, 2015 7:04 pm

Ups no estava assabentada!!. Quan vaig fer un curs de porteig com van dir que motxilles encara que portessin reductor no eren recomanable pel tema de les corbes i per l'obertura de cames, no posició granoteta. Només ho deia per això, però això ja és un altre tema que dóna per molt i hi ha molta informació jeje
Imatge
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Bebe de 19 dies horaris rutines

EntradaAutor: shyla » dl. jul. 20, 2015 11:33 pm

Molts nadons arribada aquesta hora ploren per descarregar tensions del día. Potser cansanci, son, calor, masses visites, anar de ma en ma... El millor es acompanyar el seu plor.
En quant al porteig, el mes adequat per aquesta edat es la bandolera, fular elástic o teixit, meitai evolutiu, marsupi o emeibaby. Les motxilles millor deixar-les per mes endavant, quan ja seuen sols. Els reductors poden ajudar a posar les cames en forma de "M", pero no permeten l'ajustament punt per punt de la seva columna.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: Bebe de 19 dies horaris rutines

EntradaAutor: Halia » dt. ago. 11, 2015 11:06 pm

Muum, com ho portes?
La meva ho fa també una mica així... suposo que és normal per edat, no?
Ella dorm gairebé 6-7h però... i sempre de nit, pero per la tarda me la lia parda!!!
Imatge
Imatge
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: Bebe de 19 dies horaris rutines

EntradaAutor: Mum15 » dg. ago. 16, 2015 11:47 am

Halia 6 7 h??? Naltros maxim 4 x la nit. Sempre ha dormit tant o quan va canviar??

Li dones bibe oi? El meu es pren 120 q esta be pero no aguanta mes de 3h per lo general a la nit.
Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: Bebe de 19 dies horaris rutines

EntradaAutor: Halia » dl. ago. 17, 2015 9:07 am

Mum15 ha escrit:Halia 6 7 h??? Naltros maxim 4 x la nit. Sempre ha dormit tant o quan va canviar??

Li dones bibe oi? El meu es pren 120 q esta be pero no aguanta mes de 3h per lo general a la nit.



Hola Mum!

Mira, al principi dormia menys (sobretot amb el pit) però vam començar amb biberó i tot va canviar.

Ella es prenia 120 ml i dormia de 22.30 fins a 4.30 i després fins a les 8.00 i ja es despertava de veritat a les 10.00. Ara, porta una setmana menjant 150 ml i és quan està fent les grans dormides aquestes! També és veritat que si li donavem bibi de 120 ml a les 23 -24, ens aguantava fins les 6!
Podries provar de donar-li l'última presa més tard però nosaltres no ho fem pq sempre està ben adormida! Si es desperta en anar al llit, sí que li enxufem, sinó no.
Imatge
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::