Pla pare

Els hàbits de dormir.
srapenfield
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dj. jul. 16, 2015 5:02 pm

Pla pare

EntradaAutor: srapenfield » dl. jul. 20, 2015 3:54 pm

Hola gent!! Soc bastant nova per aquí, tinc un petit de 4 mesets. He llgit a varis fils que parleu del métode pare per dormir i disminuir despertars i no se a que us referiu. Nosaltres fem collit amb el seu bressol en sidecar i es desperta unes 4 vegades x nit. Algu mho podría explicar?? No contemplen fer res semblant al estivill.
Gracies!!!
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Pla pare

EntradaAutor: martina13 » dl. jul. 20, 2015 6:56 pm

Bueno en resum resum el pla pare consisteix en que es el pare qui s'ocupa dels despertars i si el nen vol teta o mare doncs la mare no hi pot anar i aixi gradualment el nen es "desenten" del pit sobretot i es redueixen despertars.
Nose si ho he explicat be segur que hi ha mes detalls ehh jo no tinc massa idea
El metode estivill no es pot fer als 4 mesos
Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

Re: Pla pare

EntradaAutor: Ganga » dl. jul. 20, 2015 7:55 pm

Bona nit,
jo crec que el teu fill és encara "un recent nascut", vull dir que els 4-5-8 despertars que pugui tenir són fisiològics i segurament tots m'arriscaria a dir són de gana. Almenys amb 4 mesets. Si els fa és que neurològicament i madurativament són necessaris per ell i per això crec que és petit tambè per el pla pare. Aquest et podria funcionar quan sigui més grandet i sàpigues realment el perquè plora i perquè és desperta..llavors podries determinar què fas...però essent un nadó els seus despertars són vitals. :ok:
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
srapenfield
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dj. jul. 16, 2015 5:02 pm

Re: Pla pare

EntradaAutor: srapenfield » dj. jul. 30, 2015 3:59 pm

Gracies Martina i ganga. Nomes volia saber que era, no he dit pas que vulgui ferho (si no sabía que era!) i molt menys estivill.

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::