Un xou diari per adormir-lo

Els hàbits de dormir.
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Un xou diari per adormir-lo

EntradaAutor: nivalis » dt. jul. 21, 2015 10:19 am

Hola! Tinc un nen de 27 mesos i n'estic encantada. Però tenim un petit "problema" a l'hora d'adormir-lo.
Resulta que, des que és un bebè, sempre l'hem adormit en braços. El sistema és una mica complicat, ja que ha de ser en braços, però de peu, ja que si m'assec protesta. També ha de ser amb l'extractor de la cuina engegat, ja que de petit era un soroll que el calmava molt i li posàvem, i ara s'hi ha acostumat i ja t'ho demana. Quan acaba de prendre el biberó de la nit ja diu "extractor" i apa! Agafa'l en braços, ves a la cuina, engega l'extractor i posa't a cantar mentre s'adorm. I així cada nit! Sempre que hem intentat canviar aquesta rutina (agafar-lo en braços asseguts, posar-lo directament al llit amb nosaltres al costat, al sofà...) no hi ha hagut manera que s'adormís.
Fins ara hem anat fent, però es que ara ja pesa 14,500 kg. i jo ja no puc. Em fa molt mal l'esquena, perquè a vegades és fins a mitja hora que hem d'estar així. A més, ell sempre vol la mama.
El cas és que a l'escola bressol em diuen que allà s'adorm ell sol sense massa problema. Li posen el matalàs a terra, li donen un nino i ell s'estira i s'adorm. En canvi a casa res de res. Inclús he provat de posar-li el matalàs a terra, però s'ho pren com un joc.
He decidit que això s'ha d'acabar, que a mi no m'importa que s'adormi en braços, si jo puc estar asseguda, o no m'importa haver-me d'estirar amb ell al llit, però no puc continuar agafant-lo de peu tanta estona. He pensat que aquesta nit li diré que l'extractor s'ha espatllat i suposo que em muntarà un pollo, com sempre que ho he intentat. Però hauré d'insistir, i quedar-me amb ell fins que s'adormi, cosa que no se quan serà, però intueixo que moooolt tard.
Algú s'ha trobat amb una situació semblant?
Avatar de l’usuari
alexsilvia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: dj. set. 04, 2008 8:59 am
Ubicació: Barcelona

Re: Un xou diari per adormir-lo

EntradaAutor: alexsilvia » dt. jul. 21, 2015 1:28 pm

Hola Nivalis, ben be amb aquesta situació no, pero amb situacions semblants, si, i moltes.... :content: Perdona que hi posi un toc d' humor, de vegades va be, pel que expliques de la guarderia, queda clar que sap adormir-se, pero a casa vol el que li doneu, es molt llest. Canviar aquesta situació depén de tu (vosaltres), probablement us portara uns dies de cansament i algún que altre pollo, pero després haurà valgut la pena, de ben segur. Nosaltres ara fa un any ens els vam treure del nostre llit, ells anaven a dormir al seu llit, pero abans de les 3 de la matinada ja eren al nostre, cada dia, son dos nois i es clar va arribar un moment que ningú (sobretot els adults) no descansavem bé, amb el meu marit ens vam posar un objectiu, i en menys d' una setmana ho vam aconseguir, no sense passar per unes quantes nits d'anar i venir a les seves habitacions, explica'ls-hi el perque (que cadascú te el seu llit i bla bla bla...)i algun que altre pollo, sobretot del gran que intentava no perdre els seu privilegi; d' aixo ja fa un any i ara ja fa temps que tots dormim al nostre llit, aixo no treu que algun dia, per algun motiu especial (malaltia....) puguin venir a dormir amb nosaltres algun dels dos, pero tenen clar que es puntual.
Imatge
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::