Nens dius, nens nocturns?

Els hàbits de dormir.
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Nens dius, nens nocturns?

EntradaAutor: Ari_RG » dg. març 13, 2016 10:19 am

Hola noies!

Trec aquest tema perque com aquesta nit no he pogut dormir me n'he enrecordat. La meva neboda petita te un any y tres mesos i dorm molt malament des del principi. La meva cunyada va anar un dia a un herbolari i la noia li va preguntar si des del principi de l'embaras (no només a l'ultim trimestre que es bastant normal) havia tingut insomni, i així era, llavors l'herboristera li va dir que la nena era nocturna i que era normal que estigues més neguitosa a la nit.

Li va comentar que hi ha dos tipus de nens diurns i nocturns i que ja des de l'embaraç es pot preveure si en tindras un o altre en funcio de la somnolencia que tinguis. En el cas de la meva cunyada que es moolt dormilega amb la gran es quedava dormida a tot arreu i amb la peque abans inclus de saber que estava embarassada ja no podia dormir be... La gran ara te 12 anys i ha dormit sempre del tiron en canvi la peque ja us he dit...

No sé fins a quin punt es casualitat perque no he llegit mai res sobre aixo pero alguna té experiencia per explicar o us ho han comentat tmb?

Jo ara estic de 32 i ja no se ni com posar-me pero fins als 5 mesos... Era una marmota, em dormia al sofa, feia migdiada i aixó que jo soc de dormir pero a la nit i ja... (Com veieu aquesta historia dels nens diurns em va be per convercer-me que tindre una nena marmota com el seu pare que se m'adorm al teatre i fins i tot als restaurants... ;-)))
Avatar de l’usuari
Bila
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 7:13 pm

Re: Nens dius, nens nocturns?

EntradaAutor: Bila » dg. març 13, 2016 10:44 am

Em sembla que això és una altra de les mil llegendes urbanes sobre l'embaràs... Jo en els dos embarassos he dormit molt bé fins al tram final, quan ja estava de 8 mesos. El nen, que té tres anys, sempre ha dormit poc i malament. Avui dia continua despertant-se a les 6 del matí, fins i tot abans. I això que el posem a dormir tard, cap a les 21.30h. I la nena, que té 8 mesos, és molt dormilega. A les 20h ja té són i dorm (amb despertars per mamar, això sí) fins les 8h o 9h. En resum: embarassos iguals a nivell de son, nens diferents.

Bila
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Nens dius, nens nocturns?

EntradaAutor: Alehop » dg. març 13, 2016 4:21 pm

Jo ho trobo llegenda total...vaig tenir insomni als dos embarassos des d'abans de saber que estava embarassada...i el meu fill no dormia GENS i la meva filla com un soc des del primer dia...
Avatar de l’usuari
Aquitania
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 11:12 am

Re: Nens dius, nens nocturns?

EntradaAutor: Aquitania » dg. març 13, 2016 7:24 pm

He dormit molt be durant els dos embarassados pero sempre patian un petit episodi insomne... I els dos nens han sortit ben diferents. El que si noto es que dormen segons son de personalitat i caracter.
No hi ha nens diurns ni nocturns.... Els hunans estem fets per dormir de nit, si no ho fem aixi es per alguna raó.
Imatge

Imatge
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: Nens dius, nens nocturns?

EntradaAutor: Ari_RG » dg. març 13, 2016 8:03 pm

Això em semblava a mi perque al final l'insomni es algo bastant habitual en algun moment de l'embaras...

D'on surten aquestes llegendes? Es algo que em flipa perque ja us dic l'herboristera li va dir tota convençuda com si fos algo cientific XD!!
Sindria14
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. març 30, 2014 3:08 pm

Re: Nens dius, nens nocturns?

EntradaAutor: Sindria14 » dg. març 13, 2016 8:24 pm

Doncs a mi em sembla que això que li han explicat a la teva cunyada no té cap,ni peus. Primerament pq.no té cap mena de base científica. Segon pq el meu fill sempre ha dormit molt bé i jo vaig patir insomni des d'abans de saber que estava emvaraçada. En aquest segon embaràs dormo com una marmota. Ves a saber quin tipus de criatura em sortirà.
G- 5/9/2014 :cnen:
L- 26/9/2016 :cnena:
Test + 2/6/2021
Avatar de l’usuari
marta9
:: poltre
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

Re: Nens dius, nens nocturns?

EntradaAutor: marta9 » dl. març 14, 2016 10:01 am

D,acord amb totes! Tres embarassos, insomni més o menys igual en els tres, una mica, cap al final de l,embaràs. I després cada nen és un món. De fet la teoria no té cap ni peus ni s,aguanta per enlloc...

Els herbolistes, de fet, ja solen vendre motos amb molta seguretat i molta pseudociència inventada... Per exemple les dietes segons el grup sanguini... A ma mare l,hi van fer, però com no sabien el grup, la.van fer amb un d,equivocat! Jajaja... I les dues tan felices, ella i l,herbolari. Que no s'ho creu ni ell, vaja.
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::