Migdiades amb claror o foscor?

Els hàbits de dormir.
Margoia
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. maig 01, 2013 11:51 am

Migdiades amb claror o foscor?

EntradaAutor: Margoia » dg. abr. 03, 2016 12:41 pm

Doncs el que diu l'assumpte: els vostres fills fan les migdiades amb tota la claror del dia, una mica a les fosques o totalment fosc? El meu fill tot just té dos mesos, però sembla que ja té un ritme dia-nit ben establert. Acostuma a dormir aproximadament de 8 del vespre a 7:30 del matí (amb varis despertars breus per mamar) i de dia va fent 3 o 4 migdiades. Sempre dorm en braços perquè de dia té el son molt lleuger i sinó de seguida es desperta i no sap tornar-se a adormir. I tot i estar a sobre meu (que a mi no em sap greu perquè m'encanta) es desperta als 30 minuts. En canvi a la nit pot dormir a estones estirat i jo puc sortir de l'habitació i tot (més d'una hora o dues) . Per això em preguntava si potser la foscor l'ajudaria a dormir millor de dia, a fer dormides més llargues i reparadores vull dir. Quines són les vostres experiències?
Gràcies
Avatar de l’usuari
aseret
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dc. juny 06, 2012 2:56 pm

Re: Migdiades amb claror o foscor?

EntradaAutor: aseret » dl. abr. 04, 2016 2:40 pm

Hola margoia!
Doncs aquí crec que cada nen i moment es diferent... La meva al principi la posava al menjador amb la llum natural. Però quan ja era més gran i només feia una migdiada si que la deixava a lhabitacio amb la persiana una mica baixada.

Una abraçada
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
mafi
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 308
Membre des de: dl. feb. 28, 2011 11:06 am

Re: Migdiades amb claror o foscor?

EntradaAutor: mafi » dl. abr. 04, 2016 2:52 pm

Bona tarda margoia

Doncs tu i jo estem igual. La meva petita fa avui 10 setmanes i durant la nit dorm molt be al seu llitet però durant el dia no dorm mes de 30-40 minuts. Aixi a casa casi nonpuc fer res. A veure si algú q hagi passat pel mateix ens pot aconsellar.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Migdiades amb claror o foscor?

EntradaAutor: Essuca » dl. abr. 04, 2016 3:26 pm

Al meu ara té 3 anys, recordo que la pediatre em va recomanar que fes les migdiades amb llum tenue i soroll baix -sense tele o radio posat per tu a la mateiza habitació, aspiradora... - amb el soroll nornal que et pugui arribar del carrer. Ni molta claror i soroll, ja que es descansa millor amb ambient relaxat ni foscor i silenci absolut, per ajudar-lo a entendre que es dia i que es nit de forma natural. A nosaltres ens va anar bé. Posavem la cortina pero no la persiana, i el tenia adormit aL menjador doncs no encenia la tele. Ara te 3 anys dorm tota la nit i fa migdiades de dues hores, no li consta gens dormir-se
Margoia
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. maig 01, 2013 11:51 am

Re: Migdiades amb claror o foscor?

EntradaAutor: Margoia » dv. abr. 08, 2016 9:31 am

A mi el tema de no poder fer res a casa no em preocupa en absolut. Però el petit en dormir tant poc, al cap de res ja rondina per son. I a més tinc un altee nen de 3 anys i no puc estar per ell perquè el petitó em necessita tota l'estonq, sobretot quan vol dormir i no pot agafar el son. Per això m'agradaria trobar la manera de que allargues més les migdiades, ja que està clar que es desperta amb son, no perquè ja no en tingui més.
Gràcies pels consells, tots són benvinguts
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: Migdiades amb claror o foscor?

EntradaAutor: Halia » dc. abr. 20, 2016 3:53 pm

Jo li poso música: més concretament la Dàmaris Gelabert i les cançons de bressol.
El motiu? A mi em desperten els sorolls de veins, etc. Jo he estat una nena que de petita dormia arreu... però ara ja no. Amb això vull dir-te que pots provar de posar-li una música així i que si sent soroll no es deperti perquè la música el convida a adormir-se de nou....
Imatge
Imatge
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: Migdiades amb claror o foscor?

EntradaAutor: Ari_RG » dj. set. 15, 2016 6:09 pm

Hola!! Doncs just estem una mica igual...

L'Abril fara dissabte 4 mesets i durant la nit es un tronc, no es lleva ni per menjar... (pren bibe des del principi i dorm del tiron des del principi, ho sé u cas extraordinari...) Ara de dia... es un drama fer-la dormir i això que esta morta de son... I el mes curios es que a la nit dorm sola pero durant el dia ni braços ni cotxet ni res, es tot impossible i quan s'adorm (despres de 1 hora) als 30 mins ulls com a taronges...

Volem trobar una manera que per a ella sigui plaent anar a dormir perque ara sembla que la portem al matadero... alguna rutina de migdis que ahgi funcionat??

Merciii
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: Migdiades amb claror o foscor?

EntradaAutor: Halia » dc. oct. 05, 2016 9:36 pm

Hola Ari,

Jo ja vaig exposar el meu cas. Prova de posar-li música i de baixar-li una mica la persiana, però que no sigui foscor absoluta. La rutina de la Dafne quan era tant bebè era donar-li el bibi a la seva habitació i posar-la al bressol a dormir. La música feia que no es despertés. Sé que sona pesat, però a nosaltres ens va anar tant bé que a dia d'avui les dues hores de migdiada encara les fa, i té 16 mesos.
Imatge
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::