S'adorm amb el pit i molt tard a la nit

Els hàbits de dormir.
Avatar de l’usuari
mvillpa
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

S'adorm amb el pit i molt tard a la nit

EntradaAutor: mvillpa » dt. ago. 02, 2016 10:04 am

Hola, la meva filla aviat farà 4 mesos i hi ha una cosa q hem preocupa una mica. Ella quan te son no el sap agafar i de normal sempre la poso al pit es relaxa i s'adorm. A finals de setembre m'he d'incorporar a la feina i pensu com ho farà quan tingui son que s'empipa i només es calma amb el pit per dormir? Per sort la tindrà la iaia que li donarà tots els braços que necessiti pero el pit no. Hem provat pipes i no en vol cap, li fan molt fàstic. No se si hauria de mirar de des acostumar-la a dormir amb el pit pero apart de no ser com fer-ho a mi m'agrada també compartir aquestes estones. Jo treballo de 8 a 15 hores. Clar que algun dia se la posa el seu pare a coll al pit i també s'ha adormit pero amb mi mai s'adorm si no es fent la pipa al pit i a vegades aixo del pare tampoc funciona.

Per altra banda ella la nit la dorm gairebé sencera o es desperta 1 cop i dorm molt pero a vegades no aconseguim que s'adormia fins a quarts de 12 de la nit. Algú li passa? Quan sentu les altres que els seus a les 9 dormen hem sentu que potser fem malament alguna cosa.
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: S'adorm amb el pit i molt tard a la nit

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. ago. 02, 2016 2:56 pm

Tranquil·la, els petits saben adormir-se, potser amb un xic d'ajuda. Si no hi ha teta, acabarà dormint, amb braços, bressolant...
La meva té 34 mesos, sempre amb mi s'adorm al pit (encara ara). Això no treu que quan treballo i es queda amb la iaia, aquesta la dormia bressolant, cantant... (Ara ja no però ha estat així des dels 4 mesos fins que feia migdiada amb prop de 2 anys).
Gaudeix del temps que teniu juntes, no avancis aconteixements i deixa fluir. Si està cansada, dormirà. Si no, dormirà amb tu ;-)
El tema de la hora, jo tinc una criatura que sempre ha costat posar una hora "decent" per anar a dormir... Així que per aquest tema només puc dir-te que paciència.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: S'adorm amb el pit i molt tard a la nit

EntradaAutor: novella » dt. ago. 02, 2016 3:49 pm

Tranquil.la, el què comentes és el més normal del món. Quan necessiti adaptar-se a dormir sense pit, ho farà. Mentrestant gaudiu d'aquests moments.
Els meus fill gran també dormia només al pit i quan va començar a l'escola bressol es va adaptar, i feia la migdiada sense problemes.
La meva filla petita també dorm només al pit, però ara fa poc he tornat a treballar els matins i ells estan amb el seu pare. La nena s'adorm amb ell o fent el vol amb el cotxet. No fas res mal fet. El pit és genial x dormir i relaxar-se!
Sobre els horaris, també van canviant segons les seves necessitats. No pateixis.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: S'adorm amb el pit i molt tard a la nit

EntradaAutor: Anna Maria » dc. ago. 03, 2016 11:08 am

Bones!
Doncs és normal! Aquí n'hi ha una que el seu fill fins al mes de... em sembla que de maig d'aquest any, va dormir la migdiada a les cames de sa mare. Incòmode, sí, però ho podia fer. Ara a la migdiada ja dorm al sofà, però s'adorm a la popa i el poso amb compte damunt del sofà. Al llit, que fem collit, ell s'adorm i es gira cap al seu llit, però s'adorm sempre al pit, a casa. A l'escoleta i quan som fora o he sortit a passejar quan era més petit per fer encàrrecs o per reposar una mica la popa (el tenia molt enganxat), s'ha adormit al cotxet.
Anireu trobant la manera, poc apoc anirà madurant, si vols ves intentant deixar-lo adormit allà on vulguis que dormi, sense presses, quan vegis que ho pots fer.
Mooooolta paciència i ànims!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: S'adorm amb el pit i molt tard a la nit

EntradaAutor: jaruma » dc. ago. 03, 2016 2:32 pm

Estic totalment d'acord amb les companyes. El meu fill només dormia al pit, i quan als 4 mesos es va haver de quedar amb la iaia, resulta que s'adormia sense problemes, amb els "meneos" que li feia ella, o de vegades prenent el biberó que li deixava preparat amb la meva llet. S'adapten al que cal quan cal, abans que calgui sembla que ho noten i no ho fan.

I sobre adormir-se, si només es desperta un cop a la nit ja et pots sentir afortunada! :-o00m El meu té 25 mesos i jo signaria perquè s'adormís a les 11 si a canvi només es despertés un cop! A sobres ara sap parlar i em desperta uns 4 o 5 cops a la nit cridant "TETA!!!", que els veïns deuen flipar :-D

En fi, que no t'amoïnis, que ho estàs fent molt bé!

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::