Postura per dormir

Els hàbits de dormir.
Esteloide
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: ds. abr. 09, 2016 9:58 am

Postura per dormir

EntradaAutor: Esteloide » dj. set. 15, 2016 8:05 pm

Hola!

Tinc una nena de tres mesos i onze dies i des de fa un parell de setmanes que li costa horrors agafar el son. Quan arriben les vuit ja tremolo perquè vol dir que m'espera una hora de plors, patades, esgarrapades al sofà (sembla que tingui l'hora "gatuna" pobra filla! :-D ) Total, que després d'haver fet les mil i una, he descobert un mètode que no falla...la poso de costat al seu bressol i calla...! Ni braços, ni rutines, ni històries...el que li passa és que vol dormir de costat...! El cas es que em fa patir pel tema de l'SMSL... vosaltres que creieu? Jo ja intento girar-la, però protesta i es desperta! Potser no hauria de patir perquè ja fa la "croqueta" i tot, però... ?-) ?-)

En fi, a veure que en penseu!
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Postura per dormir

EntradaAutor: shyla » dj. set. 15, 2016 8:19 pm

Que vol dir SMSL? :-:)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Postura per dormir

EntradaAutor: charito » dj. set. 15, 2016 9:38 pm

De costat es la millor manera que pot dormir, et recomano el coixi anti vuelco perque estiguis tranquila: http://subirananadons.com/ca/coixins/1166-coixi-antivuelco-piu-piu-rosa.html

els meus sempre han dormit aixi.
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Postura per dormir

EntradaAutor: jaruma » dj. set. 15, 2016 9:51 pm

Sí, jo sempre he sentit que de costat és la millor manera. Cap abaix diuen que no per risc de mort súbita, i cap a d'alt que és perillós per si fan una glopada o algo així. En tot cas és millor no obsessionar-s'hi, però si la teva vol de costat és ideal :ok:
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: Postura per dormir

EntradaAutor: Ari_RG » dj. set. 15, 2016 9:57 pm

Com si fos tan facil controlar com dormen oi...?? La meva te gaire be 4 mesos i ha descobert l'inmens plaer de dormir cap per avall... I si la poses de costat o cap per amunt es gira, amb arrullitos fem de coixi antivuelco i tot aixi que la pediatra ens ha dit que al deixem, que si ja fa la croqueta pos que que hem de fer que no podem estar mirant-la tota la nit (be poder es pot XD).

Així que si esta be que dormi com li agradi!!!

Un petonet
Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

Re: Postura per dormir

EntradaAutor: Ganga » dv. set. 16, 2016 9:59 am

Bones!
precisament en vaig parlar ahir amb la revisió de la nena dels 4 mesos. La meva me la trobo panxa avall i hi dorm tant agust...em barallava i tot per posar-la de costat. Total que la pediatra m'ha dit que la deixi dormir com vulgui que ara ja es mou i sap aixecar el tors si fes falta...avui ha dormit toota la nit de panxa avall!!! :ok:
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
Esteloide
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: ds. abr. 09, 2016 9:58 am

Re: Postura per dormir

EntradaAutor: Esteloide » dv. set. 16, 2016 6:25 pm

Moltes gràcies noies!
Jo aquesta nit també me l'he trobat cap per avall! Arg! Pobra...l'he intentat girar i s'ha ficat a bramar! Jaaajajaaa!
En fi...m'hauré de tranquilitzar i deixar que faci, perquè si no pararem bojos...!
Charito, el coixí antivuelcos el vaig provar, però ella em mirava amb cara de "posa-te'l tu l'antivuelcos!". Tan petits i ja amb tant de caràcter! Jaajaja!
Per cert Shyla, l'smsl és el síndrome de la mort sobtada del lactant. No hi hauríem de pensar gaire, perquè en el fons no és gens freqüent, gairebé és una qüestió de mala sort, però se'n sent a parlar tant que acabes mig paranoica..
En fi...moltes gràcies i bona nit a totes! Com li dic cada nit a l'èlia: que avui poguem dormir cinc hores seguides!
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Postura per dormir

EntradaAutor: Maria V. » ds. set. 17, 2016 12:04 pm

Com ja diu la Charito, dormir de costat és el que recomanen els pediatres per EVITAR la mort sobtada del lactant. És la millor postura. Tens sort que la teva hi vulgui dormir, molts no s'hi aguanten.
Esteloide
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: ds. abr. 09, 2016 9:58 am

Re: Postura per dormir

EntradaAutor: Esteloide » dg. set. 18, 2016 10:53 pm

Ostres, tenia entès que era cap per amunt el que recomanaven per evitar-la..de totes formes, em deixeu més tranquil·la! I a ella, que dorm la mar de feliçde costat! Jeeeje

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::