Migdiades llar d'infants

Els hàbits de dormir.
Avatar de l’usuari
Falca
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. gen. 10, 2012 11:12 am

Migdiades llar d'infants

EntradaAutor: Falca » dv. set. 01, 2017 3:00 pm

La meva filla petita començarà la llar dimecres vinent , i m'estresso només de pensar amb la,migdiada.... no hi ha manera que vulgui xumet, té 8 mesos i des de la primera setmana de vida que ho he intentat a estonetes... només s'adorm al pit!!! La pobre noia de la llar me la tornarà :-D
Amb la gran no hi va haver cap problema amb el xumet dormia a la llar, però amb aquesta petita....
Recomenacions o consells....
Imatge

Imatge
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: Migdiades llar d'infants

EntradaAutor: jellwill2 » dv. set. 01, 2017 6:54 pm

Hola,

recordo que jo també estava intrigada per les migdiades, si no era pit o cotxe, res.

I misteris de la vida, des del primer dia s'estira amb la resta i s'adorm amb la músiqueta relaxant. Allí ha aprenès nous hàbits i li funciona molt bé. Sempre s'hi adorm, no és dels primers, però s'adorm. I està molt tranquil.

Ànims, espero que vagi com a mi va anar.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Migdiades llar d'infants

EntradaAutor: Anna Maria » dv. set. 01, 2017 9:46 pm

Bones,
doncs jo et puc dir que l'Isaac encara ara necessita fer popeta per adormir-se, quan som a casa. Fins i tot et puc dir que hi va haver molt temps que passava gairebé tota la migdiada enganxat a la popa. Si som fora, algun cop s'ha adormit sense.
A mi també em preocupava molt, però no hi va haver cap problema. Ell no es queda a dinar, però hi feia la dormida del mig matí, a la classe de P0, i sempre es va adormir al cotxet.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
cuski
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: ds. set. 01, 2012 1:20 am

Re: Migdiades llar d'infants

EntradaAutor: cuski » ds. set. 02, 2017 1:03 pm

No et preocupis gens de veritat, a mi em va passar el mateix, estava super angoixada per por que no dormis, perquè només s'adormia a la teta. I un cop a la llar acostumen a adormir-se amb uns altres hàbits, va ser dos o tres dies que va trigar una mica més a adormir-se, i a partir d'aquí era posar-li al llit i llestos. Un cop a casa amb la mama s'adorm i igualment al pit i amb al papa als braços. Aprenen a fer-ho amb cada un de maneres diferents, estigues tranquila de veritat, confia en què tot anirà bé!!!!
Avatar de l’usuari
Falca
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. gen. 10, 2012 11:12 am

Re: Migdiades llar d'infants

EntradaAutor: Falca » dl. set. 04, 2017 6:22 am

Moltes gràcies per les respostes!
Veig que l'instint de supervivència fa efecte :r)
Espero que amb la meva filla funcioni i no pateixi massa dies... de moment aquesta setmana només la portare als matins i no li caldrà dormir allà ja que és poqueta estona.
Diuen que amb el segon fill no es pateix tan, però em sembla que jo encara pateixo més... :-:)
Ja us explicare com va!
Moltes gràcies de nou!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Migdiades llar d'infants

EntradaAutor: Anna Maria » dl. set. 04, 2017 10:25 am

Vagi bé, ja ens diràs!
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Migdiades llar d'infants

EntradaAutor: beren » dv. set. 15, 2017 3:05 pm

Hola,

per les dates en que escrius suposo que la teva petita ja haurà començat la llar d'infants i que probablement faig tard però et volia explicar la meva experiència per que no t'angoixesis.

La meva nena va començar la llar d'infants amb 5 mesos i només s'adormia al pit, al fulard o al cotxe i a més sense horaris, tot supercaòtic. I evidentment, el xumet no el volia ni de broma. Els primers dies a la llar dinfants s'adormia en braços però després es va adaptar i quan la veien amb son la posaven al bressol i la tia petarda s'adormia sola. Ara té dos anys i a casa és incapaç d'adormir-se sola i a la llar d'infants fa la migdiada amb tota la classe, s'adorm sola després de dinar i sense cap problema.

Suposo que són molt llestos i tenen un instint de supervivència brutal.

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::