Collit i suor de la nena. Solucions?

Els hàbits de dormir.
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Collit i suor de la nena. Solucions?

EntradaAutor: GuiRit » dj. des. 07, 2017 12:27 pm

Hola, us escric perquè no sé si algú que es trobi en la mateixa situació ens pot donar idees...

Tenim una nena de gairebé 2 mesos, fem collit des del primer dia i la vaig canvianr de pit (entre jo i la barana o entre jo i el pare). De moment no tenim nòrdics separats i dormim tots al mateix nòrdic, vigilant esclar que no li tapi la cara.

El cas és que hem anat veient que la nena sua moltíssim... fins al punt de deixar xopa una part del pijama. Descartades les fuites de pipi del panyal o febre, algú sap perquè sua tant? Li fem massa calor nosaltres? El nòrdic o el matalàs? Em preocupa per risc d'encostipar-se o agafar bronquiolitis, a part que no és gaire còmode dormir mullat.

Vam començar amb pijama de vellutet, després de cotó... ara ja anem per només bodie i pantalonets... ja no sabem què més fer! Perquè a més és una habitació bastant freda, i jo que dormo amb mig cos fora i pijama gruixut noto fresqueta. No tenim calefacció.

Gràcies!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Collit i suor de la nena. Solucions?

EntradaAutor: crunchi » dj. des. 07, 2017 5:17 pm

Hola Guirit!
Nosaltres tb fem collit i també em vaig fixar que hi ha nits que el nen suava molt, la part del cap tot moll. Si que tenim calefaccio, q la posem a 22°C normalment.... aixi que li poso nomes un pijama de cotó (o body i pantalons si se mha quedat adormit i no el vull despertar....), el llençol i un nordic molt prim. I el tapo només fins les axiles amb el llençol i el nordic potser mes a baix, com tu dius, per que no s'ofegui.
Jo crec que si, nosaltres els adults li fem calor corporal, i tot i q no tinguis calefaccio, segurament té calor. Sobretot si la poses al mig, rep escalfor per dues bandes. No sé, a mi només se m'ocurreix aixo qie comentes, posar pijama finet de cotó i llençol i mirar el nordic si es massa calorós.... el nostre es molt prim, de entre temps.
Aviam si algu et pot dir algo mes :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Collit i suor de la nena. Solucions?

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. des. 07, 2017 10:11 pm

Hola!

La meva nena sempre ha sigut molt calurosa. Va néixer a l'estiu, així que a l'hivern ja tenia 5-6 mesos i no sé si la regulació de temperatura canvia molt en 5-6 mesos... El cas és que a l'hivern també suava molt!! Fins i tot ara (gairebé dos anys i mig) a no ser que siguin nits molt fredes dorm gairebé sense abrigar... I tenim la calefacció apagada a la nit (posada que s'engegui si baixa la temperatura de 18 graus, des que hi és ella, abans fins i tot menys). Jo a més temperatura també suo a les nits!!! A 22 graus no la posem ni de dies!

El cas és que fent collit i sota el nòrdic crec que sí suen molt, i més fent pit (que ja fa suar de per sí per l'esforç que els hi suposa). Nosaltres li posavem un pijama normal (no massa empalfat) i la posavem dins un sac i sobre el nòrdic. Així t'evites el risc de tapar-la inconscientement a la nit, crec que no li transmetiem tan la nostra calor, etc. Entre uns que em van donar i uns que em vaig comprar en tenia de diversos tipus, i el més gruixut (tipus nòrdic) no el va ni estrenar!!! N'hi ha amb mànigues o sense, que es poden fer més grans o més petits segons l'edat del nen...
Et passo un enllaç amb fotos del que vull dir:


http://www.pintandounamama.es/como-tapa ... n-la-cuna/

La meva segona filla naixerà a mitjans de gener, i la meva idea és fer-ho així... Un pijama i un sac d'aquests per sobre el nòrdic. Per no tenir fred jo quan li donava el pit estirada (perquè si ho fas així tu t'acabes destapant bastant) em posava una samarreta fàcil de baixar a sota el pijama, i baixava l'escot, així almenys l'esquena em quedava tapada. Sino una amiga em va dir que es feia forats a la zona dels pits i s'hi cosia gafets, per fer una mena de samarreta de lactància (que de fet crec que ja en venen).

No sé si et pot servir alguna d'aquestes idees.

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::